بازدید 6127

باند سارقان طلا و جواهر در مراغه متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان طلا و جواهر منازل سرقت خبرداد.
کد خبر: ۹۷۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 07 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رمضان الهوردیان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و فنی از فعالیت افرادی در زمینه سرقت منزل مطلع و موضوع در دستور عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تحقیقات انجام شده، ماموران با گشت‌زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصی با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی، سه سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

الهوردیان ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو نفر از سارقان غیربومی و اهل استان‌های همجوار بوده و در بازجویی‌های تکمیلی صورت گرفته سارقان که یک نفر زن و دو نفر مرد می‌باشند تاکنون به سه فقره سرقت منزل اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و احراز هویت اموال مسروقه به مال‌باختگان تحویل و پرونده تکمیل و متهمان جهت سیر مراحل به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی مراغه به شهروندان یادآور شد: با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنند و نسبت به نصب دوربین‌های مدار بسته در منزل و محل کسب خود اقدام کنند از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی مثل طلا و جواهر در منزل خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر