بازدید 25835

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهاردهم تیر/ ۱۴۸ جان باخته جدید

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۴۴۹ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۱۴۸ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 04 July 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۲۳۷ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۴۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱ هزار و ۴۰۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۹۸ هزار و ۹۴۹ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۱۳۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۵۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی، ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، لرستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۴ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۷.۷ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۶ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
فوتيهاي کرونا را ايست قلبي ثبت مي کنيد بعد مي گوييد آمار مرگ کرونايي کم هست چرا اين همه دروغ و امار کذب. همه ملت و جهانيان آمار واقعي را ميدانند بر خودتان فشار نياوريد. کادر درمان به وضوح مي گويند ابلاغ شده مرگ کرونايي را حاد تنفسي و ايست قلبي بنويسيد چرا با مردم رو راست نيستين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
لطفا فکری بحال کنکور ارشد ودکترا بکنید ,از شهرستان باید بریم مرکز استان, هواپیما یا اتوبوس , هتل وتاکسی و... بعدهم حوزه متراکم از تمام نقاط استان.جشن کرونا .
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
اونهائیکه میگفتند این ویروس واهیه و توطئه دشمنه و با کمی استراحت و دعا و روغن بنفشه درمان میشید بالاخره تسلیم طب نوین شدند وماسک زدند وبازبان بی زبانی به مردم گفتند که از جن و ادعیه و اوراد کاری برای کرونا برنمیاد.
وقتشه مسئولین ایران مدام زنگ بزنن به مقامات افغانستان و رمز غلبه بر کرونا رو ازشون جویا بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
رمزش اینه که امکانات ندارن، تست کم می گیرن و کم اعلام می کنن. ما هم اوایل تو این عوامل بودیم، بقیه گول خوردن زنگ زدن از ما پرسیدن، الان وضع دنیا این شد ن
اقای روحانی امروز در ارتباط با اخطار و در صورت لزوم پلمپ مراکزی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نمیکنند صحبت هایی داشتند
واقعیت این است که ویروس کرنا مثل اتش سوزی پلاسکو یا انفجار بیمارستان سینا و ...... نیست که همه متوجه انفجار آن شوند و متوجه عدم پیگیری اخطارها توسط سازمانهای مربوطه شوند
اقای روحانی یک گزارش از سازمانهای تحت امر در رابطه با هزاران هزار اخطار بدون پیگیری بگیرید شاید بتوانید از انفجارهایی از نوع ویروس و غیرویروس جلوکیری کنید
تبریک به آقای روحانی و تیم با تـــــــــــدبیرش،....
و تسلیت به همه ی خانواده های عزیز ایرانی
کشنده تر و خطرناک تر از این بیماری وضعیت اقتصادی و تورم کنونی است اما آمار مرگ و بدبختی آن اغلام نمی شود
الان یک ماه هست که میگی نرخ مرگ در ایران 5.4 درصده توی این یک ماه یک دهم درصد هم تغییر نکرده این نرخ؟مگه نمیگید بیماری کشنده تر شده ؟
این خانوم لاری رو چرا دیگه نشونش نمیده توی اخبار؟نکنه اینم به سفیر چین تیکه انداخته؟
بی خیالی مردم باغث شده بدتر بشه .
امروز مادر یکی از دوستام که اصلا بیرون نمیره کرونا
گرفته و علائم گوارشی داشته
مردم به هرکی که میپرسند به هرچی علاقه دارند مواظب باشید
کرونا را شوخی نگیرید به مسافرت نرید
مواظب باشید کوچک و بزرگ دارن میمرن
دولت برای مردم ارزش قائل نیست شما خودتون مواظب باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
خرج زندگیمونو کی میده ؟ کل دنیا هزینه مردمش میکنه اینا فقط میگن بشینین خونه
اداره آب و برق و گاز میفهمه اینارو ؟ قبض تلفن موبایل اینترنت میفهمه اینارو ؟ صاحب خونه 1 روز دیر بشه اجارش میریزه تو خیابون همرو دلت خوشه
اگر روزی یک ملیون نفر هم در کشور مبتلا شوند بیشتر از دوهزار و پانصد تست نمیزنن!!!
یکی از مسئولای وزارت بهداشت گفته حداقل 20 میلیون ایرانی کرونا گرفتن
تو کشورای پیشرفته با بهترین امکانات تلفات کرونا بین 6 تا 15 درصد بوده
من میگم تو ایران 2 درصد
حساب کنید ببنید 2درصد 20 میلیون نفر چقد میشه
تا کی این همه دروغ؟
باید دعا کنیم
کرونا خودش خسته بشه و بره
و اگر آقایون بعدش بگن
ما کرونا را شکست دادیم
زیاد آزار دهنده نیست
چون دیگه مردم عادی نمیمیرن
اگر جز این باشه
هزاران و هزاران نفر
باید جونشون رو از دست بدن
چون آقایون نمی خوان
بهتره بگیم نمی تونن
برنامه ای واحد
و منسجم برای مقابله با آن بیندیشند .
برخی مردم نمیدونم چرا بیخیالن. همسایه رو بروی ما کلی مهمون جمع کرده بود پارکینگ خونه ش و عروسی گرفته بود. جالب اینکه دی جی میگفت همه بیان وسط کرونا نداریم نترسید.
پاسخ ها
اطلاع دهید
| United States of America |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
باید زنگ میزدی ۱۱۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
دی جی هم لابد ساعت ۱۲ نصفه شب رفته بود رو اعصاب
امار واقعی خیلی وحشتناک به نظر میرسه
این آمارها امید بخشند اگر تعداد تستها ی انجام شده در روز بالای ۱۵۰ هزار باشد.
وای چه مدیریتی احسنت با تشکر از همه مسئولان
امار روزها و هفته های اینده را هم می گذاشتید می شود از همین حالا محاسبه کرد، فردا 2500 مورد 149 فوتی، پس فردا 2499 مورد 148 مورد فوتی، پسون فرداش 2501 مورد 151مورد فوتی، به به، به این میگن امار منظم و مرتب.
در این خبر خانم دکتر لاری میفرمایند با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ تن رسید ولی دکتر مسعود مردانی میفرمایند تاکنون 20درصد جمعیت کشورحدود18میلیون نفر به کووید19 مبتلا شده اند. خواهشا" قبل از اعلام آمارهاتونو با هم یکی کنید ما مردم گیج شدیم 18 میلیون کجا و ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر کجا؟
2449 مبتلای جدید یعنی 5.4% آنها خواهند مرد یعنی 132 مرگ، 132 پایان زندگی.
دولت شل بازی درآورد و این کار را باید از همون اول می‌کرد. افراد خودخواهی که با تنبلی و بی مسئولیتی هم بهانه می آورند و فقط غر غر میکنند هم باید جریمه و برخورد شدید بشن! قرار نیست به کسی خوش بگذره و سختی نکشد! موضوعی که با جان مردم سروکار دارد تعارف و خواهش بردار نیست. کسانی که رعایت میکنند و چهار ماه است دارند سختی میکشن، پدر و مادر بزرگ‌هایی که چهار ماهه در خانه اسیر شده اند، اینهمه پرستار و پزشک که جان داده اند و ... آدم نیستند؟ حقی ندارند؟
کسی که نمیفهمه و خودخواهه باید با زور باهاش برخورد بشه! مثل زمان جنگ!
نو ادیشان دینی و شریعتی جواب همه سئوالات و مشکلات کشور را دارند.
واقعا جا داره به مسئولان تبریک گفت. واقعا گل کاشتید... زمانی که مردم چند ماه تو خونه نشسته بودن آمار نزولی شده بود میگفتن دستاورد بزرگ ما هست و ... بعد اومدن گفتن بیاین میخوایم باز کنیم که گند زدن... دوباره اوج گرفت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر