بازدید 17118
۲

آتش سوزی پارک چوبی کیانپارس اهواز عمدی بوده

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پارک چوبی واقع در جاده ساحلی اهواز در منطقه کیانپارس چهارشنبه شب دچار آتش سوزی شد که طبق بررسی‌ها این آتش‌سوزی عمدی بوده است.
کد خبر: ۹۸۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 04 June 2020

به گزارش «تابناک»، ابراهیم قنبری بامداد پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه در پی اعلام آتش سوزی در پارک چوبی منطقه کیانپارس اهواز، بلافاصله خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

وی افزود: سه دستگاه خودروی آتش نشان از ایستگاه ۳۳ به محل حادثه اعزام شدند و از سرایت آتش به سایر بخش‌های پارک جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای آتش نشان پس از مهار آتش، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی تصریح کرد: طبق برسی,‌های اولیه افرادی به عمد این پارک را که جزو اموال بیت المال است به آتش کشیده‌اند.

قنبری با بیان اینکه این پارک متعلق به بیت المال است و نباید به اموال آن خسارت زد، افزود: آتش نشانی اهواز در روزهای اخیر بیش از هفت عملیات سنگین مهار آتش را تجربه کرده و برای حفظ سلامت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی یادآور شد: انفجار منزل مسکونی در جاده اهواز - خرمشهر، انفجار منزل مسکونی در منطقه سه راه خرمشهر، آتش سوزی در پارک ۴۲ هکتاری، آتش سوزی انبار ضایعات چوب شرکت فولاد خوزستان و حریق سنگین در واحد مسکونی در منطقه زیتون کارمندی از جمله حوادث روزهای اخیر بوده‌اند.

به گزارش ایرنا ظهر چهارشنبه نیز آتش سوزی در انبار ضایعات چوب شرکت فولاد خوزستان خساراتی برجا گذاست که مهار این آتش نیز توسط ۱۴ خودروی آتش نشان ساعت‌ها به طول انجامید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عصر دیروز چهارشنبه نیز از وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی خبر داد که آتش نشانان همزمان با مهار آتش، ۳۰ نفر از ساکنان این مجتمع را نجات دادند.

روز یکشنبه نیز آتش سوزی در پارک حجاب اهواز توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد و چندین درخت حدود ۶۰ ساله در این آتش سوزی از بین رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایجاد اتش سوزی در جنگل و پارک و مراکز اقتصادی و نفتی گازی با طراحی و حمایت سعود و امارات صورت می گیرد. بیشتر اینها عمدی است. تنببه سنگین و اعدام و حفاظت بیشتر از جنگل ها، گردشگری مشخص و ثبت شده ازاز راه های قابا اجراست.
همه این اتش سوزی ها عمدی است وبا مسببین آن به عنوان هشدار امنیتی و تروریستی برخورد شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان