بازدید 19192
۱
استاندار همدان:

استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است

استاندار همدان گفت: استان همدان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار گرفته است و باید بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
کد خبر: ۹۸۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 20 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه وضعیت استان‌های همجوار همدان ما را موظف می‌کند با توجه به بازگشایی‌های صورت گرفته، نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به صورت جدی رعایت کنیم، گفت: اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مجالس عروسی و بیان اینکه مردم باید مراقب باشند با بی توجهی به طرح فاصله گذاری فیزیکی، مراسم عروسی به مراسم عزا تبدیل نشود، گفت: دستگاه‌های متولی نظارت جدی‌تر و پیگیری بیشتری بر رعایت پروتکل‌ها و موارد خاص همچون فعالیت تالار‌ها داشته باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید بتوانیم ضمن رعایت نکات بهداشتی، با شرایط کرونایی زندگی کنیم، گفت: وضعیت استان همدان در مجموع در خصوص شیوع کرونا زرد است و فامنین و کبودرآهنگ نسبت به هفته گذشته، به سوی بهبودی پیش رفته‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه از مردم استان همدان درخواست داریم، با صبر و شکیبایی، نهایت همکاری را با مراجع مرتبط داشته باشند؛ گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید موردتوجه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
چی بگیم تو سطح استان ورسانه های محلی میگن نصف استان قرمزه یه جا دیگه میگن وضعیت زرده،یه کم هماهنگ باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار