بازدید 35829
۳

فرار هالیوودی قاتل خطرناک در هرمزگان

سه سواری پژو با حمله به مینی‌بوس حامل زندانیان در شهر میناب، موفق به فراری دادن آن‌ها شدند.
کد خبر: ۹۸۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 01 June 2020


به گزارش تابناک، جام جم نوشت: روز گذشته مینی‌بوس حامل زندانیان شهرستان میناب هرمزگان مورد حمله سه خودروی سواری پژو قرار گرفت و چند زندانی فرار کردند. گفته شده که زندانیان فراری، از اشرار مسلح منطقه بودند که هنگام برگشت آن‌ها از دادسرا به زندان، سه خودرو پژو ۴۰۵ مسلح به مینی‌بوس حمله کرده و سرنشینان مینی‌بوس را به رگبار بستند.

در همان موقع مینی‌بوس به داخل دره پرتاب شد و متهمان را که یکی از آن‌ها قاتل پرونده قتل شهید حجت‌ا... دشتبانی، فرمانده ایست و بازرسی چغازردی میناب بودند را فراری دادند.

این زندانی فراری قاچاقچی مواد مخدر بود و ۱۹ تیر سال گذشته در جریان درگیری مسلحانه با پلیس، حجت ا... دشتبانی، فرمانده ایست و بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب را به شهادت رسانده بود. این قاتل فراری مهر همان سال در مخفیگاهش در شهر یزد بازداشت شد.

فیلم لحظه بریدن قفل‌ها با قیچی آهن توسط مهاجمان مسلح به مینی‌بوس حامل زندانیان میناب استان هرمزگان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. برخی افراد محلی از درگیری مسلحانه در اطراف مینی‌بوس خبر دادند. همچنین این افراد مسلح در حوالی ایست و بازرسی سرنی نیز بار دیگر با نیرو‌های پلیس درگیر می‌شوند.

هم‌اکنون یگان‌های مختلفی از پلیس‌های تخصصی استان هرمزگان در حال تجسس و پیگیری برای دستگیری این متهم فراری هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
متاسفانه اخیرا" پلیس خیلی ضعیف شده و نیاز به تغییرات در رده های فرماندهی و مدیریت ارشد دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
یعنی قبلاً قوی بود؟ البته در کشف تار مو و گرفتن دختربچه‌ها در پارک حین آب‌بازی همیشه قوی بوده.
متاسفانه حداقل های حفاظت رعایت نمیشود. مشابه این اتفاقات ماشین حمل پول برای بانک هاست که بارها شاهد بودم که مامور مسلح سرگرم گوشی موبایل بود و یا بی توجه به اطراف قدم میزد مانند قدم زدن در پارک.یا پست های نگهبانی در ورودی مراکز مهم . مورد دیگر حمله اشرار در زمان تغیر پست نگهبانی در مرزها بوده که موجب شهادت جمعی از عزیزان مرزبانی شده. این موارد باید دائم تمرین و گوشزد شود تا شاهد این حوادث که نشانگر ضعف در تشکیلات نظامی و انتظامی است نباشیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر