بازدید 20846
۸

مطهری: حکم قاتلان ناموسی را سریع اجرا کنید

علی مطهری نماینده مجلس دهم به مناسبت روز دختر و با اشاره به قتل‌های ناموسی اخیر خواستار محاکمه سریعتر عاملان این قتل‌ها برای عبرت دیگران شد.
کد خبر: ۹۸۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 23 June 2020

به گزارش تابناک، علی مطهری در حساب توییتری خود نوشت: «در روز دختر مناسب است به ظلمی که به دختران سرزمین ما روا داشته می‌شود بپردازیم. هنوز حکم پدر رومینا که با قصد قبلی او را به‌ نحو فجیعی کشت اعلام و اجرا نشده ‌است، همین طور قتل‌های فجیع ریحانه ‌عامری و فاطمه ‌برحی، در حالیکه مجازات برای تسکین جامعه و عبرت دیگران است. اگر به تاخیر بیفتد فایده‌ای ندارد.»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
باید وقتی در راس قدرت بودید کاری میکردید. الان دیگه چه فایده ؟
درود بر جناب مطهری این خواست هه مردمه
به آقای مطهری بگویید هنگامی که شهردار سابق قتل مرتکب شد کجا بودی !!!!؟ برخی سایتها با انعکاس خبر از سوی این اشخاص در صدد حفظ موقیت مثلا اجتماعی این افراد ساده لوح هستند که براحتی با اظهار نظرشان آب به آسیاب دشمن می ریزند .
شما هم یکی به سنگ می زنی یکی به میخ
باید قوانینی با حمایت از زنان و کودکان فورا تصویب و اجرا بشه . نباید یک مرد 29 ساله اجازه داشته باشه با احساسات یک دختر کودک 13 ساله به بهانه ازدواج بازی کنه در چنین موردی آن مرد باید با مجازات سنگین مواجه بشه .و همچنین نباید یک باصطلاح پدر اجازه داشته باشه دختر کودکس که مورد سوءاستفاده یک مرد دیگه قرار گرفته را به بهانه ناموس و .. بکشه کودک و زن نباید به عنوان کالای تحت مالکیت پدر و مرد قرار بگیره .
فکر میکنم قوه قضائیه کارش خوب بلده
موافقم
سخن حقی است از زبان فرزند استاد شهید آیت الله مطهری روح استاد شهید هم شاد باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار