بازدید 15266
۵

۲۵ هزار معلم جدید استخدام می‌شوند

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ۲۵ هزار ردیف استخدامی توسط سازمان امور استخدامی در اجرای قانون "تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس" برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 14 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی درباره زمان اجرای قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سوادآموزی مصوب مجلس دهم، تصریح کرد: این قانون شامل سه گروه نیرو‌های پیش دبستانی، نیرو‌های شرکتی و خرید خدمات آموزشی و نیرو‌های نهضت سواد آموزی می‌‎شود که به تفکیک تشریفات قانونی هر گروه در حال اجرایی شدن است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: نیرو‌های پیش دبستانی، نیرو‌های شرکتی و خرید خدمات آموزشی نیاز به آزمون نداشتند، ولی نهضتی‌ها آزمونی در تاریخ ۲۰ تیرماه دادند که نتایج آن نیز به زودی مشخص می‎شود.

او افزود: افرادی که مشمول بازه زمانی تعریف شده در قانون می‎شوند باید پس از طی یک دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان به تناوب تا پایان برنامه ششم توسعه یعنی سال ۱۴۰۰ جذب آموزش و پرورش شوند.

احمدی لاشکی یادآور شد: سازمان امور استخدامی امسال حدود ۲۵ هزار ردیف استخدامی برای این نیرو‌ها در نظر گرفته و مجموع نفراتی که مشمول قانون فوق می‌شوند، حدود ۵۵ هزار نفر است.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر این اساس مقرر شده تا پایان تابستان دوره‌های آموزشی برای ۲۵ هزار معلم در دانشگاه فرهنگیان برگزار شود تا معلمان پس از اخذ نمره قبولی در دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی جدید در کلاس‌ها حاضر شوند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
وقتی مدارس تعطیل هست چرا استخدام .پول کجا
از تصمیم گیران عاجزانه استدعا دارم آینده فرزندانمان را به خاطر شتابزدگی خراب نکنید
اگر معلم نیاز هست چرا از طریق آزمون کنکور سراسری از طریق جذب مراکز تربیت معلم اقدام نمی نمایید
حساب دو تا دوتا هست و براحتی میشه برای 50 سال برنامه ریزی کرد
کاری که شماها می کنید خیانت بسیار بزرک و نابخشودنی به کشور و ملت هست
وزلرت آموزس و پرورش با کمبود شدید معلم روبروست. طوری شده که در آزمون استخدامی کسانی رو جذب کرده که از دانشگاههای بسیار بی کیفیت با معدلهای پایین آمده اند. از اردیبهشت تا شهریور هم دوره کاملا مجازی برایشان گذاشته اند که مثلا مهارت آموزی کنند و از مهر سر کار می روند. در واقع جز فاجعه نام دیگری نمیتوان بر این روند گذاشت.
اولا شما درحدی نیستی برا مملکت تصمیم بگیرید بعدشم کسایی که لیسانس و فوق لیسانس و... گرفتند اونا باید چیکار کنن!!!
معلم استخدام عجیبه توی این مملکت چه خبره
اونوقت داخل ادارات دیگر مثل بیمارستان وبانک ها با خطر مرگ وکمبود نیرو مواجه هستند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار