بازدید 35100
سکوت استقلال در واکنش به شایعه رسانه‌ها

مهمانی ۵۰‌نفری منزل قائدی و شیوع کرونا در استقلال

مراجع پزشکی هم این تعداد مثبت کرونا در استقلال را تایید کردند، اما ۱۲ نفر از بین ۶۱ فرد معرفی شده، نشان می‌دهد که افرادی غیر از بازیکن هم در صف تست استقلالی‌ها ایستاده اند و معلوم نیست نقش این تعداد در تیم اصلی چیست؟ مگر تیم بزرگسالان استقلال ۶۱ بازیکن یا مربی در اختیار دارد؟
کد خبر: ۹۸۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 07 July 2020

استقلال دو بازی پیاپی نتیجه نگرفته و حالا در جدول رده بندی سهمیه آسیا را هم از دست رفته می بیند.

به گزارش تابناک ورزشی، درست بعد از دو نتیجه ضعیف شاگردان مجیدی مقابل سایپا و فولاد، و کسب تنها یک امتیاز که سقوط در جدول را در پی داشت، ناگهان حرف از کرونایی شدن بیش از 10 بازیکن استقلال به میان آمد! مراجع پزشکی هم این تعداد مثبت کرونا در استقلال را تایید کردند، اما ۱۲ نفر از بین ۶۱ فرد معرفی شده، نشان می‌دهد که افرادی غیر از بازیکن هم در صف تست استقلالی‌ها ایستاده اند و معلوم نیست نقش این تعداد در تیم اصلی چیست؟ مگر تیم بزرگسالان استقلال ۶۱ بازیکن یا مربی در اختیار دارد؟

خبری که به دست مان رسیده این است: «مهمانی ۵۰ نفری در خانه مهدی قائدی.» روز شنبه یک منبع آگاه دو عکس برای ما ارسال کرد و مدعی این شد که چهارشنبه شب استقلالی‌ها در خانه مهدی قائدی جشنی را برگزار کرده‌اند. جشنی که اگر برگزاری آن واقعیت داشته باشد، بدون شک کمک بزرگی به شیوع کرونا کرده است. جدا از بازیکنان، خانواده‌های آن‌ها هم در معرض درگیرشدن با این ویروس هستند و رفتار‌های خطرناکی که گاهی انجام می‌دهند ممکن است آسیب‌های زیادی بزند. در عکس‌هایی که به دست جام‌جم رسیده خود مهدی قائدی و علی کریمی دیده می‌شوند.

مهمانی ۵۰‌نفری منزل قائدی و شیوع کرونا در استقلال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
از یه مشت ادم که تنها هنرشون لگد پراندنه چه انتظاری دارید
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود.
این بچه یه بار هم بدون گواهینامه زد یه عده رو آش و لاش کرد ولی با پول حلش کرد.حالا تو این اوضاع کرونایی پاپیون زده مهمونی نمیگرفتی نمیشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بعضی. از خوانندگان تابناک چقدر نادان و ساده اندیش هستند که عکس عروسی قائدی که مربوط به قبل از عید می شود را با عکس مراسکم جشن اشتباه می گیرند
ضمن اینکه باید عرض کنم این اذعا صرفا در حد یک شایعه خام و بی اساس است و تا روشن شدن حقیقت بهتر است بعضی از دوستان ساده لوح سکوت اختیار کنند
کجایید حسن روشن، علی پروین، ناصر حبازی، ابراهیم آشتیانی و.... قدرتونو ندونستیم. پس باید سرمون بیاد بااین تازه به دوران رسیده های ندید بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
یکی از نامبرده ها که گفتی کجاست؟پسرش برنج اختلاس کرده وخودش نان به نرخ روز میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دیگه اسطوره ها تکرار نمیشوند.اینهایی که الان فوتبال بازی میکنند اغلبشون غیرتی و تعصبی روی پیراهن باشگاه ندارن و برای پول لگد به توپ میزنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اینایی که نام بردی زمان خودشون به حد کافی حال کردند!
یکی از ایرادات دنیای مدرن اینه که بستر برای ایحاد شغل های کاذب که مضر و تولید محور نیستند همانند مواد مخدر و... زیاده و گرنه این همه پول برای زدن زیر یک توپ که هیچ نفعی برای جامعه نداره و فقط یک مافیا برای عده ای قلیل می باشدبرای چیست
آخه چی بگم؟ پسرم عزیزم جونم پول زیادی گیرت اومده قدری فکر هموطنان وهمشهریات‌باش.مثل بچه های جهادی،مثل کار جوانمردانه که خادم کرد، مثل کار مردانه که علی کریمی واحسان جهانبخش کردند و به همشهریاش کمک کردند تو هم جو انمردیت را نشان بده وکمک کن تا خدا بیشتر بهت بده. چرا ولخرجی می کنی که کمک به شیوع این ویروس منحوس باشد؟!
اولش گفتن تیم استقلال رفته اهواز فلال کثیف خورده کرونا گرفتن، الان میگن مهمونی ، فردا میگن بخاطر حمله بیولوژیکی بوده؟!!!؟
علی جباری یادت رفت
این آقا داماد جز شر هیچی نداره!!!
خدا وکیلی تا کی میخواید قضاوت الکی کنید؟؟ عکسو دیدی و متن زدی و یک سری آدم مزخرف اومدن چرت و پرت گذاشتن یا ندیدی؟! اگر ندید برو ببین و چشماتو باز کن ببین اون عکس مال زمانه استراماچونی هست کمکش تو عکس هست چشماتو باز کن خوب ببین
این بچه با این کارهاش تیم رو دسته سه نفرسته که هیچ، تیم رو منحل نکنه صلوات... !

یک بار بی گواهینامه نشست پشت فرمان، آدم کشت و چند تا خانواده را تا آخر عمر داغدار کرد، یک بار دیگه هم الان 10-12 تا آدم رو تا لب گور برده!!!

ماشاالله دست به نابود کردنش خوبه!!!
به عنوان یه پرسپولیسی دو اتیشه به خدا دلم به حال و روز این استقلال میسوزه با این بازیکنای کمیکش.
چرا فيك نيوز و شايعه پخش مي كنيد ؟ بدتر از همه بر مبناي فيك نيز استدلال و نتيجه گيري هم مي كنيد و در نهايت حكم هم صادر كرده و مجرم را هم سرزنش مي كنيد ؟
آيا اين كار از نظر شرعي و حقوقي درست است ؟
آيا اين كار از نظر حرفه اي درست است ؟
آيا از نظر اخلاقي درست است ؟
اگر با علم رفتند و کرونا را بردند به خانه هایشان باید متاسف بود اینها که باید بیشتر از این مراقب خو و جامعه باشند
پول مفت رو به یه بچه کم ظرفیت بدی معلومه که نمی تونه هضم کنه .
وقتی یه تازه به دوران رسیده را با پول بیت المال گنده کردین عاقبتش میشه این؟؟؟؟؟
واقعا باید تاسف خورد به حال کسانی که از روی عقده و حسرت که چرا این نخبه ی فوتبالی تو تیم اونها نیست
اینطوری تخریب میکنن و برعلیه ش کامنت توهین آمیز می‌فرستن
در حالی که باکمی تحقیق مشخص میشه این عکسها واسه قبلن بوده نه الان
او خیلی زود اثبات کرد که یک جوان لوس و خودخواه هست و کوچکترین تعصب و احترامی به باشگاه و هوادارانش ندارد ظرفیت پول و معروف شدن را ندارد. پس از آن نهگانی کذائی و تصادفی که بدون گواهینامه کرد که منجر به مرگ یک جوان و فلج شدن دیگری شد این را بخوبی اثبات کرد..... همان موقع متوجه شدیم با چه کسی طرف هستیم.
شماره 10 استقلال برایش خیلی زود بود، فکر میکردیم ما هم صاحب یک علی کریمی کوچک شدیم!! اما زود متوجه شدیم که زود قضاوت کردیم. ایکاش یک مدیریت خوب در زندگی خود میکرد تا دل هواداران را شاد کند. حیف شد .نیمی از عمر فوتبالی او در حاشیه میگذرد و تا بخود بیاید از یادها رفته. خواهیم دید
خلاصه بگم. یک جوان که با پول و مارتی بازی بتواند راحت به باشگاه بیاید و به همان راحتی جای راننده و مسافر را در تصادف مرگبار عوض میکند، هیچ تعصبی به باشگاه نداشته و ندارد. این هم از شماره 10 که با بوق و کرنا به باشگاه آوردند و باعلی کریمی و نیکبخت مقایسه میشد.مواظب باشیم دیگر بازیکنان را از راه بدر نکند. گل زدن طلبش.
اگرمثل یک کارگر زحمت کش پشت کوره ذوب آهن یاجلوی تنورداغ نانوایی عرق میریخت وماهی 2یا3ملیون اجرت ومزدشان بوداین لوس بازیهادیگه نبود.پول مفت مملکت خوردن همینه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار