بازدید 234002

پشت پرده تصاویر تجمع طالبان در پارک ملت تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان تولید و انتشار تصاویری که در آن پرچم یکی از گروهک‌های تروریستی به نمایش گذاشته شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 01 August 2020
پشت پرده تصاویر تجمع طالبان در پارک ملت تهران


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار علی ذوالقدری در واکنش به انتشار تصاویر با موضوع حضور اعضای یک گروهک تروریستی در یکی از پارک‌های تهران گفت: روز گذشته در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی که در آن چند نفر اقدام به استفاده از پرچم یک گروهک تروریستی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و در پی آن عوامل این اقدام شناسایی شدند.

وی گفت: این اقدام که موجبات سوء استفاده رسانه های معاند شده بود، با سرعت عمل پلیس عاملان اصلی تولید و بازنشر این تصاویر با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ این افراد برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی تحویل مرجع قضایی شدند: این افراد هیچ ارتباطی با گروهگ تروریستی مذکور نداشتند.

روزگذشته تصاویری در فضای مجازی به انتشار درآمد که در توضیحات آن ادعا شده بود، مربوط به گردهمایی تعدادی از اعضای گروهک ترویستی طالبان در پارک ملت تهران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳۸
هيچ ارتباطي نداشتند فقط اومده بودن پارك ملت هواخوري...يهو پرچم طالبان رو تو دست خودشون مي بينند!؟...حداقل بگيد... بودن...ديديم...اومديم...گرفتيم...چوبشون زديم...آدم بيشتر باورش ميشه!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مرگ ير طالبان و داعش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
آی ایهاالناس
بریدتحقیق ومطالعه کنید
طالبان افغانستان با طالبان پاکستان باهم فرق میکنند
چه بسا باهم درگیری هم دارند
اون طالبانی که باداعش هم کاسه است
طالبان پاکستان است وخیلی هم قصی القلب هست
چرا طالبان در ایران است ؟ این را جواب بدهید . با این کار شما ایران ویران خواهد شد و جایی برای هیچ کس نیست حتی سانسور چی تابناک
مبارک باشد! یعنی این حضرات اینجا هستند و چراغ خاموش لابلای مردم پنهان شده اند! هر وقت که فرمان جهاد از آنکل سم یا از سعودیها دریافت کنند دست بکار قتل عام مردم خواهند شد! علی برکت الله!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مرگ ير طالبان و داعش وهابي
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
این چیزا از نظر شما خیلی عجیبه! سالهاست که کارگران افغان در ایران کارمیکنند خیلی از این ها از اهل تسنن هستن و اتفاقا خیلیهاشون هواخواه طالبان هستن خیلی هاشون وقتی به افغانستان بر میگردن به طالبان می پیوندن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
شما خودشو ناراحت نکن گرفتیمشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
چراغ خاموش نیست!!! منت گذاشته اند تابعیت ایران را !!!پذیرفته اند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
دیگه نامردی نکنید ! این یکی دست روحانی نیست که تهش علی برکت الله بگیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
ایران را دست کم گرفتی.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
نخورنت بدو برو قایم شو وای وای داعش اومد مرغ رو گرون کنید.
علیشون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
آخه توروقران یکی بگه این همه افغانی تو این مملکت چی میخوان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
نه آقا طالبان تروریست خوبند از روسیه و چین میگیرند داعش از سعودی وامارات .
هردو هم ملت افغانستان خصوصا اقلیت شیعه را سلاخی می کنند .
اللهم اهلك و العن آل سعود الي يوم القيامة
آنقدر این مسئولین با مردم رو راست نیست بجای رسیدگی فقط تکذیب کردند، ملت اعتمادشون خیلی کم شده و به این راحتی حرفی رو از مسئولین باور نمی کنند. مسئولین با ملت صداقت داشته باشند.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است . چرا تکذیب می کنید؟؟!!!
ممنون که انتشار دهندگان عکسها رو به جای خود این افراد دستگیر کردید.
پشت صحنه این عکس، قطعا خانه های تیمی مسلح است که این افراد در مواقع لزوم دست بکارخواهند شد. مسئولین خوابند؟؟
آقای سردار ذولقدری ضمن تشکر و قدردانی از جنابعالی و نیروهای خدوم پلیس امنیت ملی قطعا" انتظار مردم ایران از شما همین است . اما سوال بنده این است این میهمانان عزیز در جامعه ایجاد رعب و وحشت نموده اند و پرچم گروه تروریستی طالبان را در مرکز پایتخت یک کشور برافراشته اند ، حتی اگر وابسته به گروه تروریستی طالبان هم نباشند به فرض اینکه گفته اشان صحت داشته باشد !!! عمل شان جامعه را متشنج و ملتهب می نماید . اگر فردی با اسلحه اقدام به ایجاد رعب و وحشت در جامعه نماید آیا به صرف اینکه بعد از دستگیری مشخص گردد اسلحه مورد استفاده قلابی است ، توجیه مناسبی است . و یا اگر در پارک ملت افرادی پیدا می شدند که با این گروه درگیر می شدند و نتیجه آن هر چیزی قابل تصور است وجود افرادی این چنینی برای کشور خطرناک است لذا بهترین برخورد استرداد مجرمین به دولت کشور خودشان پس از طی مراحل قانونی است ، متشکرم .
مملکت شده مخفیگاه طالبان و القاعده و فک و فامیلهای بن لادن.
بابا اینها رو راه ندید تو کشور, اینها هیچی به جز کشت و کشتار حالیشون نیست و بیشتر از همه میخوان خون شیعیان رو بریزن. به قول دوستمون دستور که برسه دست به کار کشتن مردم ایران میشن.
هیچ خبر دارید چقدر پاکستانی در تهران زیاد شده بیشتر هم درمحلات مرکزی وجنوب شهر حالا افغانی ها که میگیم ازقبل بودن ولی پاکستانی ها اینجا چه کار میکنن اونها که کشورشون قدرت هسته ای هست ترا خدابه خودتون بیایید این همه نیروی جوان بیگانه باتوان جنگیدن نباید داخل کشور باشن اینها هم شکم برای خوردن دارن هم توان جنگیدن اگه به هردلیلی دشمن بشن امنیت کشوربه خطر می افتد
دیروز خبر شهادت یکی از اقوام را بدست طالبان در جنگ افغانستان شنیدم ‌‌از جوانا ن سادا ت بود.
اینکه طالبان با تسلیحات روسی علیه مردم و دولت افغانستان تا امنی وآشوب میکنند امری روشن است .جنگ افغانستان نیابتی است و مردم مظلوم قربانی .
خداحافظ
میگن دستگیرشون کردن ما هم باور میکنیم
ازماست که برماست
هرچه سرما میاد از بی تدبیری آقایان هست وبس
تازه اولشه
تهران گروه طالبان اینا الان باید کابل باشن تهران چیکار دارند حالا اگر یهو طالبان هوس کرد مثل محمود افغان ایران رو بگیره دستور جهاد داد تکلیف چیه؟؟؟؟
دشمنان ایران بسیار. فعال شده اند وپول های بسیاری دراین نوع ترفندها خرج. میکنند..خوب معلوم است.جو سیاسی کشور را میخواهند ملتحب نمایند.
عوضش امینت داریم....
حق این ها دستگیری و اخراج از ایران هست.
ما ترسیدیم واللا افغانها در تاریخ ایران همش خوردن بعدش که زیادیشون شد مارو چاپیدن تورو خدا نذارید این گروههای تروریستی تو ایران ریشه بگیرن 7
وچقد دشمن داریم..هم میخان سر به تنمون نباشه وسم خودشونو خالی کنن ...وبنظرم اسراییل حسابی داره سرمایه گزاری میکنه که همه جا مستعمره خودش باشه وسرزمین فلسطین کمه براش برا بقای این غده نجس توسعه میخاد...
لعنت به هرکی دشمنی با ایران وایرانی پاک .....ولعنت خدا بر هرکه عامل مساعد برا تفرقه ما وتا ابد دهر لعنت ....امین
تو پیاده رو خیابان ستارخان هر ده قدم یک افغانی بساط دست فروشی پهن کرده است .
من فقط نمیدونم،چرا افغان وطالبان تو ایرانن؟اگه واسه کارگریه؟مردم خودمون بیکارن،کاراونهاروبدید اینها،اگه توکرونا کار نیست چرا نمیرن خونه هاسون،مردم از بیکاری دزد شدن،طبق آمارم مردم توکرونا بیشتر دزدن،حالا این وسط افغان وطالبان تو ایران چیکار میکنن اگه به سماقه برن تو کشور خودشون بمکن.
مدافع حرمها رو بیارین تو ایران اگه مردن بزنن دهن طالبان و سرویس کنن،مدافعی که به خانه رواست به مسجدو حرم ،حرام است.
سربازان گمنام کجا هستن بیان طالبان وجمع کنن ببرن،حالا فردا پس فردا داعش میاد پارک ملت میگه منم هستم.سرباز گمنام میره یکی تو آمریکارو میگیره دریغ از اینکه ما تو ایران طالبان داریم،سپاه میره دبی یکی رو میگیره ولی دریغ از اینکه ممکنه توایران داعش هم باشه،مدافع حرم ومیفرستیم بره اونحارو پاکسازی کنه درصورتی که توایران نیاز هست پاکسازی بشه.
خیلی خوبه دیگه همین امنیت رو داشتیم که ازین به بعد نمیتونید بگید در عوضش امنیت داریم ایران دیگه رسما نابود شده چه از نظر اقتصادی چه از نظر امنیت چرا باید حامیان گروه تروریستی بین زن و بچه مردم بچرخن
سلام
این چه تیتری است؟
اصطلاح پشت پرده موقعی معنی داره که شما دلایل این کار و رمز و راز آنرا برملا میکنید در حالیکه فقط اطلاع رسانی کرده اید.
باعث تاسفه جوانان بسیاری در سوریه وعراق کشته شد تا کشور در امان باشد پس چرا طالبان درقلب تهران چکار میکنن
این از رو دادن زیاد به افغان‌ها است که چهل سال تو این مملکت هستن خیلی راحت زندگی میکنن یه ایرانی بره کشور دیگه هزار جور از قبیل پول ومدرک کوفت دیگه میخوان اینا چوپون ریختن تو این مملکت بدون مدرک عامل هزار جور جرم.وجنایت قومی هستن که سلامشون علیک بگی میگه خرم رو کجا ببندم .بسه دیگه بیرون کنید برن .واسه همه شدیم دایه واسه خودمون زن بابا
این بدبختا شعار بدی ندادن. داریم تو یه سفره خیلی کوچکی نون میخوریم
اینقدر دروغ میشنویم که دیگه خودمون هم خودمون و باور نداریم. به خودمون میگیم نکنه من نیستم یکی دیگه جای منه؟
طالبان افغانستان بروند در کابل اجتماع کنند
اینجا ایران است
کشور بی در و پیکری داریم
7 میلیون افغانی ، اگر جلوی اینارو نگیریم داعش آینده در ایران و فاجعه ای بزرگ اینا منتظر دستور از اون طرفن تا دست به اسلحله ببرن ، همشون اسلحه دارن .
حالا اگر یک دختر وپسری با هم عکسشون را گذاشته بودن تو صفحات مجازی یا حرف سیاسی زده بودن سریع پی گیری و هزارتا مارک بهشون میچسبوندن . ولی در این مورد چرا مسئولین اقدام قاطع نمیکنن مخصوصا دلواپسا ، چقدر این افغانیا مواد قاچاق میکنن به ایران تا حالا میدونید چند مورد تجاوز به ناموس ایرانی انجام شده و اینا تا حالا برای جرمهای مختلف چند نفر ایرانی را کشتن جوانهای ما بیکارن بدلیل این کارگهای افغانی که مزد کمتری دریافت میکنن ، چرا مسئولین فکر اساسی نمیکنن چطور رئیس شبکه سلطنت طلبها را سریع دستگیر میکنین ول در مورد افغانیها اقدام قاطع نمیکنید ....
دیگه شبکه معاند چه ربطی داره..خب عزیزمن جیگر جان علی برکت الله حسن جان...واقعا بوده این افراد بودن..خب بگید گرفتیمشون..باید باور کرد والله ما نفهم نیستیم
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن اشنا کرد
دولت حسن روحانی دولت نخ نما هیچ جای شک و شبهه نذاشته \الے ب ر ک ت \●●°
ای کاش این حساسیت رو برای بلند کردن پرچم قفقاز و ترکیه در ورزشگاه تبریز هم ابراز میفرمودتد
دیگه طالبانو کم داشتیم که اونم تو تهران دیدیم .....
به جای اینکه به وجود عوامل طالبان در پایتخت رسیدگی کنند عکاس بیچاره رو گرفتن و بعد به این نتیجه رسیدن که آقای عکاس یه شهروند عادی جامعه است اما با این حال پرونده سازی برای ایشان همچنان ادامه داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
آدم عادی وقتی تروریست میبینه در جهت مخالف با سرعت برق و باد پا میزاره به فرار و بعد به پلیس خبر میده.
این عکاس به قول شما "بیچاره"‌رفته باهاشون خوش و بش کرده و دست انداخته گردنشون عکس با هم گرفتن!
چرا ایران این همه بی کس شده یا صا حب الزمان ادرکنی
همه شونو اعدام کنید، وگرنه اگر ریشه بدوانند، اونا مردمو مب کشن. فورا اعدام که دیگه کسی از این کثافتا نتونه سربلند کنه.
اینا که چهارتا بچه هستن رییس طالبان هم نمیتونه تو ایران هیچ غلطی بکنه .... اینجا فقط جای پرچم ایران با اسم الله هست وسلام...
عالیه
نه بابا داعش طالبان کاری به ما ندارند چرا خود را نگران می کنید اینها فقط آمدن ایران بگن ما وجود داریم حال ما می گویم نه غزوه نه لبنان جانم فدای ایران
ما خودمون هم دست کم از اونا نیستیم...
اگ ربطی نداشته اینا چیه دستشون چرا خودتونه دارید روز ب روز بی اعتبارتر میکنید
اینا ازکجا پیداشدن مگر این مملکت صاحب نداره
واقعا ترسناکه
اگه جلو اینجور چیزا رو نگیرن باعث رعب و وحشت مردم میشه
سلام ازفرماندهی محترم ناجا وسپاه درخواست دارم باافرادی که باعث رعب ووحشت میشوند ویا ازمردم گروههای تروریستی جهت ترس ویابدنام کردن کشورعزیزمان ایران استفاده میکنند اولاریشه یابی شود دوما طبق قانون بالاترین مجازات رابرایشان درنظرگرفته شود
طالبان رو بیخیال شدن اون کسی که عکس گرفته دستگیر شده خدایا خودت ظهور کن
خوب این همه طالبانی تو ایرا،تهران چه میکنن
نکنید اینکارو طالبان چهار دیپلمات ایرانی را کشته
علی برکت الله
یعنی الان میخای بگی این پرچم طالبان نیست؟؟؟
ولاکه طالبان هیچ خطری ندارند د پیام طلح اوردند د برای ایرانیان
اقلاً یه جوری بگید که آدم خنده اش نگیره..!!!
سلام جای تعجب هست بجای دستگیری طالبانی ها افشا کنندگان را دستگیر کردند هاهاهاهاها
طالبان رو کم داشتیم
سلام تو ایران خیلی کسانکه تو افغانستان با گروهک تروریستی طالبان بودن بعد چند فرار میکنند میان ایران دوباره برمیگردن افغانستان و با طالبان هم گروه میشن هستن درضمن در زمان که ایران با داعیش جنگ داشت همین اهل سنت افغانستان مقیم ایران پول نقد کمک داعیش میکردن درسته شعیه هبچ وقت دنبال جنگ نیست ولی اهل سنت افغانستان و عربهای اماراتی یکی از ارزوهاشون نابود کامل ماها هست پس اونای که عکس گرفتن رو همراه صاحبهای کارشون بلای سرشون بیارید که دیگه عکس پرچم خودشونه خیلی راحت نتونه بخش کنه حالا کمکهای نقدی میکنند
اومدن بیان ورزشگاه آزادی بازی پاکستان و ایران.
لااقل درست اطلاعرسانی کنید که مردم مجبور نشوند به دنبال خبر درست ویاغلط پناه به شبکه های‌ماهواره‌ای معاند و مزدوران خودفروش و وطن فروش سلطنت‌طلب و وطن‌فروشان منافق بروند مردم ایران باشرف‌و باغیرت‌ترین ملت هستندکه نظام اسلامی را دوست دارند ......
یعنی عکاس رو گرفتین. حتما جرمش اینه که نباید تصاویر رو منتشر میکرد
جای تاسف دارد
پلیس نگران شبکه های معاند بیرون کشور هست
ولیکن نگران افکار عمومی داخل کشور و این آقایانیکه از عالم غیب در پارک ملت تهران ظاهر شدند نیستند
حالا نفرمودند ایناییکه برای هواخوری با پرچم طالبان ظاهر شدند کی بودند؟!
بی دلیل نیست میگن تروریست
سلام
طالبان تو افغانستان قتل و غارت می کنند
اومدن ایران.... خودمون بدبختی کم داریم چرا افغانیا رو راه میدین جوانهای خودمون بیکارن اینا کارو دست گرفتن
حالا شانس ما ،،ما دو روز تهران کار داریم شب میخوایم تو پارک بخوابیم،میاند ما را میگیرند....خخخخ
چطور میتوانید ثابت کنید که این عکس متعلق به پارک ملت تهران است
وقتی ایران افغانی راه میده اینا هم راحت به اسم افغانی میان
مگرمملکت صاحب ندارد
چه غلط ها. اينا اينجا چکار می کنن! چطور جرات کردن چنین غلطی بکنن. زنده باد ایران
این بنده خداها که کار خاصی نکردن، ما مقصریم که تو این مملکت به دنیا اومدیم به حریمشون تجاوز کردیم
هر چیز به اصل خود برمیگردد .!!
دیدن چنین صحنه بگمانم نه جای تعجب است .
مگر نه اینکه : گندم ازگندم بروید جو ز جو .!!
این هم از اقتدار پلیس و نیروهای امنیتی اگه دوتا جوان بهم آب پاشیده بودن ویا شال خانمی عقب رفته بود که گازنبری کف پارک چوب میزدن ولی وقت تجاوز و زورگیری و تجمعات مشکوک هیچکس پاسخگو نیست
مهاجرت کردن اومدن نزد دوستانشون قصد رفتن هم ندارن
اینا که همشون افغانین آنقدر رو بهشون دادید آخرشم شد این
آخخخخخخ
اتفاقی!!!؟چطور ممکنه؟!!!من که وحشت کردم.
چرا!
هم کار بودن با طالبان یعنی دستشان به خون مردم بدبخت مردم افغانستان الوده هس جنایت ترورستی
فقط افغان کم داشتیم تو ای مملکت، اون که خدا رو شکر اومدن تهران بگیرن،،،،،،،،،،
اینها که نوشتی جلوپرده بود و همه میدانستند
هیچی دیگه فقط مونده بود که توریستهای گرامی!!! مستقر در تهران اونم بدون ماسک و اونم در یکی از مرکزیترین پارکهای پایتخت طرفداری یک گروه ادم کش را بکنند ... والا خودمون داریم از شدت گرانی و وضعیت اقتصادی و ... میترکیم صدامونم در نمیادددددد اینا چی میگن عاخه؟
بجا ی برخورد با انتشار تصاویر با کسانی که اجازه برگزاری گرد همایی تروریستا باید برخورد کنید
تا باشه از این خبرها مبارک مار در آستین خود پرورش دادین
عضو گروه طلبان بودن که اومده بودن ایران
الآن شما بری چندتا افغانستانی رو جمع کنی بهشون بگی با یه پرچم عکس بگیرن و در عوضش پول بهشون بدی شک نکن که قبول میکنن.
اینقدر از این افغانیا بدم میاد... کل مملکت پر شده از افغانی
متاسفانه این افراد درحومه ورامین وروستاهای پیشوا زیادن برای خود حکومت میکنن ... اکثرا مسلح هستن باعث صلب اسایش مردم شده اند....
چرا نزدن تا دیگه چنین فکری تو کله پوک کسی راه پیدا نکنه.
عوضش امنیت داریم........
یه عمر زدن سرمون ب خاطر این جمله
برای ترس مردم اومدن
خبر از پشت پرده ندارند
لطفا تاریخ نگاه کنید اینها را خواهید شناخت
از اون ور بهشون پول میدن میگن این پرچم بگیرت تو پارک بالا دوسه تا از این افغانیا توکشورن
افغانی تو دیگه شاخ نوشو، شاخت می‌شکنیم، روزمون به شمامیرسه
آدمهای مزدور و وطن فروش همه جای دنیا وجود داره چه خوبه دولتها مراقبت کنند تا از طرف اونها آسیبی به مردم نرسه حالا اگه آمریکا بود حتما اعدامشون میکرد
ممکنه قسمتی از پارک را خریده باشند اگه خربدنه حق دارن بپرچم روبرو پرچم چین بلند بکنن
اینها.داعشی.هستن.چرا.دولت.دست.گیر.نمیکنن.
اولا پرچم داعش مشکیه بنظرم یه مشت افغانی هستند که حق آزادی بیان دارن و ما کاری بهشون نخواهیم داشت
اگر الان جلوی این جریان گرفته نشه شاید فردا اون درخت های سبز عکس در حال سوختن و پرچم ایران دستخوش اهانت. پیشگیری .
افراد افغانستان خودشون از جنگ طالبان فرار کردند به ایران آمدند. ما به کجا بریم.
خسته نباشید خدمت نیروهای دلسوز نظام
این چه کاریه اخه
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
فردا جشن برای چین و روسیه و ونزوئلا هم در تهران باید بگیریم
جشن ها وسخنرانی های زیادی درپیش است!!!!!
بدون دلیل و بدون به قطعیت رسیدن بیخودی خبرهای کذب را انتشار ندهید
تا خبر را حلاجی نکردید پخش نکنید
همین قدر بگویم داعش در کار نبوده ونیست
مگر جرئت می کنند
مبارکمون باشه، چشم دلمون روشن
یا خدا چی میبینم اینو دیگه کجای دلم بزارم
توجه بفرمایید... نگفته طالبانی که تو عکس حضور داشتند رو دستگیر کردند، میگه کسی که خبر حضور این جماعت شبه داعشی رو پخش کرده دستگیر کردن.
گفت آن یار کزو گشت سر دار بلند/ جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
اینارو باید اعدام کنند تا فکر پرچم دست گرفتن نزنه به سرشون بیان پارک هواخوری برن اون دنیا هواخوری
چرا زیر پرچم نوشته زنده باد افقانستان
اینا دیگه از کجا و چطوری اومدن پناه بر خدا کم بدبختی داریم کم خلوچل داریم حالا اینها هم اضافه شدن چرا چهار
ادم حسابی نمیاد در پارک ملت اینا اومدن که چی بشه
اولا پرچم طالبان سیاه رنگ است.
ثانیا عبارت لااله الاالله محمد رسول الله با کتابت خاصی که طالبان استفاده کرده بود، اقتباس شده از مهر پیامبر اکرم بود و با این طرز نگارش متفاوت است.
طالبان کیست
نکنه همون افغانی که سالها قبل به مردم میگفت باید یک مترو بیست سانتی متر ریش داشته باشید تا مسلمان باشید پناه برخدا اینو کی راه داده
باز که عاملین اصلی رو ول کردین چسبیدین به فیلمبردار،،خر رو ول کردین پالون رو.کتک می زنین....
اینکه چیزی نیست شهر ما ۵۰ درصد افغانی هستن خیلی هم پر رو سال چند نفر بالای ۱۰ نفر رو هم به قتل میرسونن کاسبی تمام مردم رو هم تخته کردن مبارکه کاری منافی عفت عمومیشون که دیگه جای خود داره
۱_اولا پرچم طالبان مشکیست، ۲_ حالا که بحق باید نفوذ دشمن را حتی اگر متوسل به پرچم مزین بنام رسوالله بشه باید دستگیر کرد که قبول داریم .
ولی چرا آنهایی که در پارک وحتی خیابانها با اشاعه پرچم عامل فساد وفحشا یعنی بالباسهای محرک و بد حجاب باعث ایجاد فساد ونا امنی اجتماعی میشوند دستگیر نمیشوند؟؟؟!!!
افقانی داریم تا افقانی از این طالب ها تو ایران زیادن .افقانی بد هم داریم ایرانی بدهم داریم ضد انقلابی .....
قابل توجه کاربران عزیز
لطفاً مطالعه وتحقیق کنید ؛
آن 《طالبانی》که با داعش هم کاسه اند،
وجنایت کار؛
《طالبان پاکستان اند》
نه طالبان افغانستان.
همه ی این بَل وا ها وفتنه ها تقصیر پایگاه های خبری یه که باقصد وغرض اطلاع رسانی یه درست نمی کنند خداهدایت شان کند.
لصفا اول جمله نویسی فارسی را درست درست کنید که قابل خواندن باشه خواهشا منک کلا نفهمیدم چی نوشته شده اینجا ایرانست نه افغانستان نه عربستان مهد تمدن وفرهنگ
همین افغانی‌هایی که تو مملکت ریختن و قربون صدقه‌شون میرید نصفشون یا طالبن یا طرفدار طالبان. من به شخصه می‌شناسم. بخصوص اونایی که بعد از حمله آمریکا اومدن
از همه دوستان ایرانی بابت همه نژادپرستی هاشون نسبت به ما خیلی ممنونیم واز اینکه این همه شهید افغانستانی در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ با داعش دادیم رونادیده گرفتید ممنونیم از اینکه سخت ترین کارها و کثیف ترین کارهایی که هیچ ایرانی حاضر به انجامش نبودن ما انجام دادیم و گفتین موقعیت شغلی جوانان ایرانی را گرفتن ممنونیم
درضمن عکاس این خبر افغانستانی بود که در پی اعتراض عکس گرفته و ما افغانستانی های مهاجر ایران هم ناراحتیم از وجود این طالبان در ایران
سلام...
قصدم اهانت نیست ولی ماشاءالله همه عزیزان عقل کل و تحلیلگر و همه فن حریفند ...
به احتمالات خیلی ممکن، عکاس و همه ی کسانی که تو عکسند،با هم هستند؛یه عکس واسه ابراز وجود یا هر دلیلی گرفتند و از سر حماقت تو یه صفحه مجازی گذاشتند...،همه گیر شده و ادامه ماجرا...
لطفاً از سر احساسات و شتابزده قضاوت نکنیم و هرچیزی که به ذهنمون میاد رو بلافاصله بیرون نریزیم.
منظورم هم این نیست که خبر و مشکلی نیست ...
زیاد هم هست؛ولی یا ما خبر نداریم و یا داریم و به هر بهانه ای هیچ کاری نمی‌کنیم...؛بعضی اوقات هم شاید،نمیتونیم کاری کنیم...
خوب باشید...
تخصیر امریکا اسراییل و عربستان است؟؟؟؟؟؟
سلام.خط ونشون کشیدن واسه ایران باید اسمش روگذاشت مرز نداره ایران قاچاقی افغانی میاد پاکستانی میاد عراقی میاد ومیره چند صدهزار نفر افغانی قاچاقی فقط تو کشورمون هست
اینها عضو جنبش روشنایی افغانستان و طرفدار آمریکا و ... هستند و طالب نیستند.ازعربستان سعودی و آمریکایی ها دلار گرفته اند و به اسم طالب در ایران اجتماع کرده اند . طالب ها بیشتر در پاکستان هستند . در گوگل سرچ کنید و تظاهرات جنبش روشنایی در جلوی سفارتخانه ایران عکس هایش را ببینید. عکس این نفرات در حال آتش زدن پرچم ایران هستند.
مرگ بر طالبان و القاعده و حامیان آنها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی