بازدید 30445
۱

تیراندازی در کرمانشاه با یک کشته و سه زخمی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از وقوع یک مورد تیراندازی در این شهر به دنبال اختلافات شخصی ۲ خانواده خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر هم زخمی شدند.
کد خبر: ۹۸۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 21 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین براری» اعلام کرد: این درگیری منجر به تیراندازی عصر امروز در شهرک مسکن به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مشخص شد شخصی به دنبال ایجاد اختلافات خانوادگی قبلی به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و اقدام به تیراندازی کرده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی یک نفر جان خود را از دست داد و سه نفر هم زخمی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به انتقال افراد مجروح به مراکز درمانی، گفت: فرد ضارب شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
یک قتل ناموسی دیگر این بار در کرمانشاه، دختر باردار هجده ساله کرمانشاهی به دست پدر، برادر و خانواده‌اش با قرص برنج کشته شد. شرم بر خانواده‌اش. صرفنظر از تأسف از ماجرا، لازم است به برخی هموطنان کرد یادآور شوم که وقتی قتل رومینا در تالش اتفاق افتاد، چقدر به شمالی‌ها و سپس با انتساب اقوام رومینا به ترک‌ها، چقدر به آنها توهین قومیتی کردید و در جواب اعتراض مردم به ناپسند بودن نژادپرستی و اینکه خوبی و بدی هیچ ربطی به قومیت و نژاد ندارد، آنان را هم مورد لطف هتاکی خود قرار دادید. دو روز پیش خبر اسف‌انگیز پرپر شدن دو طفل معصوم کرمانشاهی در داخل ماشین و بی‌خبری والدین‌شان حتی تا دو ساعت پس از مرگ جگرگوشه‌هایشان بود و امروز هم این خبر آمد. عزیزان خوب و بد در همه جا هست و ربطی به قومیت و نژاد ندارد و اگر این خانواده کرد ظالمانه دختر بینوا را کشته‌اند و بقیه ماجراها، دلیلی بر بد بودن تمام اکراد عزیز هموطن نیست. مجددا تسلیت به هموطنان نازنین کرمانشاهی‌ام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر