بازدید 12307

فروش میلیونی کتاب افشاگرانه برادرزاده ترامپ

در نخستین روز انتشار کتاب برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا علیه او حدود ۹۵۰ هزار نسخه از آن به فروش رفت.
کد خبر: ۹۹۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 17 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از یورونیوز، کتاب افشاگرانه برادرزاده دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمریکا، در نخستین روز انتشار، نزدیک به یک میلیون نسخه به فروش رفت.

کتاب «بسیار گفته شده اما هنوز کافی نیست؛ چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را پدید آورد» که به قلم مری ترامپ، دختر برادر بزرگ‌تر دونالد ترامپ نوشته شده است، در نخستین روز ارائه با استقبال کم‌سابقه‌ای رو به رو شد و حدود ۹۵۰ هزار نسخه شامل مدل‌های چاپی، اینترنتی و صوتی از آن به فروش رفته است.

شرکت انتشاراتی «سیمون اَند شوستر» که این کتاب را به چاپ رسانده، می‌گوید این میزان فروش یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

این در حالی است که رئيس جمهور آمریکا تلاش می‌کرد جلوی انتشار این کتاب را بگیرد. مری ترامپ که اکنون خود یک روانشناس است در این کتاب مطالب جنجالی بسیاری علیه عموی خود به رشته تحریر در آورده است. از آن جمله می‌توان به طرح ادعاهایی اشاره کرد که مدعی است دونالد ترامپ به همراه خواهرش پیش از مرگ برادر بزرگ‌تر او را فریب داده‌اند و اموال او را صاحب شده‌اند. آن طور که مری ترامپ در کتاب خود نوشته، ترامپ و خواهرش اجازه نداده‌اند سهم چندانی از اموال پدر به فرزاندانش برسد.

او همچنین در بخش دیگری از کتابش گفته دونالد ترامپ به فردی پول داده تا به جای او در آزمون اس‌ای‌تی شرکت کند. آزمونی که یکی از پیش‌نیازهای ورود افراد به دانشگاه در آمریکا به شمار می‌رود.

خانم ترامپ در گفتگوهایی که در هفته‌های اخیر با رسانه‌های مختلف آمریکا انجام داده می‌گوید دونالد ترامپ، بارها از الفاظ نژادپرستانه استفاده می‌کرده است. او همچنین می‌گوید اگر در کنار دونالد حضور داشته باشید، شنیدن الفاظ و عبارت‌های نژادپرستانه از او اتفاق بسیار عادی به شمار می‌رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان