بازدید 10467
۴

درآمد روزانه شهرداری تهران از فروش مجوز طرح ترافیک

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران روزانه ۱ میلیارد تومان از محل فروش مجوز طرح ترافیک کسب درآمد می‌کند.
کد خبر: ۹۷۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 16 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با اشاره به توقف اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از ابتدای سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: این اتفاق سبب شده که شهرداری تهران بخشی از درآمدهای خود را از دست بدهد.

وی افزود: شهرداری تهران روزانه ۱ میلیارد تومان از محل فروش مجوز طرح ترافیک کسب درآمد می‌کرد که از ابتدای روزهای کاری سال ۹۹ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرای طرح ترافیک متوقف و مسیر بخشی از درآمدهای شهری مسدود شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: روزانه حدود ۱۰۰ هزار خودرو وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند که مجموع مبالغی که رانندگان این خودروها به صورت روزانه به حساب شهرداری تهران واریز می‌کنند، ۱ میلیارد تومان می‌شود.

میرلوحی تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا درآمدهای شهرداری از ماهی ۲۷ هزار میلیارد تومان به زیر هزار میلیارد تومان در ماه رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
تنها دغدغه مسئولین فقط و فقط درآمد و خالی کردن جیب مردمه و هیچ چیز دیگری براشون اهمیت نداره
ایجاد محدودیت و مختل کردن زندگی مردم راحت ترین راه شهرداری برای درآمد
فقط فروش طرح ترافیک نیست.فروش طرح زوج و فرد یا به اصطلاح شورای شهر و شهر داری(شورای شهرداری) هم هست و خیلی از کسانی که پول طرح میدهند شاید فقط یک گذر کوتاه کرده باشند و اصلا در داخل محدوده طرح ترافیک نیستند.و با این درامد زیاد میبینید که خیابان های تهران همچنان چاله های زیادی داره و کسی هزینه خرابی ماشین ملت رو نمیده و فقط این دو نهاد عزیز به فکر درامد زایی برای خودشون هستند.وکسانی که در شورای شهر و شورای یاری وارد میشوند منافع زیادی منتفع شده اند
کرونا ثابت کرد که اجرای طرح ترافیک هیچ تاثیری در کاهش ترافیک و آلودگی هوا نداره و فقط باعث میشه پول هنگفتی به زور از مردم گرفته بشه و این که کجا و چگونه هزینه بشه الله اعلم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار