بازدید 21180
۱

راز مرگ عابر پیاده درساعت مچی شکسته!

راز صحنه مرگ مشکوک، مرد ۵۰ ساله کاشمری، که عقربه‌های ساعت آن را فاش کرد.
کد خبر: ۹۹۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 12 July 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: ساعت ۶ بامداد یکی از روز‌های گرم تیرماه پیکر بی جان مردی حدوداً ۵۰ ساله در ابتدای بزرگراه کاشمر به شادمهر، رئیس پلیس، بازپرس شعبه دوم دادگاه عمومی، نماینده پزشکی قانونی و دیگرعوامل انتظامی این شهر را به محل مورد نظر کشاند.

مشاهده صحنه مرگ مشکوک این مرد، می‌توانست افکار و احساسات هر بیننده‌ای را ساعت‌ها به خود مشغول کند و با وجودی که هویت این مرد در اولین ساعات مشخص شد، ولی علت مرگ دلخراش او همچنان در هاله‌ای از ابهام بود.

قاضی رضا فتوحی راد دستورات لازم را در خصوص بررسی علت و چگونگی این حادثه تلخ صادر و کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی به همراه کارشناس خبره تصادفات پلیس راه کاشمر تحقیقات دقیق خود را آغاز کردند تا شاید به سرنخی در زمینه علت مرگ این مرد برسند.

عقربه‌های ساعت مچی شکسته مرد که در ساعت ۸:۳۰ از حرکت باز ایستاده بودند و زمان مرگ او را گواهی می‌دادند از چشم تیزبین کارشناسان خبره پلیس دورنماند.

گواهی عقربه‌های ساعت و نظریه پزشک قانونی، که هردو زمان مرگ مرد را در ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته اعلام می‌کرد به تحقیقات پلیس جان تازه‌ای داد و فقط شیشه‌های خرد شده موجود در اطراف جسد کافی بود تا فرضیه تصادف مرد عابر با یک دستگاه کامیونت ایسوزو قوت بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
خو.ب که چی؟ شق القمر کردند که فهمیدند متوفی کنار خیابان تصادف کرده است؟ اگر راست می گویند کامیون را بگیرند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی