بازدید 74912

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۵ خرداد/ شمار جان باختگان سه رقمی شد/ ۷ استان در وضعیت قرمز

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۴۷۲ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۸۶۴ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۸۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 14 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از 187 هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۶۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸ هزار و ۸۳۷ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۴۸ هزار و ۶۴۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۲۷۸۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۶ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۹.۶ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۴ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۷
آمار فوتی ها به روزی هزار نفر هم برسه جامعه واکنش خاصی نشان نخواهد. بی تفاوتی عمومی اتفاق افتاده و میزان مراعات پیشگیری هم رو به کاهش بیشتر. دولت هم جز نصیحت کاری از عهده اش برنمی آید. دراین بین کادر درمان بیشترین لطمه را می‌بینند و کسی هم به فکر آنها نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
آقا قبول کنید مردم رعایت نمیکنن انگار نه انگار امروز رفتم بانک بخاطر اینکه داخل بانک شلوغ نشه یه نفر گذاشتن از پشت در بانک بشون شماره میده که با فاصله وایسن نوبتشون برسه بیان داخل،، آقا بلانسیت مثل چی همه جمع شده بودن جلو در بدون فاصله واسه کسی هم که میخواد بره داخل یا بیاد بیرون بامشکل مواجه می‌شود ،، میمونی به اینا چی بگی آخه مسلمون شماره که داری پ برای چی بهم دیگه چسبیدین جلو در همدیگرو هل میدید تو این وضعیت کرونا و گرما
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
روزی 1000 تا در پایان سال نهایت میشه کلا 400 هزار کشته که قطعا در مقابل 80 میلیون ناچیزه! هزینه های یارانه و سلامت و ... هم بسیار کاهش پیدا خواهد کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
اگر مدنظر مسئولان از بازکردن همه چیز

ایجاد مصونیت گله ای است

این یک اشتباه مهلک است

مصونیت گله ای فقط تا حدی در سوئد اجرایی شد
که در آنجا هم با تلفات بسیار همراه بود و انتقادات بسیاری را هم بر انگیخت
البته سوئد هم از بالاترین استانداردهای بهداشتی در جهان برخوردار است و مردمی بغایت سالم و تندرست دارد که مقاومت بسیاری در برابر بیماری ها دارند

اما در مورد کشورهای جهان سومی مثل ما ، با سطح متوسط و پایین بهداشت ، و وجود بیماری های زمینه ای بسیار در این مردم

موجود آلودگی های بسیار در محیط

اصرار بر ایمنی گله ای به معنی تلفات بسیار و البته باقی ماندن بیماری کرونا خواهد بود
ناشناس
| Germany |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
چرا به در و دیوار شهر بنر هشدار رعایت بهداشتی کرونا نمیزنید؟ چرا برنامه های تلویزیون و رادیو پیام در مورد پوشیدن ماسک و دستکش ورعایت فاصله اجتماعی حرف نمیزنید؟
ناشناس
| Germany |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
خیلی جالب و عجیبه که آمارمرگ و میر داره میره بالا و روز بروز محدودیتهای کرونایی کمترو کمتر میشه. از 24خرداد بسلامتی مهد کودکها هم بازشد وقبل از آنهم سالنهای ورزش راه افتاد و مهمتراز همه اینها برگزاری نماز جماعت در مساجد بود که ممنوعیت اونهم رفع شد. فقط مونده تالارهای پذیرایی.
انگار که مثل نیوزیلند کشور عاری از ویروس کروناشده که همه جا باز شده..
کجاست اون که میگفت دنیا متحیر مانده از مدیریت ما در مقوله کرونا و از ما میپرسه شما چطور بیماری رو کنترل کردید؟
چرا مجلس و دستگاه قضا ساکت هستند؟ چرا یک نفر باید اینطوری مردم رو قتل عام کنه با تصمیمات شخصی و کاملا غلط؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
، هموطن گرامی، عزیزدوست خداییش دولت هر کاری نکرده باشه، این یکیو خوب مدیریت کرد، تو شرایطی که خارج نشینا عمدا شعار قرنطینه میدادن تا کل کشور بره هوا، اما چکار میشه کرد با جیب خالی و مردم عزیز ولی بی خیال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
هموطن عزیز با پرچم انگلستان
اصلا با شما موافق نیستم.یک هفته فقط خوزستان و هرمزگان قرمز بود آیا نمیشد پروازها و اتوبوسها و غیره را به این مقاصد کنسل کرد؟آیا نمیشد ماسک را اجباری کرد؟آیا نمیشد دوباره جاده های شمالی را بست؟آیا نمیشد مساجد و اجتماعات را فعلا بازنکرد؟دولت دنبال شیوع گروهی است و هیچ برنامه ای ندارد.آیا وضع مالی دولت ما از پاکستان و بنگلادش بدتر بود؟آیا البته مردم ما هم نشان دادند که عمدتا بسیار بی فرهنگ و تاکتیک ناپذیر هستند.
تبریک میگم میبینم که سیاست های دولت در غلبه بر کرونا جواب داده و تونستن که یکبار دیگه تعداد قربانین رو از دورقمی به سه رقمی برسونن ...آفرین اینجور تلاش بکنن میتونین آمار روزرانه قربانیان رو چهار رقمی هم بکنن
وضعیت امید بخش در ایران! مگه داریم؟ مگه میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
انتخاب خودمونه. 1400 جبران می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
مگه شما رای میدی؟
به هر حال یا آمار اواخر اسفند و اوایل فروردن اشکال داشته یا الان یه ایرادی داره.
کاش با مسئولین اینقدر غریبه نبودیم
کاش ما هم میدونستیم چه خبره؟
مشخص نیست دولت چه برنامه ای برای مقابله با گسترش ویروس کرنا دارد
بازگشت غرور آفرین تعداد فوتی ها به بالای ۱۰۰ رو به مسببین این وضعیت بغرنج تبریک میگم. حالا هی حساسیت زدایی کنید. خجالت نکشید. حالا برید تالار و مسجد و صحن و رستوران و کافه و پاساژ و سینما باز کنید! اصلا شرم نکنید!
البته مردم هم کم بی تقصیر نیستند وقتی که هشدارهای جهانی که از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های تلویزیونی بین المللی داده میشه رو جدی نمیگیرن
همه جا را باز کردین! هیچ پروتکلی را هم‌نظارت ندارید و‌برخورد نمیکنید ! عده ی زیادی از مردم هم بی مسئولیتی میکنند و رعایت نمیکنند!
اونوقت می خواستین آمار پایین هم بیاد؟؟؟
مطمئن باشید دولت(نه وزارت بهداشت)قصدی بابت کنترل این بیماری ندارد.بعد از اون روزای اولیه که چند نفر از بالای ها گرفتند دیگه کدومشون گرفتن؟اگه مردم خودشون رعایت نکنن ماشین کشتار کرونا درو خواهد کرد.دولت هم نظاره گر تا پاکسازی توسط کرونا انجام بشه.
هیچ اداره و مغازه و اماکن عمومی و خصوصی پروتکل بهداشتی را رعایت نمیکنه بلکه کنترلی هم نیست؛نوشتن دستورالعمل و بخشنامه فقط برای رد گم کردن هست. روزهای اول اقای روحانی گفت 70 تا 80 درصد باید دچار این بیماری بشن.........خلاص
این امارا الکیه
وضعیت بسیار عالی و خوبه
ما تو ایران اصلا کرونا نداریم
درحال غرق شدن هستیم ولی همچنان گفته میشود نرخ مرگ و نرخ بهبود وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد براساس یک امار غیرقابل اعتماد
یه جورایی به نظر میرسه میزان ابتلا و قربانیان کرونا در ایران نسبتی با تورم و قیمت دلار و وضع قرمز معیشت مردم هم پیدا کرده. نپرسید چرا. عاقلان دانند!
باسلام،راهکار درست وحسابی ،،جهت جلوگیری از پیشرفت کرونا.چیست.$ .
بله...
چند مورد بیماری کرنا در پکن پایتخت چین پیدا شد و دولت بسرعت محله های مربوطه را قرنطینه کرد و اجازه ورود و خروج به افراد را نداد
هیچ مرجعی وجود مصونیت گله ای را در مورد بیماری کرنا تایید نمیکند
چندروزدیگه
تعداد کشته شدگان به ۱۰۰۰ نفر رسید ولی نرخ مرگ و میر همچنان همون ۵.۶ درصد هست که واقعا امیدوار کننده است!

آمار مثل فروردین ماه شده ولی بجای قرنطینه دارن همه جا رو باز میکنن, آفرین بر این همه دلسوزی و تفکر!
شرایط اقتصادی و رفاهی و سلامت روز به روز بدتر می شود و مسوولین فقط پیله کردند به اجرای طرح ناظر حجاب خانم ها. البته کاری غیر از این بلد نیستند و فقط زورشان به خانم ها می رسد‌.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
حالا شما هم گیر کردین تو حجاب بابا یه وجب پارچه انداختین رو سرتون همه مارو زخمی کردین با حجاب تون همونو و دارید کی کارتون داره اصلا کی حوصلتونو داره، کی به کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
علی آقا شما با افکار متحجرتان ما را خفه کرده اید
وقتی دولت روحانی تمام محدودیت هاروبرداشت نتیجه میشه همین ۱۰۷ نفر کشته کرونایی
چطور همه کشورهای اروپائی آمارکشته شدگان کرونا کاهشیه اما آمار ایران افزایشی؟؟؟؟
تا وقتی سیاست را توی همه چی دخالت میدین این کشور به هیچ جا نمیرسه
از دیروز تا امروز *********
۵۰ درصد افزایش فوتی ها !!!!!!!!!!!!!!!!......
آقای رییس آقای مسئول √√√√√√√√
چرا اینقدر بیفکرید !!!!!!!!!!!!!!!!!!.......
چیکار دارید میکنید ¢¢¢¢¢¢¢¢¢¢
شمایی که همیشه مدعی و طلبکارید &&&&&&&&
یه کم بفکر مردم باشید .$$$$$$$$$
مگر دو ماه پیش نبود که دکتر محمدرضا هاشمیان، رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری، گفتند "باکس دارویی ما قطعا بیشتر از آمریکا است" و متخصصین از آمریکا به او تلفن می زنند و با گریه التماس راهنمایی می کنند؟ و مگر دیگران نگفتند که وزرای بهداشت غرب در صف تماس تلفنی با وزیر بهداشت ایران هستند تا راز شکست کرونا در ایران را از او جویا شوند؟ و مگر رئیس جمهور مخترم نگفتند که راز موفقیت نظام مقدس علیه کرونا صدا و سیمای خوبمان است؟ حالا چه شده است که آمار همه جهان داره میره پایین، ولی مال ما مسیر برعکس میره؟ یعنی واقعاً فکر کردند آمار بیماری هم مثل آمار تورم و انتخابات و توسعه اقتصادی است که هر جوری میخواهند منتشر کنند و ویروس هم جوگیر و بی خیال میشه و چمدانش را می بنده بر می گرده چین؟
وای بر روحانی
چرا چایخانه ها، سفره خانه ها، رستوران ها و فست فودی ها، باشگاه های ورزشی و موسسات تدریس زبان را باز کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی جاهایی که اجتماع درش وجود داره باز بشه پیک دومی اونم شدید به وجود میاد، حالا بشینید و نظاره کنید ببینید دسته گلتون چه به سر مردم میاره
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
ببخشید اومدم مثبت بدم انگشتم اشتباهی خورد روی منفی
چه مصیبتی قراره سرمون بیاد آخه.نه دولت قانون سفت و سختی برای کنترل وضعیت در نظر میگیره نه مردم رعایت میکنن.چطور موقع اعتراضات مردمی هزار تا نیرو میذارن که کسی نتونه تکون بخوره الان نمیتونن جاهای شلوغ نیرو بذارن که از ازدحام جلوگیری بشه؟؟معلومه که میتونن ولی نمیکنن.مردم همه جای دنیا هم اگه قانون نباشه درست حسابی رعایت نمیکنن این فقط مختص ایران نیست.
دیگه از شعار ماکرونا را شکست میدیم خبری نیست!همه دنیا تقریبا کروناجمع شد ما تازه شروع شده...واقعا از هرلحاظ حساب کنی سوئیس آسیا هستیم فقط تنها فرقمون حجابه...
فاجعه ۱۰۷ تن فوتی ... به خدا از قبل از اسفند تا حالا قرنطینه هستیم به امید این که روزی کرونا تمام شود چرا رعایت نمی کنید مسئولانی که کرونا را عادی جلوه دادند به خاطره این که پول به مردم ندهند و ... تو را خدا خودتان رعایت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
ما هم همینطور.از اسفند تو خونه موندیم، مثلا تعهد اجتماعی و ...، ولی دوباره اومدیم سر خط...از مسؤولین حرفی نمی زنم ولی واقعا مردمی که بدون ضرورت جدی میرن بیرون گشت و گذار، فکر کنن ممکنه دستشون به خون آلوده باشه
یامولا سه رقمی شدیم
این چرا باز افزایشی شد
پاسخ ها
چرا؟
| United States of America |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
همه جا باز شدن مردم هم مهمونی و پارک و رستوران بدون ماسک بدون هیچ نظارتی بر انجام پروتکلها! بعد میپرسی چرا؟
این چرا باز افزایشی شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
سوال اینه که چرا نباید افزایشی بشه؟
برای مقابله با کرنا مگه چکار کردیم؟
آمار نگران کننده نیست ؟؟
صرف دادن اعداد و تاسف چه اقدامی شده و یا باید بشود ؟؟
بر گشتیم به قبل عید ..
مبارکه... هرچی سر ما مردم بیاد حقمونه، هرکیو می بینم نه ماسک داره نه دستکش نه حتی دستاشو میشوره، از قبل از کرونا ازدحام و شلوغی خیابونا بیشتره، هرکی رو هم که ماسک میزنه رعایت میکنه مسخرش میکنن، حقتونه! فقط بیچاره اون پرستارا..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
اونهائی که مسخره میکنند تاوانش رو با جون خودشون خواهند پرداخت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
از بس ماسک و دستکش گرونه و اکثر خانواده های فقیر که خرج روزانه خانواده را به زور جور می کنند توان خرید ندارند
پراگراف آخر :
"" بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۶ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۹.۶ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۴ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد. ""
.
.
چقدر امید بخش ؟!!! چقدر امیدوار کننده؟!!! ولی واقعا نگرانیم هم برای سلامتی و هم برای اقتصاد رنجور خودمان
راستی آقای نمکی از شرکت آریوژن چه خبر؟؟
تابناک جان اینقدر حجم تبلیغات سایتت زیاد شده که آدم رغبتی نداره که اصلا وارد سایت بشه مطمنم این رو منتشر نمیکنی
لااقل نظر سنجی در مورد تبلیغات و بگذار ببین مخاطب راضی هست یا نه
بابا اون 94 درصد بهبودی طرف کرونا داره میفرستن خونه یکای؟ ازیترومایسین بهش میدن میگن برو خونه خوب میشی از هر 2500 نفر مبتلا دو هزارتاشسه سرپایییو هست میگن کرونا داری رو به موت نیستی برو خونه این قرصام بخور خوب میشی اینجوری 94 درصد بهبودی دارن هههه بچه گول میزنن
تركيه ديروز 14 فوتي ديگر حتي 1درصد مردم هم ديگر رعايت نميكنند درايران
همشون هیچ و پوچن
موندم جدای همه ی اینا اون بشقاب پرنده کو که از 100 متری کرونا رو میگرف؟نکنه اینقد تقاضا زیاد بوده که کلا رفته تو بخش صادرات؟
جدا از سیاست های غلط دولت یه سری از مردم هم رعایت نمی‌کنند من یه کار فوری داشتم ،صبح رفتم بانک نوبتم که شد دیدم سه نفر چسبیدن به من ناسلامتی رو شیشه باجه نوشته بود فاصله را رعایت کنید مجبور شدم خودم بهشون بگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
آخه ملت هم یه چیزایی می گه، دهنه آدم نمی تونه بسته بمونه. ۳ نفر از چتد جهت به شما چسبیده بودن!
چرا جهان پور نیس؟
انشالله به حق امام حسین از شر این کرونا خلاص بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
ایشالا جز جیگر بزنه این کرونای صاب مرده
مقصر اصلی خود مردم هستند! پروتکلها را داده اند رعایت کنیم نه اینکه رفتارمون طوری باشه که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده! برای هر یک نفر که نمیشه پلیس گذاشت!
دولت هم مقصر دوم است که همه جا را زود باز کرد که صدای مردم در نیاد!
«خود کرده را تدبیر نیست!!!»
مجلس جدید اگر میخواهد نشان بدهد که ممکنه به دردی بخوره !!! باید از رئیس جمهور سوال کنه و ‌وزیر بهداشت و وزیر کشور را استیضاح کنه که : چرا بر اجرای پروتکلها نظارت نمیکنند و مملکت را ول کرده اند به امان خدا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
مردم باید استیضاح بشن. این مردم هستند که رعایت نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
14:13 مردمی که اکثر شغلشان را از دست داده اند و خرج روزانه را بزور جور می کنند از کجا ماسک و دستکش تهیه کنند؟
تقصیر دولت نیست این مردم بی مبالات هستن که به هیچ حرفی گوش نمیدن وگرنه این همه در شبکه ها گفته میشه بیرون نروید در خانه بمانید اما مردم هجوم میبرن به پارکها از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
الی خانم، همه مثله شما بیکار نیستن بشینن خونه پای سریال تلویزیون!
متاسفم که این خبر رو شنیدم. متاسفانه دولت اعلام کرده که سالن های همایش می توانند با نصف ظرفیت خودش آغاز به کار کنند.
آیا خبر دارید که روز پنج شنبه و جمعه در سالن همایش دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران یک همایش ده ساعته برگزار شد.
دولت محترم آیا رعایت کردن همه پروتکل های اجتماعی شرکت کنندگان یک همایش ده ساعته را از کرونا محفوظ میدارد؟
واقعاً چرا اینجور مسائل حیاتی را پیگیری نمی‌کنید؟
از تابناک میخواهم که پیگیری کنید.
خدا بهمون رحم کنه
یعنی خدای موندیم از بی پولی چکار کنیم هیچ راهی وجود یا کرونا میکشمون یا گرسنه
وضعیت ناامیدبخش نشان می دهد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
وضعیت ناامید کننده
همسر من کارگرپتروشیمی در عسلویه هست چندین نیرو داخل شرکت مبتلا شدند ولی دریغ از کمی رحم و توجه .تمام زندگیم شده است س که مبادا همسرم وبعد هم خودمو فرزندم مبتلا شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
عزیزدل! تو در امریکایی یا در عسلویه جنوب ایران؟
سلام
اگر با همین روند 2500 نفر روزی مبتلا شوند برای جمعیت 80 میلیونی بدون افزایش جمعیت حدود 88 سال زمان می برد تا همه به این بیماری مبتلا شوند و اگر به همین شکل مرگ و میر باشد در مدت 88 سال سه میلیون و دویست هزار نفر می میرند .
به نظرم برای وزارت بهداشت و دولت آمار خوبیه تا 88 سال کی مرده و زنده.
مگه میشه مملکت تعطیل باشه. مگه اون صاحب رستوران و کافه و پاساژ نون شب نباید در بیارن که میگید چرا تعطیل نمیکنید؟ همه جای دنیا تازه دارن محدودیت ها رو بر میدارن. ما هم اوایل اردیبهشت که کل مملکت یه ماه تعطیل بود، اوضاعمون خوب بود... وضع الآن ایران رو باید با یه ماه دیگه کشورهای دیگه مقایسه کرد. در ضمن اینکه مردم بی توجه و بی مسئولیت هستن. خوب شما که مجبوری بری بانک ماسک بزن. مبینید تو محیط بسته مثل بانک، ده نفر وایستادن بیرون صف بکشید تا خلوت بشه و یکی یکی برید تو. واقعا اینقدر سخته؟ کجاست فرهنگ سه هزار ساله مردم ایران زمین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
آره بابا، تو خوبی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
یعنی رستوران و کافه و پاساژ از سلامتی و زنده موندن مردم مهم تره؟؟؟؟
وقتی تالارهاباز کردن وفتی نظارت نمیکنن میخواد بهتر بشه چین مردم دوماه قرنطینه کرد خرجشان داد تموم شد ولی دولت ما.........
اصلا نیازی به آمار و ارقام الکی نیست، علم و سواد خاصی هم نمیخاد.با یه دو دوتا چارتای ساده میشه فهمید که همه چیز مثل همیشه دروغه.اگر فوتیهای هر استان رو عدد ناچیز 1000درنظر بگیریم(یعنی حتی تهران رو هم مث بقیه فرض کنیم)تعداد کشته ها 31000نفر میشه نه ده هزار.البته مارو به دروغ عادت دادن ما هم بناچار عادت کردیم به خوش باوری.
وقتی دولت به فکر مردم نیست به قول خودشان میگن انشالله ۷۰ درصد مردم مبتلا بشن چرا چین اینکار نکرد همه قرنطینه کرد تا ویروس تموم شد ولی متاسفانه ایران ما اصلا به فکر مردم نیستن همه جا باز کردن وای به حال پاییز وزمستان البته اگه تااون موقع کسی زنده بماند
ب نظر بنده در مورد بحث کلی کرونا مقصر اصلی خود خود مردم هستند و بس!
سلام درجواب ان اقایی که گفته بود مگر میشه کل مملکت تعطیل کرد ..چطور چین کرد .چطور تمامی کشورها کردن .چطور تمامی کشورها انقدر کمک موادغذایی کرده بودن که شهروندانشون گفتن یخچالهای ما پر شده دیگه نمیخایم ..اما به ماها چی دادن یک ملیون دادن انم ماهانه ازمون کم میکنن..یه ماسک ساده به کسی ندادن ..از یک سری مردم گشنه چه انتظاری میشه داشت که بیرون نروند وطرف پول شکم سیر کردنش نداره انوق ماسک بخره ..این دوست ما نفش از جایی گرم در میاد
وقتی همه چیز دروغ است نمی شی کاری کرد باید اول شفاف سازی بعد توجیه مردم چرا اجازه نمی دهند هم استان آمار خودش را اعلام کند چون وقتی امار استانها را جمع می کنی آمار خیلی بیشتر از آن است که دولت اعلام می کند واقعا فقط این دولت است که به فکر مردم نیست شما یک لحظه به ایتالیا فکر کنید بااین وضعیت فجیع آنها کنترل کردند ولی آمار دروغ ما هر روز یک چیزی یا کم یا زیاد
سلام دوستان ببینید به گفته یک بزرگوار اندیشمند چرا این همه ملت ها از ویروس کرونا که خیلی کوچیک و ناچیزه ترس و واهمه دارند و مسله ی به این سادگی رو راه حلی ندارند ببینید محل ویروس مشخصه که کجاست تو مخاط بینی و حلق دو سه روزی اونجاست بعد می‌ره تو ریه خوب ویروس چی از بین می‌برد اسید لاکتیک
همه چیز عالیه ، همممممه چی
مردم شریف ایران بخصوص خوزستان لطفا فاصله ی اجتماعی را رعایت نمایید تا بتوانیم بر کرونا غلبه کنیم
با این شرایط که فوتی ها سه رقمی شده اندوحداقل مناسب ترین راه بسته نگهداشتن کلیه اماکن مذهبی و مساجد و فشار قاطعانه به مسافرین مترو و اتوبوس برای زدن ماسک و کنترل مجدد ورودیها و خروجیهای شهر ها ی اصلی برای جلوگیری از مسافرتهای غیر ضروری.هرچند که کنترل از دست دولت برای چنین موارد خارج شده و بهتر است که این کارها را به سپاه سپرده شوند.
انگار که نیستی چو هستی خوش باش.
تمام محدودیت ها اگه حالا برگردن، تا دو هفته کرونا درکشور فروکش میکنه
آقای روحانی از مرکر بیاموز
قابل توجه اونایی که میگن دروغه و آمار الکیه اولا چقدر تعطیل کنن مردم نون و آب میخوان در ثانی مردم عزیز خودمون انگار نه انگار هیچکس رعایت نمیکنه شمادنبال آماری
در خانه نشستن پول میخواد همه مستمری‌بگیرنیستن کارگر روزمزد چطور تو خونه بشیند
ماسک صادرمیکنید آنوقت حرف اززدن ماسک بانرخ ارزان میزنید
بخدا مردم دوست دارن رعایت کنن ..
بابا کجا دروغه بخصوص امشب فوتی زیاد داره خوزستان این ویروس نیست بخدا انتقام
اگر سه ماه کامل همه جا رو تعطیل کنید وبه همه سه ماه حقوق یکسان بدهید نه این که یکی15 یا20 یا حتی 200 میلیون حقوق داده بشه .این پول بین همه به طور یکسان پخش بشه که کسی رنج بی پولی نکشه مطمئن باشید بیماری ریشه کن حواهد شد. .کسی نمیمیره اگه سه ماه مثل افراد معمولی حقوق بگیره.اما افسوس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان