بازدید 7777
۹

توانایی انتقال تجربه مهار کرونا به اروپا و امریکا

مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: ایران می‌تواند تجربه موفقش در مهار کوید ۱۹ را در اختیار اروپا و مردم امریکا قرار دهد.
کد خبر: ۹۷۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 03 May 2020

به گزارش «تابناک»، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در صفحه شخصی اش در فضای مجازی با ابراز همدردی با مردم این کشور‌ها نوشت: مدیریت فاجعه کرونا ویروس در امریکا و بخش‌هایی از اروپا از کنترل دولتمردان این کشور‌ها به کلی خارج شده است.

وی تاکید کرد: نظام سلامت در ایران ثابت کرد که دانش، تجربه و کادر فوق العاده‌ای داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
چکار کردین ؟ مردم خودشان کاری کردند و کادر درمان . حالا می خواهید زحمات خود مردم و کادر درمان را به اسم خودتان تمام کنید . شما مجاهدین روز شنبه هستید یعنی بعد از اینکه کار تمام شد با سر و صدا و بوق کرنا وارد می شوید
مطابق گفته های وزیر بهداشت ایران تجارب خود را به سازمان بهداشت جهانی عرضه می کند و بر عکس لذا تجارب ایران خود بخود به نقاط دیگر دنیا خواهد رفت و از دیگر نقاط به ایران
تابناک اخه چی بگیم که بتونی منتشر کنی؟فقط بالاغیرتن اعصاب ملت رو با پخش مصاحبه های این اقایون ِ خوش خیال بیش از پیش داغون نکن.
کاری نداره که بابا

بگی از هر هزار مبتلا صد تاشو اعلام کنن،
از هر صد تا فوت هم ده تاشو اعلام کنن

همینجوری خودش مهار میشه،
نیازی هم به قرنطینه این جور قر و فرا نیست
کاری ندارد! صاف توی دوربین نگاه کنید و آمار را بگونه ای اعلام کنید که علیرغم مدیریت فشلانه، همه چیز تحت کنترل بنظر رسد انگار نه انگار این ویروس آن ویروس است! (لطفا کسی این تجربه گرانقدر ما در مهار کرونا را به زبان های اروپایی ترجمه کند)
طبیعی است که اگر تعداد تست کرونا یکصدهزار در روز باشد نتیجه آن تعداد زیاد مبتلایان و به دنبال آن برنامه ریزی برای درمان و کنترل خواهد بود که از دید مسئولین نظام جمهوری اسلامی از کنترل خارج شده است. آنها می بایست روزی حد اکثر ده هزار تست آنهم فقط از مسئولین و بیماران بستری در بیمارستان ها می گرفتند و آمار را هم مهندسی می کردند در آنصورت با افتخار اعلام می کردند که تحت کنترل ماست. دیگر از بی شرمی هم گذشت.
از امار شروع كنيد
چقدر حرف های قشنگی زده میشود
نظام سلامت ایران و نحوه مقابله ایران با ویروس کرونا، مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی