بازدید 3538

کمک 390 میلیون تومانی سران قوا به ستاد دیه

کد خبر: ۹۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 02 May 2020

سران قوای مجریه، قضاییه و مقننه در مجموع با اهدای مبلغی معادل 390 میلیون تومان در آیین گلریزان مجازی ستاد دیه کشور، ویژه ماه مبارک رمضان مشارکت داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در راستای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا اگرچه امسال خیرین در آیین‌های معنوی گلریزان حضور فیزیکی ندارند، اما همیاری آن‌ها در روزهای سپری شده از ماه مهمانی خدا به مانند سال‌های قبل همچنان تداوم دارد.

اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری از طریق جشن‌های گلریزان برگزار شده در شبکه‌های استانی یا جشن‌های زنده مربوط به شبکه‌های اجتماعی مبالغ نقدی خود را به حساب‌های اختصاصی این ستاد مردمی در استان‌ها واریز و رمضان امسال نیز در احسان آزادی دربندان دردمند حضور چشمگیری دارند که در شمار این کمک‌ها می‌توان به اهدای مبلغ 270 میلیون تومانی حجت‌الاسلام روحانی، بذل کمک 70 میلیون تومانی آیت‌الله رییسی و واریز کمک 50 میلون تومانی دکتر علی لاریجانی اشاره داشت.

افزون بر این، تا به امروز مجموعه‌هایی متعددی چون کمیته امداد امام خمینی (ره) هم با واریز مبلغی معادل 50 میلیون تومان، اتاق‌ بازرگانی ایران با کمک 110 میلیون تومان و همچنین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با تخصیص مبلغ 100 میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان