بازدید 5408

صهیونیست‌ها ۳۵۰ فلسطینی را دستگیر کردند

مرکز پیگیری پرونده اسرای فلسطین روز جمعه گزارش داد که مقام‌های رژیم صهیونیستی ماه گذشته میلادی (جولای)، ۳۵۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۹۹۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 08 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از القدس العربی، مرکز پیگیری پرونده اسرای فلسطینی اعلام کرد؛ ۳۵۰ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک، ۱۰ زن و دختر جوان و ۱۳ نفر از نوار غزه بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، مقام‌های رژیم صهیونیستی با وجود خطر شیوع کرونا در سرزمین‌های فلسطینی به بازداشت خودسرانه شهروندان مناطق مختلف فلسطین و از جمله شهر قدس ادامه می‌دهند.

«ریاض الاشقر» سخنگوی رسانه‌ای مرکز پیگیری اوضاع اسرای فلسطینی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه گذشته «حاتم قفیشه»، «نایف الرجوب» و «نزار رمضان» سه عضو مجلس قانونگذاری فلسطین را نیز بازداشت کردند که رمضان هنوز در بازداشت بسر می‌برد.

این گزارش می‌افزاید؛ «عدنان غیث» استاندار قدس نیز ماه گذشته مجدداً توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده و هنوز آزاد نشده و «شادی المطور» از مقام‌های جنبش فتح نیز از جمله دیگر چهره‌های بازداشتی است.

الاشقر افزود: رژیم صهیونیستی در ماه گذشته به حملات خود علیه زنان و دختران جوان فلسطینی نیز ادامه داده و ۱۰ نفر آن‌ها از جمله دو دانشجو را بازداشت کرد.

در همین ارتباط نظامیان صهیونیست روز جمعه با حمله به منطقه الجبریات شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری یک دختر بیست و سه ساله را به ضرب گلوله کشتند و بیش از ۸۰ نفر را دستگیر کردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی در هفته‌های گذشته موج گسترده بازداشت فلسطینیان در شهرهای اشغال شده کرانه باختری را به راه انداختند.

بر اساس گزارش های موجود، تاکنون ۶۹ اسیر فلسطینی به خاطر کوتاهی در ارایه امکانات پزشکی و درمانی از سال ۱۹۶۷ در زندان های اسرائیل به شهادت رسیده اند که از آن به عنوان مرگ تدریجی این اسرا نام می برند.

در همین حال، به دنبال وخامت اوضاع در بازداشتگاه های اسرای فلسطینی در اسرائیل، سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر از سازمان ملل متحد و کمیته جهانی صلیب سرخ خواست تا با فشار بر رژیم صهیونیستی، اسرای فلسطینی را به دلیل شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی آزاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل