بازدید 11377

تعطیلی کلیه ادارات، بانک ها و اصناف در آبادان

فرماندار ویژه آبادان از تعطیلی مطلق کلیه ادارات، بانک‌ها و اصناف در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۷۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ 21 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان از تعطیلی کلیه ادارات، بانک هاو اصناف (به استثنای ۴ صنف ضروری نانواییها، سوپرمارکت ها، مغازه‌های میوه فروشی، قصابی و مرغ فروشی‌ها و داروخانه ها) شرکت‌های دولتی و خصوصی (غیر از نیرو‌های تولیدی و عملیاتی) تا پایان تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: فعالیت هر صنف یا دفاتر خدماتی و یا اداره و بانک غیر از موارد یاد شده خلاف دستورالعمل است و با متخلفین حتما برخورد قانونی خواهد شد.

او ادامه داد:دانشکده علوم پزشکی، کمیته امداد و بهزیستی و نیروی مقاومت بسیج هماهنگی لازم را در خصوص تامین و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مبتلایان به کرونا که در قرنطینه و نیازمند هستند داشته باشند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: دانشگاه‌های دولتی و آزاد و پیام نور در جهت ایجاد ظرفیت مکان مورد نیاز برگزاری آزمون‌های آن دسته از دانش آموزانی که می‌بایست آزمون حضوری بدهند، امکانات خود در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

موسوی گفت: دانشکده علوم پزشکی و بهداشت می‌بایست نسبت به غربالگری دانش آموزان قبل از آزمون‌ها اقدام نمایند.

او تاکید کرد:شهرداری‌ها مکلفند همه مراکز آزمون را که آموزش و پرورش اعلام می‌کند به طور مستمر و روزانه ضدعفونی نمایند. همچنین تمام مدارس تا هشتم خرداد تعطیل هستند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: ورودی تمام آرامستان‌ها بسته می‌باشند و هرگونه سهل انگاری در این خصوص متوجه مسئولین آرامستان‌ها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار