بازدید 16734

آمادگی پلیس برای اجرای طرح «جریمه عابران پیاده»

هفته گذشته بود خبر طراحی سامانه‌ای برای جریمه عابران پیاده منتشر شد، سامانه‌ای که رییس پلیس راهور ناجا می‌گوید پلیس آماده اجرای آن است.
کد خبر: ۹۸۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 24 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، هفته گذشته، سردار سیدکمال هادیانفر در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم پلیس راهور تهران بزرگ، با تاکید بر اینکه ما باید به رعایت حق تقدم با اولویت عابران پیاده برسیم و به سمت جریمه کردن افراد برویم، گفته بود: ما سامانه مربوطه را طراحی کرده‌ایم، کد ملی و چهره افراد را هم داریم می‌توان تطبیق داد و جریمه کرد. اگر عابر پیاده تخلف کرد، می‌توان با این شیوه او را جریمه کرد.

در همین راستا نیز سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرایی شدن این سامانه گفت: ما کاملا آماده اجرا هستیم و نرم افزار آن هم اماده است می‌توانیم پایلوت آن را در تهران اجرا کنیم. این سامانه به جهت توسعه انضباط ترافیکی کار خوبی است.

هادیانفر ادامه داد:‌ اگر مردم بدانند که پلیس و دستگاه‌های مربوط مقید به اجرای این قانون است، معتقدم که بیش از 90 درصدشان، قوانین را رعایت می‌کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره مبلغ جریمه نیز گفت:‌ مبلغ همان است که درقانون آمده است. مهم نفس عمل است و مبلغ مهم نیست. مهم این است که ما شهروند قانونمدار را نسبت به شهروند قانون گریز بشناسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹
لطفاً از موتور سوار ها شروع کنید.
از طرح مقابله با تخلفات موتورسواران چه خبر؟
کاش پلیس فکری یرای موتور سوارایی می کرد که در پیاده رو تردد می کنند
شما اول وضعیت موتور سواران که روزانه امنیت هزاران عابر پیاده را به خطر می اندازند، ساماندهی کنید. شما اول هزاران گذر های غیر استاندارد مربوط به عابران پیاده که مورد تعدی ماشین ه است استاندارد سازی بفرمایید. شما اول حمل و نقل داغون و غیر کارای عمومی را سر و سامان بدهید، بعد عابران را از شناسایی شدن از طریق چهره مجبور به انجام قوانین بکنید.
بسیار هم عالی. لطفا به فکر ساماندهی ونجات مردم از دست موتور سیکلت سواران هم باشید. در خیابان سی تیر در پیاده رو عابر پیاده به هیچ وجه امنیت جانی از دست موتورسواران ندارد. جالب اینکه در تقاطع سخایی و سی تیر نیز به راحتی از جلوی چشم مامور پلیس موتورسوار در حالت ویراژ از جلوی پای عابر وارد خیابان شده و مامورین محترم هم فقط نظاره گر هستند. دریغ از یک اخظار شفاهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بجای جریمه عابرین پیاد فکری به حال این موتور سوارهای سطح شهرکنید که به هیچ چیزی و هیچ قانونی پایبند نیستند
درود بر پلیس برادر
میگم یکی بفرستید کارت خودپردازم با رمزش تقدیم کنم

بینم راضی میشید. دست از سرم برمیدارید.
سردار ميشه موتوري و وانتي و تاکسي ها که پلاک انتظامي دارند و از سر وکول مردم بالا ميرند هم مشمول اين طرح بشه و آيا براي معلولين چه تمهيدي داريد جريمه چاره نيست بلکه ابتدا زير ساخت شهري و پياده روها را آماده بشه جلوي هر مغازه تا يک الي دو متر به عمق هر پياده رو تجاوز کردند و ادعاي مالکيت دارند ميشه لطفا براي ايشان هم طرح بگذاريد با سپاس از تمامي زحمتکشاني که بفکر رفاه و آباداني ايران هستند
اگه مردش هستید چهره فقرا را شناسایی کنید و کاری برایشان انجام دهید
اندکی صبر .....
کاش یه فکری هم برای موتورسیکلت ها بکنن
دیگه نقض قانون رو حق خودشون میدونن
میان توی پیاده رو با سرعت و برای عابر پیاده بوق می زنن برن کنار!!!!
ای کاش که پلیس اقتصادی هم جلوی گرانفروشی های سلاطین میوه و تره بار در کلانشهرها را می گرفت
بیشتر مالکان و دلالان زمین و مسکن در کلانشهرها غرفه داران میوه و تره بار و صاحبان نمایشگاه های اتومبیل هستند
کفگیر به ته دیگ خورده.؟؟
یادتونه قرار بود از یک سه شنبه ای با موتوری های متخلف برخورد شود!؟
اگر بخواهیم به صورت منطقی اولویت گذاری کنیم، قبل از هرموردی باید پلیس موتورسوارهای جسور و قانون شکن و هنجارگریز را رصد کند وبا اعمال قانون، سربه راهشان کند. سپس سراغ رانندگان خاطی برود که اصلا نمیفهمند خط عابر پیاده چیست. آخر کار اگر نیرو و توانی برایش باقی ماند خدمت پیادگان برسد. شاید این برنامه جدیدشان مصداق "نواختن سرنا از سر گشادش" باشد
صندوق بزارید در خونه هها بگید هر روز باید A تومان داخل صندوق بیندازید وگرنه ...........
من بعد احتمالا من مرتب در محله هایی جریمه می شم که گذرم به اونجاها نیفتاده، بعدش هم احضار می شم و باید جریمه را پرداخت کنم، خواهند گفت تشخیص چهره اشتباه نمی کنه، تو اشتباه کردی اونجا نرفتی که پول دریافتی حلالمون بشه
ای کاش مسوولین به همین سرعت که سامانه جریمه رو آماده کردند، سامانه اعلام حقوق مدیران دولتی و حکومتی رو هم راه اندازی می کردند.
پلیس همش ازآمادگی برای جریمه کردن وسرکوب وتهدیدحرف میزنه...باباکمی برای احساس امنیت ودلگرمی مردم آمادگی داشته باشین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها