بازدید 5589

اعلام دستورات پزشکی آغاز لیگ برتر ایران تا دوشنبه

کد خبر: ۹۷۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ 16 May 2020

به گفته عضو کمیته مبارزه با کرونا ظرف ۴۸ ساعت آینده پروتکل‌های بهداشتی برای شروع لیگ اعلام می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، پورسعید در این باره گفت: ما ظرف فردا یا حداکثر پس فردا پروتکل‌های بهداشتی برای شروع لیگ را اعلام می‌کنیم و باشگاه باید غربالگری خود را انجام بدهد. همانطور که آقای حریرچی گفتند برای برگزاری لیگ فصل آینده ما حتما باید از هم اکنون روش‌های مختلف را امتحان کنیم. باید مرحله مرحله رفتار این ویروس را در قبال ورزشکاران ببینیم. می‌گویند شهریور و مهر ماه این ویروس دوباره قوی می‌شود و ما اگر امروز برگزاری بازی‌ها را امتحان نکنیم فردایی وجود نخواهد داشت. رعایت پروتکل‌ها هم ساده است، باید هر ۵ روز یک بار غربالگری صورت بگیرد و اگر رفتار ویروس تغییر کرد ما هم باید روش مان را تغییر بدهیم.

پورسعید در مورد ادامه لیگ گفت: ما پروتکل‌ها را تعیین و آن را آموزش می‌دهیم. آن زمان به سازمان لیگ می‌گوییم بازی‌ها به این شکل باید برگزار شود و اگر تعداد مبتلا‌ها زیاد شد ممکن است جلوی برگزاری لیگ را بگیریم.

عضو ستاد مبارزه با کرونا در پاسخ به این سوال که اگر چند درصد ورزشکاران کرونا بگیرند بازی‌ها لغو می‌شود هم گفت: برای ما مبتلا‌های ناقل مهم است و اگر تعداد این افراد زیاد شود ممکن است لیگ لغو بشود. ما به سرپرست‌های باشگاه از طریق فضای مجازی آموزش‌های لازم را می‌دهیم و بعد یک افسر در کنار تیم‌ها می‌گذاریم تا به آن‌ها آموزش بدهند. اگر این اتفاق رخ بدهد امکان برگزاری لیگ وجود خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر