بازدید 7192

کشف بیش‌از ۲ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در منطقه مرزی «روتک» سراوان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 14 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «روتک» مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند، موفق شدند بیش‌از ۲ تن مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: بعد از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به موضع گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جاگذاشتن محموله مواد مخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان در پاکسازی محل درگیری موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و مقادیری سلاح و مهمات، ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مرزداران سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرزهای ایران اسلامی با حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی در امنیت کامل بوده اما برای قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان