بازدید 16090
۵

ادعای عجیب انور قرقاش

وزیر مشاور در امور خارجه امارات در سخنانی مدعی شد که هدف سیاست کشورش، عربستان و مصر گسترش ثبات در منطقه است.
کد خبر: ۹۷۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 09 May 2020

به گزارش تابناک، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در سخنانی اظهار کرد: مدت زیادی است که از نظر برخی "کارشناسان" درباره اهداف سیاست خارجه عربستان، مصر و امارات مانند جاه‌طلبی، چشم داشتن به ثروت و قراردادها مطلع هستیم؛ اما حقیقت این است که هدف از این سیاست تعهد و احساس مسؤولیت در قبال ثبات در منطقه است.

وی افزود: تردیدی وجود ندارد که این کارشناسان در برآوردشان از سیاست خارجه عربستان، مصر و امارات با یک انگیزه و ایده مشخص و یا نداشتن بینش متعادل درباره منطقه عمل کرده‌اند یا در بسیاری از موارد شاهد آن بودیم که طبق طرح‌های منطقه‌ای غیر عربی توییت می‌کنند.

انور قرقاش ادامه داد: بحران‌ها در جهان عرب ثابت کرد که تمایلات و موارد مالی و مادی به دور از سیاست خارجه سه کشور بوده و محرک اصلی این سیاست نگرانی نسبت به منطقه و مداخلات منطقه‌ای و همچنین احساس مسؤولیت در قبال مسائل راهبردی عربی و در رأس آنها امنیت و ثبات است.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
آدم هایی انور قرقاش و عادل الجبیر، آدم هایی باهوش و میهن پرستی هستند اما احمقند. با آنکه سال ها در غرب زندگی کردند ذات غربی ها را نشناختند آنها ریشه و بن مایه نظریه برخورد تمدن ها را درک نکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
اره ابله هستن که مردمشون تو رفاه هستن رفقای شما که درک کردن و زرنگن زندگی مردم ایران رو به این وضع در اوردن
همه معنی ثبات از نوع عربی را هم فهمیدیم
این بنده خدا خانواده اش خیلی آدم حسابی اند و سرشناسند در امارات نمایندگی بنز در دوبی هم مال اونهاست این یکی توشون اینجوری عجیب غریب در آمده است.
باید نام عربی و نژادی را از کشورهای خاورمیانه حذف کرد...! باعث اختلاف افکنی میشود...! مثل جمهوری عربی سوریه ...! یعنی کردهای سوریه در آنجا آدم نیستند, که نام عربی بر این مردم تحمیل شده...!؟ عراق هم همینطور...بعضی از عربهای منطقه خیلی نژادپرستند, خدا رحم کرد نژاد سفید پوست اروپایی نیستند...!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی