بازدید 14017
۷

لجاجت ترامپ برای استفاده نکردن از ماسک

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برخلاف وعده خود برای استفاده از ماسک حفاظتی در سفرها به سایر ایالت‌های این کشور، در جریان سفر به ایالت آریزونا حاضر به استفاده از ماسک نشد.
کد خبر: ۹۷۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ 06 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روزنامه واشنگتن پست، ترامپ روز چهارشنبه هنگام بازدید از کارخانه تولید ماسک در شهر فونیکس ایالت آریزونا حاضر به استفاده از ماسک حفاظتی نشد و تنها از عینک استفاده کرد.

گفته می‌شود در جریان بازدید از کارخانه تولید ماسک آریزونا همراهان ترامپ نیز حاضر به استفاده از ماسک های حفاظتی نشدند و تنها از عینک های ایمنی استفاده کردند.

به نوشته واشنگتن پست، ترامپ و تیم همراه وی در حالی اصرار بر استفاده نکردن از ماسک حفاظتی در این بازدید داشتند که درست پشت سر ترامپ در کارخانه پیامی برجسته حک شده بود که "استفاده از ماسک در این محل الزامی است".

ترامپ در حالی از ماسک استفاده نکرد که در زمان خروج از کاخ سفید به خبرنگاران گفت: من در حین بازدید از ماسک حفاظتی استفاده می‌کنم زیرا آنجا یک کارخانه ماسک است.

مایک پنس معاون ترامپ نیز در ماه گذشته به علت استفاده نکردن از ماسک حفاظتی هنگام بازدید از بیماران کلینیک مایو مورد انتقاد تند اصحاب رسانه قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
نه که رئیس جمهور خودتون از ماسک خیلی استفاده می کنه؟
شما خسته نمی شوید اینهمه راه دور می روید؟ نصف محیط کره زمین خیلی طولانیست؟
رئیس جمهور ما هم ماسک نمی زند
اینکه مایک پنس تو دیدار از یه بیمار کرونایی ماسک و وسایل حفاظتی استفاده نمیکنه، خیلی عجیبه! ممکنه اینا واکسن در حد محدود برای افراد مهم و کلیدی تولید کرده باشند؟ وگرنه آخه چطور طرف همچین ریسکی میکنه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
و یا اینکه اصلا ویروسی در کار نیست و علت بیماری چیز دیگری است و شناسایی ویروس تنها به علت همزمانی اتفاقی آلودگی ویروس با بیماری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
دقیقا...ماسک برای از ما بهترون
مسلما ترامپ ماسک نمی زند و او از روز اول اپیدمی مرتب می گفت، من است نمی زنم! من کرونا نمی گیرم، من بهترین هستم! من نمی ترسم! من....
آیا از خود پرسیده اید، چگونه می شود اینچنین از خود مطمئن باشد اگر واکسن نزده باشد؟
چه کسی این بلوا را به دنیا واریز کرد و دنیا را به تکاپو و مرگ و میر دعوت کرد؟ آیا این آمریکا نیست که حتی جلوی ارسال دارو و کمک های بشردوستانه کشورها به ایران اسلامی را می گیرد و کشتی های حامل ماسک ها ی کشورهای دیگر را می دزدد. آیا این آمریکا نیست که قطار حاوی ویروس کواید ۱۹ را در تکزاس با مشکل ترانسمورت برخورد کرد! آیا این آمریکا نبود که در سپتامبر ۲۰۱۹ بیش از ۲۰ هزار کشته داد و اعلام کرد دلیلش آنفولانزا است در صورتی که شیوع آنفولانزا از سه بعد از سپتامبر آغاز می شود؟ آیا این آمریکا نبود که از سال ۲۰۱۳ د آن آ ایرانی های برای ۵۰ دلار از هر نفر می خرید تا در اختیار دختر رئیس سابق ساواک که با یک گروه میکرولوژ ۴ نفره که همه آنها بهایی بودند می نداشت تا آسیب مدیرها را روی د آن آ های ایرانیان شناسایی کنند و این ویروس کرونا را دست کاری کنند؟ آیا....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست