بازدید 10825

ایران حمله تروریستی در کراچی پاکستان را محکوم کرد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در پیامی با ابراز امیدواری برای غلبه این کشور بر پدیده شوم تروریسم، حمله تروریستی روز دوشنبه در شهر "کراچی" را بشدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۸۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 29 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، "سید محمدعلی حسینی" در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ارتش پاکستان در عرصه‌های مختلف تروریست‌ها که نفس‌های آخر خود را می‌کشند، شکست داده است.

وی افزود: ما قویاً حمله تروریستی به بازار بورس در شهر کراچی پاکستان را محکوم کرده و معتقدیم که تروریست‌ها برای نشان دادن قدرت فرضی خود به اهداف جدید متوسل می‌شوند.

بر اساس این گزارش، حمله مهاجمان ناشناس به بازار بورس در شهر «کراچی» پاکستان هشت کشته برجای گذاشت. نیرو‌های امنیتی این کشور موفق به کشتن چهار مهاجم اصلی این عملیات شدند.

چهار نفر از جمله سه نفر از نیرو‌های محافظ بازار بورس کراچی نیز در پی تبادل آتش با تروریست‌ها جان باختند.

منابع خبری اعلام کردند: گروه تروریستی ارتش آزادی‌بخش بلوچ ضمن برعهده گرفتن مسؤولیت این حمله، گفت که همه مهاجمان برای عملیات انتحاری به بازار بورس در کراچی حمله کرده بودند.

گروه تروریستی ارتش آزادی‌بخش بلوچستان ۱۹ اردیبهشت امسال نیز مسؤولیت بمب گذاری در مسیر حرکت مرزبانان پاکستانی در ایالت بلوچستان را برعهده گرفته بود. در این حمله ۶ نظامی پاکستان از جمله یک سرگرد ارتش کشته شدند.

دولت پاکستان مدت‌هاست که «ارتش آزادی‌بخش بلوچستان» را در فهرست سازمان‌های تروریستی خود قرار داده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر