بازدید 15950
۱

مهار حریق گسترده در مراتع نیوشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: حریق گسترده در مراتع روستای نیوشت از توابع بخش مرکزی ساوه مهار شد.
کد خبر: ۹۸۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 05 June 2020

به گزارش تابناک، محمدرضا برزگر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عصر روز گذشته بخشی از مراتع این روستا و منطقه کوهپایه ساوه دچار حریق شد که با تلاش اهالی روستا، نیروهای آتش نشانی و منابع طبیعی ساوه به طور کامل مهار و اطفاء شد.

وی با بیان اینکه میزان دقیق خسارت‌ این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست، اضافه کرد: بررسی لازم در مورد میزان خسارت‌ در این منطقه و همچنین دلیل بروز آتش‌سوزی انجام می‌شود.

دهیار روستای نیوشت نیز گفت: با تلاش افزون بر ۶۰ نفر از اهالی روستا به همراه اکیپ منابع طبیعی و آتش نشانی، آتش سوزی کوه های روستای نیوشت مهار شد.

صادق کاظمی فرد که علت وقوع حریق را روشن کردن آتش توسط یکی از چوپانان منطقه بیان کرد، افزود: پیش بینی می شود حدود ۱۰ هکتار از بهترین نقاط منابع طبیعی این منطقه در آتش سوخته باشد.

وی بیان کرد: در صورت مهار نشدن این حریق گسترده خطر سرایت آن به بخشی از باغات و مزارع و همچنین مراتع شهرستان زرندیه وجود داشت که خوشبختانه از بروز فاجعه گسترده تر جلوگیری بعمل آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چه خبره ؟چرا اینقدر اتش سوزی ؟ از جنگلهای کهگیلویه وبویر احمد گرفته تا شمال کشور از پارکها گرفته تا بوستان هادر تهران.از پالایشگاه گرفته تا واگنهای فرسوده راه اهن همگی دارن تو اتیش میسوزن.چرا هیچکس توضیحی نمیدع؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها