بازدید 13407
۴

نجفی بار دیگر به قتل عمد میترا استاد محکوم شد

شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی این حکم را صادر کرده است که پیش از این شعبه نهم دادگاه کیفری یک نیز موکل را به قتل عمد محکوم کرده بود، اما دیوان عالی کشور در رسیدگی به فرجام خواهی موکل، موضوع را قتل شبه‌عمد دانسته و آن را نقص کرده بود.
کد خبر: ۹۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 15 May 2020


به گزارش تابناک، شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در رسیدگی مجدد به پرونده قتل میترا استاد، شهردار پیشین تهران را به اتهام قتل عمد به ۶.۵ سال حبس محکوم کرد.

حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی در گفتگو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه، در حکم خود موکل را از باب عنوان اتهامی قتل عمد به ۶ سال و نیم حبس تعزیری محکوم کرده است.

وی افزود: این حکم به تازگی ابلاغ شده و در حکم صادره برای سایر عناوین اتهامی مجازات‌های در نظر گرفته شده که پس از مطالعه کامل حکم و استناد‌های دادگاه به اطلاع عموم می‌رسد.

وکیل محمدعلی نجفی اضافه کرد: شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی این حکم را صادر کرده است که پیش از این شعبه نهم دادگاه کیفری یک نیز موکل را به قتل عمد محکوم کرده بود، اما دیوان عالی کشور در رسیدگی به فرجام خواهی موکل، موضوع را قتل شبه‌عمد دانسته و آن را نقص کرده بود.

گودرزی تأکید کرد: به طور قطع به حکم دادگاه اعتراض خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
همه چیز فقط داره رو پول میچرخه ....
نجفی قاتل را هرچه زوتر اعدام کنید اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام
خیلی زور داره ۱۰ میلیاردتومان به خانواده مقتول بدی و۶ سال ونیم هم زندان بری
نمی دونم چرا حس می کنم این دادگاه مخاطبان خاص داشت!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار