بازدید 12384
۲

قتل جلوی بیمارستان؛ پایان مثلث عشقی

مرد جوانی همسر زن مورد علاقه‌اش را با شلیک گلوله به قتل رساند.
کد خبر: ۹۹۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 23 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از شرق، مرد جوان متهم است ۴ سال قبل مقابل بیمارستانی در تهران با شلیک به سر جوانی که با دختر مورد علاقه او ازدواج کرده بود، وی را به قتل رساند.

بر اساس مدارک موجود در پرونده، پاییز ۴ سال قبل تیراندازی منجر به قتل به پلیس اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۶ساله به نام سینا بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پشت سر به قتل رسیده است.

کارآگاهان با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته اطلاع پیدا کردند مقتول به‌دلیل پنچرشدن لاستیک خودروی شخصی‌اش در روشنایی مقابل درِ ورودی بیمارستان توقف کرده و مشغول تعویض لاستیک خودرو بوده که شخصی با صورت پوشیده به او نزدیک شده و با خارج‌کردن اسلحه کمری از داخل یک پاکت، او را از ناحیه پشت سر هدف ۲ گلوله قرار داده است. همچنین معلوم شد قاتل پس از ارتکاب جنایت، به‌سرعت از محل دور شده و با یک دستگاه خودروی پراید سفیدرنگ به همراه همدستش آنجا را ترک کرده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی هم‌زمان با بررسی دقیق تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند و اطلاع پیدا کردند مقتول متأهل و فردی دارای حسن شهرت بوده ‌است‌.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی دقیق خودروی پراید مورد استفاده قاتل در شب جنایت شدند. با شناسایی مالک خودرو به نام کیومرث، او بازداشت شد. متهم در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع یا معاونت در ارتکاب قتل شد اما در ادامه تحقیقات با اعتراف صریح به حضور در محل جنایت، یکی از دوستانش به نام مهران را به عنوان عامل اصلی جنایت معرفی کرد.

کیومرث در اعترافاتش گفت: «حدود ۳ سال پیش بود که با مهران دوست شدم. اخیرا مدعی شده بود زن و مردی وارد زندگی پدرش شده و مشکلات زیادی برای خانواده‌اش به وجود آورده‌اند. مهران دائما می‌گفت باید حال آنها را بگیرد.

چند روز پیش از جنایت، با ماشین مهران به سعادت‌آباد رفتیم و مدتی در خیابان چرخیدیم. شب جنایت مهران مجددا به بهانه پرسه‌زنی به در خانه ما آمد. با ماشین من به سعادت‌آباد رفتیم. مرتبه اول که مهران از ماشین پیاده شد، من در خیابان ایستادم و او داخل یک کوچه رفت. گویا ماشین فرد مدنظر روبه‌روی یک مغازه پارک شده بود.

زمانی که مهران سوار ماشین شد، با راهنمایی او به دنبال یک ماشین حرکت کردیم و این بار آن خودرو در مقابل بیمارستان توقف کرد. من با راهنمایی مهران چند متر جلوتر نگه داشتم. راننده خودروی مدنظر پس از توقف صندوق‌عقب خودرو را باز کرد و مشغول تعویض لاستیک بود که مهران از ماشین پیاده شد و شلیک کرد. بعد هم سلاح را کنار اتوبان رها کرد».

مهران پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب جنایت شد اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد او پیش از ازدواج مقتول، خواستگار همسر مقتول بوده و بر این ازدواج اصرار فراوان داشته است.

به این ترتیب پرونده مهران با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه فرستاده شد. متهم قتل را انکار کرد اما به قصاص محکوم شد. رأی صادره در دیوان عالی کشور نقض شد. این بار مهران در شعبه هم‌عرض پای میز محاکمه رفت و دوباره قتل را انکار کرد اما همدستش علیه او شهادت داد و گفته‌هایش در دادسرا را دوباره تکرار کرد.

به این ترتیب متهم بار دیگر به قصاص محکوم شد. او بعد از صدور رأی قصاص به آن اعتراض کرد و دیوان عالی کشور دوباره پرونده را برای بررسی به جریان انداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
زودتر این آشغال رو دار بزنید.
این عوضی اونقدر مغرور بود که میخواست هر چی رو دوس داره به دست بیاره و وقتی شکست خورد دست به جنایت زد.
نسل این مدل آدما رو باید از زمین برانداخت.
مثلث کودنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس