بازدید 331721

جزئیات نامه قالیباف به رهبر انقلاب

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به مقام معظم رهبری برای عضویت روسای سه کمیسیون در ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 28 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق آخرین اطلاع ما مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا متفق القول مصر بر برگزاری کنکور سراسری در موعد تعیین شده یعنی در اواخر مرداد ماه هستند. در پاسخ به سوالات ما مبنی بر چگونگی برگزاری این آزمون می گویند که کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه از مجلس تنها رئیس مجلس عضو این ستاد است ما نمی توانیم نکات خود را بگوییم. به همین دلیل آقای قالیباف مکاتبه ای داشتند تا از مقام معظم رهبری برای عضویت روسای کمیسیون های آموزش و بهداشت و احتمالا رئیس کمیسیون اجتماعی اذن بگیرند که هنوز پاسخ آن به ما گفته نشده است. شاید با عضویت در این ستاد حرف هایمان بیشتر شنیده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲۲
مجلس هیچ کار مهمی نداره فقط کنکور مونده
پس رئیس جمهور توی این مملکت برای چی حقوق می‌گیره و چی کاره‌ست؟ فقط رئیس‌جمهور داریم برای اینکه 4 سال 1 دفعه مردم برای انتخابات جمع بشن و صدا و سیما تا 1 سال خوراک تبلیغاتی داشته باشه؟
قوه ای که خودش قانونگذار است، از مقام رهبری کسب تکلیف می کنه برای اموری که خودش باید بررسی و قانون تصویب کنه !!!!

خیلی عجیب است

به کجا داریم می ریم ما ؟
شما حرف نزنین وضع مملکت خوب میشه امروز حرف بزنین فردا ماسک مواد ضد عفونی یافت نخواهد شد
فقط با کنکور مخالفی یا با عزاداری محرم وصفر هم مخالفی؟
آنان که از عمق فاجعه کرونا اطلاع دارند می دانند که برگزاری کنکور سراسری، حتی به فرض رعایت کلیه پرو تکل ها در مرحه برگزاری، بسیار خطرناک است؛ بویژه هنگام ترک آزمون و استفاده از وسیله نقلیه و ....
چرا بر برگزاری مراسم سید و سالار شهیدان اصرار ورزیده، رئیس جمهور را تحت فشار قرار می دهند؟!!!
کنکور سراسری و کنکور کارشناسی ارشد در آبان ۱۳۹۹ برگزار گردد و شروع کلاس ها با یک ترم تاخیر در بهمن ۱۳۹۹ انجام شود
برگزاری کنکورها در مرداد ۱۳۹۹ فاجعه است
حتی یک نفر داوطلبو اگر کرونا بگیره زیاده
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
شما میتونی تضمین بدهید که در آبان وآذر وحتی اسفند ماه وضعیت بهتر خواهد شد وآمار کرونا کم خواهد شد ویا درمان قطعی برای آن پیدا خواهد شد همانطور که ازسیزدم تیر جابجا شدوبه مرداد افتاد وضعیت بدتر شد در آن زمان با سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم تداخل پیدا می‌کند و کنترل آن سخت تره پس بهترین زمان همین مرداد است لطفاً الکی شلوغ نکنید بذارید کنکور. در آرامش برگزار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
از برگزاری امتحانات حضوری خرداد کلاسهای نهم ودوازدهم چیزی ننوشتی بگمانم امادگی
برای کنکور نداری
شان رهبری وشان مجلس با این کارها کاهش پیدا می کنند. این اقدام نیاز به اذن رهبری ندارد ونشانگر بی مدیریتی رییس مجلس است . یعنی ایشان به جایگاه خویش آشنایی ندارد.
آیا با درپیش بودن فصول پاییز و زمستان امیدی به بهتر شدن اوضاع کرونایی کشور دارند که پیشنهاد تاخیر کنکور را دارند ؟به نظر می رسد این طرح نیز مانند سایر اقدامات وطرحهای مجلسیان طرحی نسنجیده و از روی احساسات و برای جلب توجه و نظر باشد که بگویند ما هم کاری کردیم
درود بردکترقالیباف ومنادی انقلابی که بااین کارشان مانع ازتصمیماتی بی تدبیردردولت تدبیرمیشوندبه اصطلاح واین عزیزان باتعویق کنکورسراسری به حفظ سلامت جامعه کمک میکنندامیدمان به رهبری انقلاب ومجلس انقلابی در همه زمینه ها بوده و هست وخواهدبودانشالله..
بازم به مجلس،درحال حاضر انگارفقط مجلسه ک جون آدمها براش مهم وباارزشه،ممنون ازمجلس یازدهم وآقای قالیباف
چرا این دولتمردان اینقدر به پست ومقام حریصند امیرالمومنین هم اینقدر حریص بود ؟؟ اگه حریص نبود پس اینا چرا دم از امیرالمومنین میزنن..... ؟؟؟
اقای قالیباف
اقای بذرپاش صلاحیت ریاست دیوان محاسبات را نداشت چرا تایید کردید
برهمگان آشکار است که سوابق کاری یعنی جایی یا ارگانی ثبت شده باشد در تامین اجتماعی .
وگرنه ساختن رزومه و گواهی سابقه برای ایشان کاری ندارد. ایشان از شرکتی که هنوز به ثبت نرسیده بود گواهی سابقه کار قبل تاسیس داشت !!!!
سلام
اولاً متن نوشتن نامه خوب بخوانید اگر چیزی از دست نوشته تاپ کننده نامه چیزی فهمیدید ما هم فهمیدیم
کنکور باید اجرابشه هرکس دوست داره بره امتحان بده آنی که میترسه از کرونا بنشینه توخونه
والله نباید کنکور بدهند جونشون که مهم تره خدا ی ناکرده یک بلایی سرشون بیاد کیی جوابگو هست
این قدر با روح و روان بچه ها بازی نکنید کنکور را بازیچه قرار دادید در مورد کنکور فقط وزارت علوم صاحب نطر هس
مگرستادملی مبارزه باکرونا طبق قانون تشکیل نشده یا هدف تحمیل خواسته های مجلس است اینگونه ستاد ها علمی وپزشکی اند لطفا دست از دخالت درامور پزشکی بردارید لطفا هرحوزه را بگذارید اهل فن درهمان حوزه نظربدهد ا
هدف شما تحمیل نظراست چه هدف بدی
پیشنهاد بسیار خوبی است
مرد زخمت کشی است خذا کمک ویاورتان باشد.
آقای قالیباف به فکرزنان سرپرست خانواده ومددجویان کمیته هم برای اجاره مسکن‌ ومعیشت زندگیشان هم باشیدچراهیچ فرقی بادیگران ندارندچراسبدکالایااجاره مسکن برایشان کمک نمیکنیدخجالت داره فکربچه های آنهاهم باشید
جایی که منافع مادی در میان باشد برهان ودلیل کارساز نیست میگویند اجرای گنکور 8هزار میلیارد تومان عابدی برای دولت دارد این پول پدر طاعون و ماعون را هم درمی آورد چه برسد بهدکرونا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
تورو خدا جو ندین بزارین کنکور برگزار شه افسرده شدیم ازبس خوندیم
بسیار عالی
اینکه کمسیون بهداشت مجلس متولی امور کرونا باشد بهترین راه نظارت بر امور این بیماری خطر ناک اه
درودبر قالیباف آقای قالیباف مگر شما وآقای ریسی کاری ویا قدمی برای قشر مظلوم ومستضف جامعه مخصوصا بازنشستگان تامین اجتماعی وخانواده هايشان انچام بدهید متاسفانه بعد از انقلاب هیچ دولتی ومجلسی فکری اساسی به حال ما نکرد وهمش گرانی وتورم آتیشی بود که مارا به زیر خط فقر برده الخصوص مجلس قبلی که هیچ حرکتی نکرد
سلام ودرود برمومنان راست قامتان که هرجا باشند به صلاح اسلام ومسلمین هسند خسته نباشی اقای قالیباف عزیز
حالا چند نفر متفق القول باشن اونم افرادی که برگزاری اجتماعات رو به دلیل گرونا ممنوع کردن و اینجا به دلیل اینکه کنکور در ذهن اینا وحی الهی بوده و گریز ناپذیر هست در برگزاری ان اتفاق نظر دارن.
حالا اگه کسی در کنکور شرکت نکنه حال اینا قشنگ جا میاد.مرغداری نیست که دو نفر بر سر جان هزاران نفر تصمیم بگیرن ، باید از اولیا و کنکوریها کسب تکلیف بشه چرا که منطقی هست که صاحب جان تصمیم بگیره.
پروتکل بهداشتی هم حرف خنده داری بیش نیست .خب در اجتماعات دیگر هم پروتکل بزنن دیگه چرا ممنوع کردن حخخ .دنیای امروز طوری هست که قدرت فهم و درک یک دانش اموز بیشتر از یک وزیر نباشه کمتر هم نیست شک نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
بگو نخوندم واماده نیستم چرا فلسفه چینی میکنی
وای نه !
به خدا قسم اونهای که می گویند کنکور باید حذف بشه برای سلامتی بچه ها دروغ می گویند .
دنبال هرج و مرج هستند و اگر برگزار نشه همین دروغ گو ها دوباره در صف موافقان برگزاری کنکور وارد شده و مردم را تحریک می کنند که چرا کنکور جذف شد.
با سرنوشت بچه های مردم بازی نکنید و بگذارید با رعایت پروتکل بهداشتی کنکور برگزار بشه.
همین افرادی که به دروغ سنگ سلامتی بچه های کنکور را به سینه می زنندو می گویند کنکور برگزارنشه ، خودشان اهل رعایت پرونکل بهداشتی نیستند.
یک عده دنبال به هم ریختن اوضاع و گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند.
تو را به آبروی امام حسین کنکور را حذف نکنید مشکل سربازی پسران از یک طرف و زحمت کشیده شده در این یکسال از طرف دیگه . بچه های ما دارن افسرده میشوند . بزارید کنکور برگزار بشه .
قرار نیست به خاطر کرونا همه چیز تعطیل و متوقف بشه .
از هیئت های عزاداری و مترو سواری هر روزه که خطر ناک تر نیست. پس بهانه و دروغ را باور نکنیدو بگذازید کنکور بر گزار بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
کی گفت کنکور حذف شه چرا الکی جو درست می کنی ؟ کنکور در زمان مناسب دیگر برگزار بشه همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
شمادروغ گوهستید کنکوری که مبتلا شدن ومرگ روبرای جوانان
ابن مملکت بباربیاورد بدرد شما وامثال شمامیخوردشماچکاره
هستید که واسه ۲۰۰۰۰۰۰ دانشجوتصمیم میگیرید
فقط کنکور پس مراسم محرم چی!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
جان مادرتان دخالت نکنید بزارید کنکور برگزار شود خسته شدیم ازبس خوندیم
آفرین به رئیس جمهور فهیم و زحمتکش. اعضا محترم ستاد مقابله با کرونا و ریاست محترم سازمان سنجش و وزیر محترم علوم و نمایندگان محترم مجلس. مسله کنکور بسیار مهم هست. چندین هزار نفر دانش آموز 12 سال زحمت کشیدند تا نتیجه بگیرند. حالا یه عده ای که درس نخوندن. مسافرتشان را رفته اند و تفریحاتشون را هم کرده اند قصد دارند به تعویق بیافتد که کار خداپسندانه ای نیست. دو خواهش دارم. اول اینکه کنکور به موقع برگزار گردد. دوم اینکه سهمیه ها را در این مدت کوتاه اصلاح کنید و وزیر محترم علوم و جنابعالی مستقیما" نظارت داشته باشند تا حقی از کسی ضایع نشود. و خدای ناکرده بی عدالتی و پارتی بازی صورت نگیرد. دعای خیر پدر و مادرها پشت و پناه تان باد. لازم بذکر است با توجه به روند سرما در شهریورماه به بعد و بیماری‌های پیش رو در این فصل مطمن باشید کار را سخت تر می‌کند. پس بهترین زمان الان هست که از دست ندهیم. بخدا سوگند همین افرادی که الان میگن تعویق. چند مدت دیگه دست از سر هیچکس برنمیدارن و می‌گویند خودتان لغو کردید. پس بهوش باشید. فرزند من در استرس شدید و وضع بحرانی بدی قرار گرفته و فکر می‌کند زحمات چندین ساله اش را دارید هدر می‌دهید. خدا را خوش نمی آید که در این روزها بجای آرامش اینجور عذاب روحی برای آنها ایجاد کنید. کار دست خودشان می‌دهند و پاسخگو خواهید بود. نماینده‌ های محترم مشکلات اقتصادی و دیگر مملکت رسیدگی به آنها از وظایف شماست لطفا"دست از سر کنکور بردارید و به آنها رسیدگی کنید. بیایید بجای تعویق راه حل و اصول بهداشتی در آزمون سالم را برقرار کنید تا هم دانش آموزان که آینده سازان مملکت هستند راضی باشند و هم خدا راضی باشد از دستتان. بدانید قطعا" همه شما روزی در مقطع کنکور سراسری قرار گرفته اید و با زحمات و استرس‌های آن و تلاش‌های دوازده ساله مدرسه آشنایی کامل دارید آیا می پذیرفتید که در همان سال که شما می بایست نتیجه بگیرید. تعویق و یا کنسل گردد. خدا را در نظر بیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
سهمیه ها برداشته نخواهد شد این یک دوماکی گفت کنکور برگزار نشه ما میگیم در زمان مناسب برگزار بشه شما برین صحبت های سرکار خانم محرز را گوش بدین البته اگر بدونین ایشون کی هستن بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
لطفا نظر
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
باسلام درود خدا بر شما که عین واقعیت ها رابازبان ساده بیان فرمودید متاسفانه این نمایندگان مجلس که کسی اونها رو نمی‌شناسد با این حرفها ودخالتهای بیجادر درحال نمایش خود هستند و با این کارها باآینده بچه های ما بازی میکنند وجالب اینه دم ازمافیای کنکور میزنند که موسسات آموزشی دنبال برگزاری کنکور سراسری هستند چون گردش مالی 8هزارمیلیاردی دارن درحالیکه نفع آنها در تعویق کنکور سراسری است اگه کنکوربرگزار نشود برای کنکوردیگه این دانش آموزان کنکوری امسال یکبار دیگر درکلاس های کنکور شرکت میکنند علاوه برکنکوری های جدید پس اینها طرفداران موسسات آموزشی هستند و شاید خودشان هم موسس آموزشی دارند و می‌خواهند باتعویق کنکور پول بیشتری به جیب بزنند
تو یه کلاس 10 ، 15 نفر سرجاشون بشینن ، بیشتر احتمال انتقال داره یا تو هییت یکی بره ، یکی بیاد ، یکی بخونه ، یه عده سینه و زنجیر بزنن !
خب یه ذره هماهنگ باشید ، ما هم بفهمیم چی به چیه ..
با سلام
مگر رهبری اعضای این ستاد را انتخاب و منصوب فرموده اند؟
بهتر نبود این درخواست از رییس جمهور میشد؟
امیدوارم در شرایط سخت کشور مسولین محترم در تمام اقدامات خود ، رفتار وحدت آمیز داشته باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
مجلس راس ام ر هست به همین دلیل 3 تا نماینده میخواد بفرسته تو ستاد.. از رهبر اجازه میگیره. آخه مجلس پسر خوبیه و خارج از اوامر کاری نمیکنه
سلام
الان چندین ساله - البته ظاهرا- مسئولین پیگیر حذف کنکور هستند! البته مافیای کنکور هر زمان این طرح میاد صحن بلافاصله با اعمال نفوذ بر نمایندگان جلوی هر اقدامی رو میگیرند! خوب چرا بصورت آزمایشی و با تمهیداتی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی رو اجرا نمیکنند! الالن ما خانواده ها موندیم بین سلامت بچه ها و کنکور یکی رو انتخاب کنیم! لطفا رو این پیشنهاد بنده کار خبری کنید! واقعا نگران هستیم!
سپاس
تشکر از آقای قالیباف
کلا بجای اداره کشور درحال نامه نوشتن و سخنرانی و نصیحتن
سلام من یک کارگر هستم از دست گرانی خسته شدم شرمنده زن بچه شدم چرا کسی به فکر ما نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
برو از حسن روحانی بپرس چرا؟ چون الان ۸ سال رئیس جمهورهست و همه چیز روز به روز بدتر می شود
تندرستی وآرامش مردم و امنیت کشور ازهمه چیز بالاتر است.
سلام ودرودبر مردعمل جناب قالیباف.من به راهکارهای کارشناسی شده شما برای حل معضلات مردم باوردارم..
آقا تو رو خدا کنکور رو برگزار کنیییییییییییییییییییییییییددددددد
با سلام در اصل باید از سال قبل کنکور حذف میشد بچه های این دوره که باروش ۳_۳_۶ درس خوندن ونمرات روتو دوران ابتدایی برداشتن وقرار بود زمانی که به کنکور رسید کنکور برداشته بشه حالا پارسال حذف نکردین بخاطر سودهای عظیم مافیا وغیره امسال اینکار راانجام بدین وبه همون قانونی که خودتون گذاشتین وبچه هارو از رقابت انداختین تو این ۱۲سال حالاهم کنکور رو حذف کنیدو جون بچه ها وخونواده هاشون رو به خطر نندازین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اشک تمساح
اونهایی که درس نخوندن خیلی مایلن کنکور برگزار نشه ولی بچه هایی که زحمت کشیدند موافق برگزاری کنکور هستند خیلی جاهای دیگه آلوده تر از محل برگزاری کنکور هست که همونها اونجا ها رفت و آمد می‌کنند تا تعطیل میشن میرن شمال ولی چهار ساعت کنکور رو قبول ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
مواظب باش از هول حلیم نیفتی توی دیگ
این منادی درس ناخوانده دانشگاه آزادی زوری نبفهمد چیزی
بچه های ما جونشون رو از سرراه نیاوردن که تو اوج کرونا بروند کنکور بدهند
خداقوت جناب قالیباف
هه معلوم نیس با خودشون چند چندن فقط ماه محرم برگزار بشه بقیش خودتون بدونید مثل همیشه افتضاح به بار بیارین
منادی به خیال خود میخواد علوم پزشکی را هم مثل دانشگاه آزاد کنه
هزار مشکل مملکت را ول کردند چسبیدند به روح و روان بچه ها را خراب کردن
اقا این مملکت یه دولت نداره که واسه کنکور و کرونا و گرانی و بیکاریو.........هزاران مشکل ملت و جوانان بیکار وشکم های گرسنه و ......‌تصمیم بکیره صبح که میشه حسین خان کیهانی و عباسیونو و رافعیون و قالباف خان وریس جان واخر همه حسن جون باید تازه نظر بدن تا شب هم همه نظر ها وتو میشه
سلام کنکور باید به بهترین نحو برگزار بشه داوطلبهایی که میخوان کنکور بدهند کنکورشون رو میدن واونهایی که نمیخوان ندن وباید برگزار بشه استرس وخستگی داره ما رو از پا در میاره متشکرم از شما
آه آه اح، یعنی همه مشکلات حل شده گیر آقایون سر کنکوره که یه عده کرونا میگیرن یا شاید نگیرن، بابا ول کنین، این کل کل رو شما همه خوب، بجای اینهمه انرژی سر دخالت کردن و زدن واسه هم دیگه کاش سر تون رو تو کار خودتون بگیرین و بفکر ملت باشین، هم دولت محترم هم مجلس محترم، به عقیده بنده هر کاری از هر حزب و جناحی که تو قاعده ضایع کردن حزب و جناح دیگه باشه عوام فریبی، حتی اگر درست هم باشه، عبادت خدا جز خدمت به خلق نیست،دین اسلام نیاز به ستیز داخلی نداره، جاذبه میخواد امثال شهید رجایی، شهید باهنر، سردار دلها، نه این دوستان که میبینم نه هیچ کدوم نه ما ملت در کار نیستیم
مسوولین محترم شما را به خدا قسم میدهم به فکر معیشت مردم باشید من یک کارگر هستم با بیست سال سابقه کار در بخش خصوصی بعد از بیست سال با مدرک فنی الان سه میلیون حقوق میگیرم .. سه فرزند دارم یکی دانشجو دوتا محصل خداوکیل با این سه ملیون باید چه خاکی تو سرم بریزم ؟ اگه هم به حقوقم اعتراض کنم کارفرما خیلی راحت می گه نیا .... ما کارگران بخش خصوصی هیچ کس را غیر از خدا نداریم .... این عدالته ؟ دویست هزار تومان دولت قرار بود به حق مسکن ما اضافه کند که این هم مثل بقیه وعده های دولت دروغ از اب در امد . خدایا خدایا زیر بار هزینه های زندگی هر روز میمیریم و زنده میشویم . خجالت بچه هامون را میکشیم خدایا به کی باید گفت .... خدایا بعضی ها حقوق نجومی و املاک نجومی ....خدایا خدایا خودت به ما رحم کن
سلام این همه اجتماعات گوناگون را به راحتی با پروتکل بهداشتی برگزار می کنند مانند جلسات علنی مجلس فقط به کنکور گیر داده اند فقط جلب نظر بعضی از افراد چرا که قبل از این همین دانش اموزان امتحانات نهایی را گذرانده اند وهیچ گونه مشکلی پیش نیامد پس بگذاریند بچه ها با خیال راحت این مدت باقی مانده را بگذرانند واین همه به اینها استرس وارد نکنید
سلام عاقلانه این است تعویق بیفتد
سلام لطفا کنکور را برگزار کنید چون بچه ها زحمت کشیدند هزینه کردند کلی وقت گذاشتند در ضمن این وطیفه مجلس است بررسی کند وتصمیم بگیرد ولی چون بی سوادند مزاحم رهبری میشوند وکاری که باید خودشان انجام بدهند به ایشان محول میکنند
سلام و خسته نباشید واقعا به فکر مردم بودن واجبتره نمیدونم چرا مسئولین به فکر گرانی نیستن فکر کنم چون خودشون همیشه در رفاه هستن دیگه مردم براشون مهم نیست هرجور شدشد
به نظر من مجلس بیاد به مشکلات مهم مردم برسه کنکور را بذاره برا مسولین آموزش مگر اینهایی که میخوان برن کنکور الان نشستن تو خونه از جاشون تکون نمیخورن که با چهار ساعت امتحان همه کرونا میگیرن چطور مسافرت ومهمانی وبازار کرونا ندارن فقط واسه یه عده که درس نخوندن حالا نماینده تهران شده کاسه داغ تر از آش پس بچه هایی که سه سال زحمت کشیدن درس خوندن کتاب خریدن وهزینه کردن چی میشه قالیباف حالا اینهمه مشکلات کشور ول کرده چسبیده به کنکور البته حق داره چون کاری بلد نیست
سلام و درود فراوان بر شما هم وطنان عزیز، بزرگترین مشکل جامعه بشری جهل مطلق و بی‌سوادی است، چون در نظرها و مطالب ارسال شده توسط عده ای از هموطنان عزیز اشتباهات کلامی و املایی فراوان و به وفور یافته می‌شود، وقتیکه آنها را می‌خوانید واقعاً خجالت آور هست، متأسفم که این نکته را نگاشتم، ولی لازم بود، چون بی‌سوادی موج می‌زند ، خفته خفته را کی کند بیدار
ما با مشکلات سواد،اقتصاد، جامعه،فرهنگ، و مهم تر از همه فرهنگ تقلید کورکورانه از همه فرهنگ ها داریم، چه زیبا و چه زشت!!!
واقعاً متأسفم...!!!!!
دو مشکل حل شود کل مشکلات حل خواهد شد،
۱_مشکل سواد(مهمترین عامل عدم موفقیت).
۲_اقتصاد، اقتصاد...(تنبلی مطلق و دزدی‌های ریشه دار که تمامی ندارند).
اقای قالیباف به فکر عدالت اموزشی باشید رقابت در رشته های خوب و دارای بازار کار می باشد که آنهم بچه پولدارها با هزینه هایی که میکنند موفق میشوند فرزند من دوسال شب وروز درس می خواند ولی چون سهمیه و توان مالی ندارم با رتبه خوب نمی تواند رشته مورد علاقه خودش قبول شود کنکور کلا باید حذف شود
کنکور برگزار هم نشه مطمن باشید بچه های ک درسخون هستن از طریق معدل ب دانشگاه مورد نظرشون میرن نگران نباشید
سلام یه فکری به حال ما معلمان غیر انتفاعی کنید چرا همش مربیان پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی را استخدام میکنید.
با سلام کنکور حذف شود خیلی بهتر است اینطوری عدالت هم بر قرار میشود چه فردی که در روستا درس خوانده وچه فردی که کلی هزینه ی کلاس کنکور میده و وتو مدارس غیر دولتی در س خونده چون وقتی بر اساس معدل باشه دیگه همه باهم یکسانند وکتابهاس درشی آنها باهم یکی است اینجا دیگه به تلاش خود دانش آنوز وهمچنیین معلمان دلسوز،بر نیگرده که با دانش اموزان کار،کنند .واینکه کنکور ارشد هم برداشته بشه خیلی عالیه چرا که از دیپلم به کارشناسی بدون آزمون وارد میشوند اما چرا از کارشناسی به ارشد باید آزمون بدهند این هم به نظر من یه تبغیضه.
باسلام اگر میخواهید برای همهی جوانان عزیز ارزش قائل شوید کلا کنکورها را حذف کنید چرا که یه عده پول دار از همه ی کلاسهای تقویتی استفاده میکنند اما یه بدبخت روستایی چطور .پس اگر بر اساس معدل باشه خیلی خوبه دیگه هر کس تلاش خودش رو میکنه وهمه مثل هم هستند با توجه به کتب درسی.برای ارشد هم همینطور هرکس در درورهی کارشناشی خوب درس خوانده باشد برااساس معدل مشکلی ندارد پس جرا دیگه ازمون بدهد.کلا یه چیز بگم ایران ما برعکسه کنکورش مثل قیف واژگونه ولی بعد از ورود که فارغ التحصیل میشن همه بیسوادند وکار هم نیست ولی اگر راحت یه جوان وارد دانشگاه بشه بدون استرس درسش رو هم خوب بخونه ودولت هم مقدمات کار را برا جوان فراهم کنه دیگه اینقدر درد سر هم بوجود نمیاد.
سلام یک کم به فکره مردم باشید
بعضی ها خودشون رو زدند به نفهمی تالار وهیِیت رو آزاد کردند حالا کنکور که فقط چهارساعت هست روچسبیدن ستاد ملی خودشون میدونند برگزادی کنکور هیچ مشکلی بوجود نمیاره مثل بعضی کارهای دیگه.
خود جناب روحانی که دم از پروتکل بهداشتی میزنه اونو اجرا نمیکنه و عارش میشه ماسک بزنه اونوقت از مردم چه توقع داره
سلام علیکم‌‌ در مملکت اقا امام رمان ع جای این جدال و بحث نیست
صبر و‌توکل
تو رو خدا یه کم فکر آینده ایران باشیداین قدر به مافیای کنکور بها ندید این بهترین فرصته که کنکور برداشته بشه و ورود به دانشگاه راحت باشه ولی به جای خروج سخت و اصولی باشه تا حداقل بی سواد خارج نشین این کشور با بدترین شکل ممکن جلوی استعدادها رو میگیره جوانان ما هیچ انگیزه ای ندارن بعد از خروج از دانشگاه بی سواد تر از قبل میان چون کنکور ملاک برتری شده نه سواد خوب تازه تو این شرایط بحران برگزاری کنکور سراسری یعنی بی فکری مسولان و حمایت قشنگشون از مافیای کنکور تو رو خدا از خدا بترسید .
سلام خطاب به تمام مسئولین کشور بهتون میگم ای ن گرانی تا کیه به داد مردم برسید
سلام و عرض ادب و احترام و تبریک ایام عزیز
خواهشمندم با برگزاری کنکور به این مافیای کنکور بها ندید این بهترین فرصت برای جلوگیری از این از خدا بی خبرام است تو این شرایط برگزاری کنکور یعنی بی ملاحظه گری دست اندر کاران تو رو خدا به فکر ایران و ایرانی باشید راز خدا بترسید افرادی هم که فکر می کنند شاگردان در س نخوان می خوان کنکور حذف شده میگم خیر تنبلها از خداوند تو هر رشته ای فقط مدرک بگیرن .تو رو خدا از خدا بترسید .
سلام . وزیر علوم وزیر بهداشت وزیر ورزش وستادکورونا ونماینده گان مجلس آیا بچه ۵ ساله هستند ندانند که ما درکشور بیش ازکنکوریها مکانهای خالی ولولزم بهداشتی مدافعا سلامت باتجربه وبهترین مدیران فاصله گذری دنیا رو درایران داریم ونباید تسلیم مافیایهای کنکور شده ونباید بچه های بی کناه مردم رو بدبخ ت نکنیم
چون بسیاری از مراسم مذهبی و اجتماعی ما برگزار میگردد و قرار است برگزار گردند، بنابر این کنکور بزرگترین رزمایش علمی کشور میباشه و مسائل عقبه و آتیه بسیار زیادی به آن وابسته میباشد از قرنطینه اساتید و چاپخانه ها گرفته تا آینده داوطلبین کنکور، وهرچه منابع و نیرو خرج آن گردد ارزشش را دارد درضمن یکی دو روز هم بیشتر نیست،و میتوان از تمام محیطهای دانشکده ها مدارس بزرگ سالنهای ورزشی وحتی سالنهای اجلاس بزرگ که در مملکت کم هم نیستن استفاده نمود، فقط اراده و مدیریت میخواهد، و وقت کشی را کنار گذاشت.
درود برجناب قالیباف و نظرات ارزشمندشون ان شاءالله نظرشون در مورد کنکور مورد پذیرش قرار گیرد وسلام بر آقای ریئسی که واقعا با اقدامات مثبت شون امیدوار شدیم.
رئیس مجلس به جای اینکه وزیر کشاورزی و صنعت و معدن به مجلس دعوت کنه بخواد چرا بازار مرغ و گوشت و برنج و خودرو و قطعات خودرو کنترل و ارزان نمی کنه...رفته دنبال آزمون کنکور...آقای قالیباف امیدم قطع کرد
سلام لطفا نظرات بیخود ندین .تو این مملکت همه صاحب نظرن تو کاری که به اونا ربطی نداره .ما وزیر علوم ووزیر بهداشت داریم که با تو جه شرایط بچه ها بهتر میدونن که عقب انداختن کنکور یا برگزار نکردنش خیلی مضرات بیشتری داره .وآقای قالیباف هم لطفا تو هیته ی کاری خودشون صاحب نظر باشن وکارایی که به ایشون ربط نداره دخالت نکن .وحواسشون به نماینده ها وکارایی که باید انجام بدن باشه تا مشکلی تو امور مجلس پیش نیاد .ولطفا توجه کنید بچه هایی که از تمام خوشی هاشون زدن الان فشار روانی زیادی روشون هست لطفا نظرات تون را برا خودتون نگه دارین همون که یک ماهونیم کنکوررا عقب انداختن کافیه .
کنکور باید حذف بشود یا نه؛ این یه موضوع است که به وقت خودش باید انجام بشه
اما الآن که بچه ها زحمت کشیدند حذفش کار درستی نیست...
کروناهم دلیل خوبی نیست چون اگه رعایت کنند هیچ مشکلی پیش نمیاد
اگه بخوان کنکور برگزار بشه اول باید ببینن کسی این پروتکل هارو رعایت میکنه اصلا؟ اصلا بخوان رعایت کنن میشه؟! من یه هفتس دنبال ماسکم و هیچ داروخانه ای در کاشان ماسک نداره!!!
هیچکس مثل دکتری احمدی نژاد به فکر مردوم نیست هیچکس
مسخره مجلس مگه کارش حل مشکلات کنکور
کنکور برگزار نکنید محرم میخواهیم از دم کویید 19 بگیریم
تعدادی از همین کنکوریها حدود ۲۰ نفر چند شب پیش مراسم تولد یکی از هم کلاسیاشون داشتن یعنی کرونا فقط با نحوه برگزاری کنکور میاد....
آقای قالیباف و امثالهم بهتره به جای دنبال حذف کنکور باشن قوانینی وضع کنن که این مردم بینوا بیشتر ازاین نابود نشن،همون جوونایی که میگیم در سالن امتحان کنکور کرونا میگیرن،در پاساژها و خیابونای شلوغ کرونا میگیرن.اینا فقط حاشیه سازی است.وهدفشون خیر نیست.آقای قالیباف اگه مردی،قیمت برنج و مرغ ودلار و...رو به قیمتی برسون که یه کارگر بتونه زندگی کنه....
لطفاکنکور رو سر موعد برگزارکنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــد.
تکلیف املاک نجومی مشخص نشد؟
سلام دوستان منم یه دختر کنکوری استرسی دارم که از تابستون دهم داره با برنامه ریزی و مشاوره وصدتا کوفت و مرگ درس میخونه خدا می‌دونه تو این یه سال این بچه چی کشیده برا کنکور من میگم حالا که اینجور شده دانشگاه هم که غیر حضوری شده پس بچه های دوازدهم که باید به دانشگاه میرفتم بدون انتخاب رشته وتعین دانشگاه همه غیر حضوری درسهای عمومی که بین همه رشته ها مشترک هستش رو از اول مهر شروع به خواندن کتن تا بعد سرفرصت تکلیف کنکور مشخص بشه وقتی وارد دانشگاه شدم ایشالا دروس عمومی رو همه خوندن هر کس هر رشته‌ای قبول شد بره اختصاصی بخونه اینجوری نه کسی عقب میوفته نه کنکور تو این شرایط بر گذار میشه دانشگاهها هم از اول مهر پرو پیمون غیر حضوری دروس عمومی رو شروع کنن
اونایی که میگین کنکور برگزار بشه درس خوندیم و از روح و روان حرف میزنین بقیه غاز نچروندن که درس خواندن انگار فقط شما ادمین وقتی فاجعه کرونا رو عمیق‌تر کردین نظراتتون رو جویا میشیم
خدایی دولت کی به فکر مردم بوده که الان باشه،دولت اگر تدبیر داشت به این حال و روز نمی افتادیم،کرونا جدی هستش،حتما باید یکی از اعضای خانوادتون رو از دست بدین تا حالیتون بشه،اونا مطمئنه که خانوادهاشون در امانن،پس بیخیاله مردم.بفهم نفهم
عهد بوق نیست که نامه بازی کنین ، با فشار دادن ی دگمه کوچک کلی اطلاعات در عرض چند ثانیه به طرف انتقال داده مبشور
سلام والا اونایی که کتکور دادن هم الان پشت در بسته نشستن که دانشگاه باز بشه برن سر کلاس و استاد درثانی کسی که درس خون بوده ازاول ابتدای تا الان میتونه یه مقدار صبر کنه تا فشار ورداشته بشه
بعد با خیال راحت بشینه سر امتحان بعدا هم میشه الان کی به حرف منو شما گوش میده
کنکور نباشه بهتره
سلام ظلم به اونای که شبانه‌روز درس خوانندگان به امید کنکور اگر کنکور برگزار نشه فرزندم تمام زحمات دوازده سال بر باد خواهد رفت و قیامت جلوی اونای که میخوان کنکور برگزار نشه خواهم گرفت
کنکور باید برگزار بشه و کسیم که نگران مبتلا بشه کنکور نده ب
بیشتر کنکوریا سیاهی لشکرن و به جز چندتا رشته ی تاپ که روش رقابته که البته من بعنوان یه دندانپزشک تازه فارغ التحصیل باید بگم که این حرفی که انداختن سرزبان مردم به اسم مافیا کنکور نه اینکه نباشه هست ولی لاپوشونی رو کارای خودشون یعنی اینکه کنکور حذف بشه به سود نردم عادی نیست بهتر بگم چون کیفیت آموزش میاد پایین که همین الانم به شدت پایین اومده به خاطر ظرفیت انبوهی که میگیرن که بیشتر مربوط به دانشگاههای ازاد و بین المللی و ازهمه ظالمانه تر اونایی که از خارج از کشور مثلا میان که درواقع چون زورشون به کنکور نرسیده و ۲سال و یا کمتر رفتن خارج ازکشور والبته تواون کشور اجازه نداشتن کار روی بیمار انجام بدن چون اونا بیش ازاندازه به مردمشون اهمیت میدن ومثل کشور ما نیست که جان وسلامتی مردم تو الویت اخر باشه میان ایران با کمال احترام ازشون پذیرایی گرمی میشه پول میدن ومیشن دکتر انوقت منی که عمرمو گذاشتم واسه اینکار تا فارغ التحصیلی انواع و اقسام رنجها رو متحمل شدم وتازه بااین اوضاعی که درست کردن میای وارد بازار کار میشی واقعا دهنت سرویسه به تمام معنا امیدوارم منظورمو رسونده باشم که هرکی هرچی میگی بدون فکر قبول نکنیم اینکه کنکور باشه به نظرم حداقل کاری که میشه باز تویه جاهایی میشه شایسته سالاری بشه نه پول و پارتی اینو منی میگم که نه برام مهمه بهم بگن دکتر یانگن من صرفا این رشته رو واسه اینکه فکر میکردم مفیدترم انتخاب کردم نیت بقیه رو نمیدونم لازم میدونم بگم من خودم تواین کرونا دارم تو یه مکان خیریه کارمیکنم بدون دستمزدی اینو گفتم که نگید نشسته خونه واسه بقیه نسخه میپیچه
شماها که تمام مشکلاترا مثل فقر و بیککاری و گرانی و اختلاس و حل کردین همین یه مشگل مونده یکم استراحت کنین نفس عمیق بگیرین بابا
جناب قالیباف سلام
ببخشید یک کمکی میکنید به این بازنشتهایی که حقوق شون خیلی کمه
واگر همسان سازی میکنید تورو خدا به اونهایی که بالاتراز ۴تومن میگیرند اضافه نکنید یا لا اقل این پایین حقوق بازنشستها را بیارید بالاتر
بخدا قسم خیلی سخت میگذرونم
بخدا کسی می شناسم زن و شوهر روی هم ۱۱میلیون میگیرند ۳نفر هم هستند توی یوسف آباد می شنینند و یک خونه ۱۰۰۰متری توی شمال دارند و مثل پادشاه ها زندگی میکنند ولی من با مثل گداها که حسرت یک میوه و یا گوشت و خوارک و حتی لباس خریدن ندارم درست بخرم

تورو خدا کمک کنید امثال ما خیلی زیاد هستند
اصلا برای کسانی که بالای ۵تومن میگیرند اصلا اضافه نکنید
تورو خدا کمک کنید شما از مردم هستید و بفکر بازنشسته ها باشید
بادرود...ما که جوانی و عمر مفید وان به فنا رفت خدا عاقبت مارو ختم بخیر کند با این دولت ....
لطف کنید امسال از کنکور صرف نظر کنید به فکر جان بچه های ما باشید
سلام شغلم ازادبودوقتی کرونا آمد کارمن هم خوابید ۳تافرزنددارم یک دستم رفته لای پرس حالامن با۵۰۰۰۰۰تومان حقوق واقعن دستم بجایی بند نیست آقایان واقعان یه کاری بکنید
مجلسی که باید قانون بدونه و قانونگذاری نمیدونه اعضای ستاد کرونا را رییس جمهور تعیین میکنه و باید نامه رو برای رییس جمهور بدن نه رهبری عاقبتش از الان معلومه .کنکور رو هر چه سریعتر برگزار کنن بهتره یه عده واقعا درس خوندن و دوست دارن زودتر تکلیفشون مشخص بشه با رعایت تمام نکات بهداشتی قابل اجراست
برای رعایت تکات بهداشتی مراسم های عزاداری و امتحانات کنـکور و بقیه آزمون ها رو میشه توی استادیوم ها با رعایت فاصله و .. برگزار کرد .
لطفاً ترو خدا کنکور امسال رو برگزار نکنید والله بچه هامون که آینده کشور رو قراره بسازند باید اول سالم باشند
تنبل ها موافق حذف کنکور هستند.بچه هایی که این همه زحمت کشیدند،خانواده هایی که چند سال سرمایه گذاری کردند،همه موافق کنکور هستند.همانطور که امتحانات دانش آموزان دبیرستانی برگزار شد کنکور هم برگزار میشود تازه کنکور فقط 4ساعت هست.انشاءالله کنکور آخر مرداد برگزار خواهد شد.آرزوی سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند برای کنکوری ها خواهانم.
حذف کنکور نه فقط تعویق،آقا جان،تتتتتتویییییق
آخه چرا یه عده نمی خوان قبول کنن که توی زمان فعلی خطرناکه و شیوع گسترده ای داره
آخرشم همون اونایی که میگن برگزار کنید،یقه ی مجلس و دولت رو میگیرن که چرا بچه هامون و جگرگوشه هامون کرونا گرفتند
قابل توجه تصمیم گیرندگان.. ۱_شما را به آنکه می پرستید کنکور را بیشتر از این کش و قوس ندید ، زیرا اگر به موقع برگزار نشود معایب آن بدون شک بیشتر از محاسن بوده . ۲_در لحاظ نمودن سهمیه های کشکی و پشمی تجدید نظر نمائید چونکه در سالهای گذشته شاهد پذیرش سهمیه هایی بدون ظوابط بوده ایم ‌..بدانید در فردای قیامت بدهکاری.
کنکور باید سر وقت برکزار بشه کم نیستند کسایی که با تمام تلاش یکی دو ساله وقت و انرژی خووشونو صرف این ازمون کردن .اگرواقعا نگران کرونا هستید فکری به حال مترو و اتوبوسا و محل کار کارمندا بکنید هزار جا هست که ریسک بالا داره الان مشکل همه ی دولت مردا شده کنکور ؟؟؟؟؟عجیبه
بگفته اکثر کارشناسان بهداشت در سطح جهان ویروس کوید -19 فعلا بطور ناخواسته همنشین بشریت شده تنها راه مبارزه موثر با آن پذیرش این واقعیت سخت وتلخ است نه فرار از ان!
به تعویق انداختن امور جاری برای یک دو ماه اول شیوع این بیماری موجه بود چون کاملا امید به ریشه کنی ان وجود داشت
ولی متاسفانه این امید به یاس تبدیل شد
پس
برای شکست ان باید موجودیت انرا انکار نکنیم وفقط با ان در چارجوب رعایت مسائل بهداشتی زندگی کنیم انگاه ویروس همانطور که ناخواسته بر ما تحمیل شد ناگزیر ما را ترک خواهد کرد
آقایان دو سال کل دانشگاه های مملکت رو به بهانه انقلاب فرهنگی تعطیل کردن خیلی هم راضی بودن
حالا یک ترم به علت کرونا عقب بیافته
سلامتی بچه ها خیلی مهم تر از کنکور،اگر تو هر استانی ۱۰ نفر کرونا بگیرن همین تعداد کافیه که کلی آدم دیگه رو مبتلا کنن و قربانی بیشتری بگیره.گدشته از این فقط سر جلسه مهم نیست،تو همین مسیر رفت و آمد هم میتونن کرونا بگیرن.از طرفی اون کسی که بازرسی میکنه به ۱۰۰تا داوطلب دست بزنه،شاید یکی کرونا داشته باشه،اون ۹۹تایه دیگه هم مبتلا میشن.
به فکر مردم باشید برای گرانی راهحل بهید کمرمان شکست
بامصالح ساختمانی به این گرونی چطورخانه بسازیم
هی وام میدهید کسی که نداشته باشد نمیتوانداقساط بازمرواخت کند حالاهرچه قدروام بدید
همه این گرفتاریها بخاطر قوانین دست و پا گیر سال های قبل که نیاز به بازبینی دارد متاسفانه ادوار مجالس نا کارآمد و تعارض منافع بعضی از نمایندگان مملکت را به سمت فلاکت میبرد بطوریکه هیچ جوانی امروز از کسب روزی حلال باید آرزوی ماشین و خونه را بگور ببرد آدم شرم میکند اخبار تلویزیون هر روز یک عده را به جرم اختلاس ودزدی به خط میکنند انگار مملکت صاحب نداشته پس کجاین آن همه نهاد نظارتی که از پول ملت ارتزاق کردند ولی وظیفه ذاتی خود را انجام ندادند باید به ملت و نظام پاسخگو باشند
قوه ای که خودش قانون گذار است نميتواند خودش تصمیم بگیره وای به حال مردم
همه کار داره میشه ، مشکلی نیست، فقط کنکور مشکله؟
فقط کسانی که درس نخوندند موافق لغو کنکور هستند
ضمنا نماینده‌های مجلس اگه میتونن یه کاری برای گرونی بکنند نه اینکه هر روز با گفتن لغو کنکور استرس به بچه‌های مردم وارد کنند
بابا برید کنکور بدین..بعد بیایین خونه پدر و مادر و خواهر و برادر و در و همسایه رو مریض کنین....مگه اول انقلاب ۳ سال کنکور برگزار نشد مردم چکار کردن!!!!خیلی بد بود واسه جوونا ولی کسی از بی کنکوری نمرد......اه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر