بازدید 4766

واکنش مدیرعامل استقلال به احتمال جدایی دیاباته

دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم
کد خبر: ۹۹۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 11 August 2020

مدیرعامل استقلال در واکنش به احتمال جدایی شیخ دیاباته گلزن اول آبی ها در انتهای فصل جاری گفت: باید درباره تامین اعتبار و پرداخت به موقع قرارداد دیاباته اقدام استانداردی انجام دهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعادتمند که به وضوح نمی خواهد قول حفظ دیاباته در استقلال را به هواداران بدهد، گفت: موضوع مهمی که برای برخی از عزیزان سوال است، موضوع ماندن دیاباته است. دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است، چون ما به او نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. همچنین میلیچ هم بازیکن بسیار حرفه‌ای و رزومه بسیار خوبی است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو عزیز بعد از پایان لیگ به صورت ادامه دار خواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار