بازدید 10884
۳

کشف ۱۸۴ خودرو احتکار شده در قم

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در بازرسی از پارکینگ‌های خصوصی و عمومی، ۱۸۴ خودرو ایرانی و خارجی احتکار شده و بدون پلاک در قم کشف شد.
کد خبر: ۹۸۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 14 June 2020

به گزارش «تابناک»، امیرحسین پروان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قم، با تأکید بر اهمیت نظارت بر تعادل قیمت اظهار داشت: اواخر اردیبهشت بحث نظارت بر قیمت خودرو و جلوگیری از احتکار ابلاغ شد که دراین‌باره بازرسی‌های مستمر در جلوگیری از نگهداری خودرو بدون اسناد مصرف‌کننده و فاقد پلاک در پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در این ارتباط نامه‌ای برای نمایندگی‌های خودرو در قم ارسال شد تا بدانند حق نگهداری خودرو به شکل تجمیعی را ندارند. در مرحله بعد، سپس بازرسی‌ها به‌طور مستقل و مشترک انجام شد و طرح تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت به اجرا در آمد.

پروان بیان کرد: در بازرسی از پارکینگ‌های خصوصی و عمومی، ۱۸۴ خودروی ایرانی و خارجی احتکار شده و بدون پلاک در قم کشف و ۱۴ پرونده تخلف احتکار به ارزش ۲۲۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال تشکیل شد. طرح نظارت بر دپوی خودرو در سطح ملی در کاهش ۲۰ تا ۶۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در کشور بسیار اهمیت داشت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به برخی گران‌فروشی در تأمین مواد غذایی نیز، بازرسی‌های مستمری در سطح بازار شکل‌گرفته است و با گران‌فروشان و محتکران به‌شدت برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
انبار هارو یکی یکی پیدا میکنن ولی ماشین های مردم رو تحویل نمیدن.
مدیران خودرو پول رو ازمون گرفته. چکهای اقساط رو گرفته. از اردیبهشت ماه داره اقساط رو حساب میکنه. پول بیمه بدنه ماشین رو 2 ماه پیش نقدی ازمون گرفته....ولی...... ماشین رو نمیده. به همین سادگی
دوباره بخون. متوجه نشدی...خیلی قشنگ و مجلسی کلاه سرمون میذارن.
جان مادرت منتشر کن تابی
احتکار نه اختفا
خدا قوت
دست مریزاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل