بازدید 10689
۱

مهدهای کودک به قید فوریت بازگشایی شوند

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: با توجه به فعالیت مراکز غیرمجاز بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای نگهداری کودکان مادران شاغل، لازم است یا دورکاری مادران شاغل تمدید شده یا اینکه مهدها به قید فوریت بازگشایی شوند.
کد خبر: ۹۷۷۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 11 May 2020

به گزارش «تابناک». سعید بابایی در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: با توجه به اینکه همه والدین امکان نگهداری کودکان به مراقب مطمئن را ندارند، بنابراین لازم است یا دورکاری مادران شاغل تمدید شود یا اینکه به قید فوریت نسبت به بازگشایی به قصد پذیرش فرزندان مادران شاغل اقدام عاجل صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: موسساتی هستند که در قالب قانونی اقدام به ارسال پرستار خانگی می کنند اما در این شرایط و با توجه به جامعه ۷۰۰ هزار نفری کودکانی که به مهدهای کودک می روند، به ویژه مادران شاغل در شهرها، نیاز است که مهدها با پروتکل های مراقبتی بازگشایی شوند.

بابایی گفت: به شرط وجود پرستار مطمئن نیز تمام خانواده ها از منظر اقتصادی شرایط سپردن کودکانشان را به پرستار ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
وقتي پدر و مادر هردو شاغل هستند و كسي رو هم ندارند بچه رو پيشش بذارن و ادارات هم با دور كاري مادر موافقت نمي كنند بايد چه كار كرد ؟ مهد كودك ها اغلب شهريه اين ماه ها رو پيش پيش گرفتن و به هيچ عنوان پس نمي دن و دستور العمل و الزامي هم در اين خصوص وجود ندارد . با رعايت شرايط بهداشتي لطفا دستور بديد باز شوند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل