بازدید 17593
۵

بازگشت بدهی ۳ هزار میلیاردی یک اَبَربدهکار بانکی

در جلسه شورای عالی قضایی گزارشی درباره پرونده یک ابربدهکار بانکی ارائه شد که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به بانک‎های مختلف بدهی داشته است
کد خبر: ۹۸۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 09 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، دادستان تهران در جلسه شورای عالی قضایی با ارائه گزارشی درباره پرونده یک ابربدهکار بانکی که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان به بانک‎های مختلف بدهی داشته است، اعلام کرد که با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته، کل مبلغ بدهی این شخص در مرحله دادسرا به بانک‎‎های عامل بازگردانده شده است.

با این حال اشاره‌ای به نام این بدهکار کلان بانکی نشده است.

آیت ‎الله رئیسی ضمن تقدیر از دادستان تهران و سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط پرونده، از دادستان کل کشور و سازمان بازرسی خواست که با استفاده از ظرفیت شورای پول و اعتبار و انجام اقدامات پیشگیرانه همچون نظارت بر پرداخت تسهیلات به تولید، جلوگیری از پرداخت تسهیلات به افراد فاقد صلاحیت و پرداخت تسهیلات بدون دریافت وثایق کافی مانع از شکل گیری معوقات بانکی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵
سه هزار میلیارد چند سال قبل کجا و سه هزار میلیارد الان کجا
حتی یک دهم ارزش قبل رو هم نداره
منن حاضرم ۱۰۰۰ میلیارد پول اختلاس کنم بعد چند سال برم زندان بعداز تموم شدن زندان بیان همون ۱۰۰۰ میلیارد رو برگردانم.با این تورمی که تو کشور داریم در عرض یکسال همون ۱۰۰۰ شده ۳۰۰۰ .
تمامشونو اعدام کنید. اگه توی روستا 100 نفره. 90 نفر دزد و مفسد باشن و یکی یکی تمام اون 90 نفرو از بین ببرن یا ببرنشون توی روستایی که قرنطینس و نمیتونن ازش خارج بشن و فقط ده نفر بمونن که با درستی و آرامش زندگی کنند ارزشش رو داره. جامعه اون روستا تا مدتها آرامش خواهد داشت. این به نفع دزدها و مفسدین هست. هم بیشتر دزدی نمیکنن و بارگناهشون بیشتر نمیشه، هم اینکه یک کمی از مجازات اون دنیا رو توی همین دنیا می بینن و هم اینکه بقیه راحت زندگی می کنند. البته من نظرم این نیست که مجازات دزدی از بین رفتنه و اینکه باید آموزش و فرهنگ طوری باشه که کسی به قکر دزدی نباشه که این میشه حل ریشه ای مشکل و نه پاک کردن صورت مساله
بابا من يكسال بيشتر دنبال 50 ميليون وام برت خريد خونم بهم نميدن اونوقت چطور طرف 3000ميليارد وام بلاعوض ميگيره؟؟؟؟!!!!!!!!!
این زبل اسم ندارد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل