بازدید 28876
۳

تایید بازداشت در شورای شهر تهران

محمد سالاری درباره جزئیات دستگیری یکی از کارشناسان شورای شهر تهران گفت: این فرد دانشجوی معماری بوده و حدود دو سال پیش فعالیت خود را با کمیسیون شهرسازی و معماری به صورت ساعتی آغاز کرد که البته تجربیات زیادی نیز در این حوزه نداشته است. بنابر اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته است حدود دو هفته پیش این فرد بازداشت شده که تا این لحظه البته اطلاعی از اتهامات وی به ما گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۸۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 21 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رئیس کمسیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره بازداشت کارشناس این کمیسیون توضیحاتی را مطرح کرد.

 محمد سالاری درباره جزئیات دستگیری یکی از کارشناسان شورای شهر تهران اظهار کرد: این فرد در کمیسیون شهرسازی و معماری به عنوان کارشناس و به صورت ساعتی فعالیت داشته است.

وی تصریح کرد: این فرد دانشجوی معماری بوده و حدود دو سال پیش فعالیت خود را با کمیسیون شهرسازی و معماری به صورت ساعتی آغاز کرد که البته تجربیات زیادی نیز در این حوزه نداشته است.

رئیس کمسیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بنابر اطلاعاتی که در اختیار ما قرار گرفته است حدود دو هفته پیش این فرد بازداشت شده که تا این لحظه البته اطلاعی از اتهامات وی به ما گزارش نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرد بازداشت شده در زمان آغاز فعالیتش در کمیسیون شهرسازی و معماری توسط فرد خاصی معرفی شده است یا خیر گفت: هیچ کس وی را معرفی نکرده است و وی طبق روال با کمیسیون شهرسازی و معماری فعالیت داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
یعنی باور کنیم ایشان بدون هیچ سفارشی و اشنائی یکهویی شدند در کمیسیون شهرداری تهران !!!! یک نگبان میخان استخدام کنن کلی گزینش داره بعد شمامیفرمائید ......
آره من دیدم خودش از در اومد تو و مشغول کار شد
خبر خوبی بود. یکی بوده یه کاری کرده یه جوری شده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر