بازدید 9117

بایدن: ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد

نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه در پیامی در توئیتر با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور نوشت که حقیقت تلخ این است که ترامپ ملت آمریکا را سرافکنده کرد.
کد خبر: ۹۹۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ 19 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا با انتشار آماری از افزایش شدید تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، از نحوه مدیریت مقابله با این همه‌گیری توسط دولت کنونی آمریکا انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «حقیقت سخت این است که نباید اینقدر بد می‌شد، اما دونالد ترامپ، کارشناسان را نادیده گرفت و از اقدام کردن خودداری کرد. وی ملت ما را سرافکنده کرد.»

وی در پیام دیگری در توئیتر نوشت: «هم اکنون و بیش از هر زمان دیگری ما نیازمند رئیس‌جمهوی هستیم که امید را به جای ترس انتخاب کند.»

دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (یکشنبه) گزارش کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ ۹۴۳ نفر دیگر بر اثر ویروس «کووید-۱۹»، مجموع قربانیان این ویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۴۰ هزار و ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹۷۵۸ نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا به کروناویروس مبتلا شدند تا شمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به سه میلیون و ۷۱۱ هزار و ۲۹۷ نفر برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار