بازدید 27218
بزرگترهای پرسپولیس هم حرف زدن بلد نیستند!

حمله تند ستاره سابق استقلال به بزرگان پرسپولیس

امیرحسین صادقی می‌گوید: اظهارنظر‌هایی از برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم دیده‌ام که چندان جالب نبود. حقیقتا به این نتیجه رسیدم که بزرگتر‌های این تیم هم حرف زدن بلد نیستند که اگر اینگونه بود کنعانی زادگان حرف نمی‌زد
کد خبر: ۹۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 27 May 2020

امیرحسین صادقی در خصوص اینکه محمدحسین کنعانی زادگان ادعا کرده فوتبال شغل بازیکنان است اما او از حضور در استقلال پشیمان شده است، واکنش نشان داد و در ادامه به بزرگترهای تیم رقیب هم طعنه زد که حرف زدن بلد نیستند!

به گزارش تابناک ورزشی، این مدافع سابق استقلالی ها گفت: بازیکنی که ۶-۵ سال است وارد فوتبال شده، معلوم است که باید این چنین خود شیرینی کند. حضور وی در تیم رقیب هنوز به یک سال نرسیده، اما از این حرف‌ها می‌زند. او تا یک سال پیش در مورد استقلال صحبت می‌کرد و افتخار داشت که در تمرینات تیم استقلال حاضر شده، اما حالا یک مدل دیگر صحبت می‌کند.

صادقی افزود: به او توصیه می‌کنم اول یک سال برای تیمش بازی کند و جا بیفتد و بعد نظر بدهد. البته اظهارنظر‌هایی از برخی بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم دیده‌ام که چندان جالب نبود. حقیقتا به این نتیجه رسیدم که بزرگتر‌های این تیم هم حرف زدن بلد نیستند که اگر اینگونه بود فردی که شما اسمش را بردید چنین صحبت‌هایی در یک برنامه زنده نمی‌کرد.

صادقی: مردم نیاز به خنده دارند اما نه با قهرمانی پرسپولیس - همشهری ...

صادقی در خصوص این که آیا به نظر وی لیگ باید ادامه پیدا کند یا خیر؟ عنوان کرد: من کاری به استقلال و پرسپولیس ندارم و در این زمینه سران فوتبال باید تصمیم بگیرند. الان تا یک نفر حرف می‌زند می‌گویند او مخالف قهرمانی فلان تیم است، اما من می‌گویم امیدوارم سران فوتبال تصمیماتی بگیرند که پشیمانی به بار نیاورد. اصلاً مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود، مهم این است که جان مردم و بازیکنان فوتبال به خطر نیفتد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
تو اول برو واحدهای پاس نشده ادب و تربیتت رو کامل پاس کن تا یاد بگیری که با بزرگترات درست صحبت کنی.
بزرگتر بزرگتره چه تو پرسپولیس باشه یا تو استقلال.
ستاره؟ صادقی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ستاره منظورش اسمه
ناشناس
| Mexico |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
اشتباهی مثبت زدم
ببین در فوتبال ایران کسی ستاره نیست ولی دستکم صادقی خیلی بهتر از یکی مثل پیروانیه
ستاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلطان گل بخودی که دیگه ستاره حساب نمیشه... امیرحسین صادقی تهِ تهش یه جرم آسمانی کوچوله نه ستاره و اینجور چیزا... ستاره میخوای یکی مثل علی کریمی اورجینال (جادوگر) .. راستی یکی نیست تو تیم دوم پایتخت (همون خانی آباد خودمون .. آخه همشون خانن ... امیرخان ، فیروزخان، پرویز خان و ...) به این بچه ادب یاد بده؟؟؟؟؟؟
بد بخت اون تیمی که صادقی ستاره و پیشکسوتش باشه
چه با کرونا چه بی کرونا تا ۱۴۰۰ جام مال پرسپولیسه
اذیت نکنید خودتونو

عمو مسعود و دست کم نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
بعد سال 1400 را هم خواهیم دید . شما 8 سال دوران محمود چکارها که نکردی
درکت میکنم، ولی دفعه آخرت باشه.
اقای صادقی شما زمان فوتبالتون خیلی فحش میدادی چندین بار برنامه ۹۰ نشون داد
پرسپولیسی ها چون یه کم شانسشون بیشتر .همه چیز رو نادیده گرفتن حتی جونشون اگه جونت نباشه قهرمانی به درد چه می خوره /پت ومت
صادقی خخخخخ اینم برا ما ادم شده
مشخصه هر کسی بعد از اینکه فراموش شد برای اینکه دوباره بخواد خودش را مطرح کنه. به تیم مردمی پرسپولیس. حمله میکنه. وگرنه جوونها که اصلا ایشون وامثال شون را نمیشناسد
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی