بازدید 8339
۴

کرونا همچنان قربانی می‌گیرد...

بیش از سه ماه است که کشورهای دنیا روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند. شیوع بیماری کووید-۱۹ که حالا آمار ابتلا به آن تا ۱۴ اردیبهشت به بیش از سه و نیم میلیون نفر در جهان رسیده، هنوز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 04 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، طی هفته‌های گذشته آمار مبتلایان در ایران مانند برخی از کشورها، کاهش آرامی را تجربه کرده و تا اعلام ظهر یکشنبه (۱۴ اردیبهشت) به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر مبتلا و ۶۲۰۳ مورد فوتی رسیده است. در مجموع بیش از ۲۴۵ هزار نفر در دنیا جان خود را به واسطه ابتلا به این بیماری نوظهور از دست داده‌اند.

با اینکه هنوز واکسنی برای این بیماری کشف نشده و تاریخی برای اتمام شیوع آن اعلام نشده است، در ایران جریان زندگی به آهستگی در حال بازگشت به وضعیت عادی است؛ با این حال هشدار درباره رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گیری اجتماعی هنوز ادامه دارد.

تصاویر این گزارش در برخی شهرها و روستاهای استان مازندران تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خیلی غمناک بود.
از این عکسها بیشتر بذارید تا مردم متوجه خطر باشند
دوست هم وطن مردم انهايي كه متوجه هستند را نميگويم ولي بعضي ها خيلي نابخرد هستند بنده شنيدم چند روز قبل در يكي از روستاهاي شهر ما به علت فوت يك نفر در مسجد بيشاز 350نفر را براي ناهار دعوت كرده بودند ايا اين خطر نيست يا عروسي پنهاني گرفتن
قبر در روایات آمده است که نباید بالاتر از یک وجب باشد.
مگر قبور انبیاء، علماء و شهداء. که در روایات از آنان به عنوان شفیع انسانها در دنیا و اخرت (یا شاید به عنوان الگو و اسوه) یاد شده اند.
قبر افراد عادی نباید بلند مرتبه باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر