بازدید 7047

گودرزی: حکمی برای نجفی صادر نشده است

وکیل محمد علی نجفی گفت: هنوز در سامانه مخصوص حکم محمد علی نجفی به بنده ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 10 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گودرزی وکیل محمد علی نجفی، با اشاره به خبرهایی که درباره صدور حکم موکلش در فضای مجازی منتشر شده اظهار کرد: هنوز در سامانه مخصوص وکیل حکم نجفی ابلاغ نشده است.

وکیل نجفی افزود: رای ابتدا باید در سامانه‌ای که مخصوص وکیل است ابلاغ شود تا درباره صدور آن صحبت کنیم، اما هنوز چیزی درباره حکم نجفی به بنده ابلاغ نشده است.

گودرزی با اشاره به جلسه دادگاه امروز خود بیان کرد: در جلسه امروز نماینده دادستان، بنده، رئیس حراست شهرداری منطقه ۲ و وکیل کشت پور شهردار منطقه ۲ حضور داشتند.

وی افزود: دفاعیات ما در جلسه امروز بیان شد، اما سوالی که داریم این است که چرا با وجود آنکه پرونده به شعبه ۱۵ بازپرسی ارجاع شده و هنوز کارشناسان در حال بررسی آن هستند جلسه دادگاه تشکیل شده است و با وجود آنکه هنوز هیچ عنوان مجرمانه‌ای ثابت نشده است دادگاه تحت عنوان افترا برگزار می‌شود.

وکیل نجفی درباره ارجاع نامه موکلش در زمانی‌که شهردار بوده به دادستانی گفت: براساس آیین دادرسی کیفری مسئولان وظیفه دارند تا تخلفات را به دادستانی گزارش کنند و بر همین اساس نمی‌توان از این لحاظ که چرا شهردار تخلفی را اطلاع داده است او را محاکمه کرد.

گودرزی گفت: ختم رسیدگی به این پرونده امروز اعلام شد و باید منتظر نتیجه و رای صادره از دادگاه باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار