بازدید 17393

رای‌گیری برای اعتبارنامه تاجگردون به فردا موکول شد

رای گیری برای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در نشست شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس به فردا موکول شد.
کد خبر: ۹۸۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 08 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، نشست امروز شعبه دوازدهم بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل و پس از ۵ ساعت پایان یافت.

این جلسه به منظور بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران برگزار شده بود که ساعت ۱۶ به علت حجم بالای پرونده تاجگردون ۳ ساعت دیگر تمدید شد.

در این باره علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس به خبرنگار فارس گفت: از آنجا که پاسخ نامه ارسالی دوم نمایندگان معترض نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون برای شورای نگهبان هنوز نیامده است، تصمیم گرفته شد، که بررسی اعتبارنامه ایشان در نشست فردا بعد از ظهر ادامه یابد.

به گفته خضریان در نشست امروز شعبه دوازدهم بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس، غلامرضا تاجگردون، خود در این نشست امروز حاضر بود و هیچکدام از محور‌های اعتراضات نمایندگان به اعتبارنامه خود را نپذیرفت.

گفتنی است در این جلسه درباره اعتبارنامه و پرونده‌ها و همچنین مستندات ارائه شده از سوی معترضین اعتبارنامه تاجگردون بحث و تبادل نظر شد، اما نهایتاً رای‌گیری برای اعتبار نامه این منتخب مجلس یازدهم به فردا (سه شنبه) موکول شد.

علت موکول شدن رای گیری در شعبه ۱۲ برای به نتیجه رسیدن و تصمیم‌گیری درباره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم عدم پاسخ شورای نگهبان به نامه دوم این معترضان اعتبارنامه تاجگردون بود که در حال حاضر منتظر پاسخ به نامه دوم شورای نگهبان هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار