بازدید 9419

اتلاف منابع تحت عنوان ضدعفونی توسط شهرداری؟

از روز‌های ابتدایی سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا فعالیت کارگاه‌های ساختمانی ممنوع شد این در حالی است که این کارگاه‌ها به فعالیت خود علی رغم ممنوعیت‌ها ادامه دادند و این روز‌ها به صورت رسمی به کار بازگشتند تا شهر به فعالیت خود ادامه دهد در این رابطه تنها یکی از مناطق اقدام به ضدعفونی کارگاه‌های ساختمانی کرد. اقدامی که مشخص نیست تا چه میزان اثر بخش است و تا چه میزان می‌تواند در کاهش ابتلا به کرونا کمک دهنده باشد.
کد خبر: ۹۷۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 27 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از تیترشهر: از روز‌های ابتدایی سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا فعالیت کارگاه‌های ساختمانی ممنوع شد این در حالی است که این کارگاه‌ها به فعالیت خود علی رغم ممنوعیت‌ها ادامه دادند و این روز‌ها به صورت رسمی به کار بازگشتند تا شهر به فعالیت خود ادامه دهد در این رابطه تنها یکی از مناطق اقدام به ضدعفونی کارگاه‌های ساختمانی کرد. اقدامی که مشخص نیست تا چه میزان اثر بخش است و تا چه میزان می‌تواند در کاهش ابتلا به کرونا کمک دهنده باشد.

 

یکی از شهرداران منطقه شهرداری تهران معتقد است با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلاء کارگران ساختمانی و همچنین پرسنل اجرایی و اداری کارگاه‌ها به بیماری کووید ۱۹، نسبت به پاکسازی و ضدعفونی کارگاه‌های ساختمانی اقدام شده است. این طرح به همت اداره شهرسازی ناحیه یک در ۲۶۳ پروژه ساختمانی در حال ساخت محلات سه گانه (استاد معین، دکتر هوشیار و شهید دستغیب) از جمله؛ اتاق نگهبانی، مصالح ساختمانی، حصار کارگاهی، تابلو‌های شناسایی، میلگرد و لوازم گروه آرماتور بندی به منظور رعایت بهداشت فردی بوده که با نظارت مستمر بر اجرای آن برنامه ریزی شده است. اقدامات لازم برای مهار ویروس کرونا تا ریشه کنی کامل آن ادامه دارد که امید است با مشارکت سازندگان و مجریان کارگاه‌های ساختمانی هر چه سریع‌تر شاهد کنترل این ویروس مهلک و حفظ سلامت شاغلین کارگاه‌های ساختمانی باشیم.

 

این ضدعفونی معابر در حالی انجام می‌شود که از نظر سازمان جهانی بهداشت نمی‌تواند اثری بر کاهش ابتلا داشته باشد چرا که تنها افراد یک کارگاه در محل تردد م. یکنند و با ضدعفونی کردن افراد تغییری نمی‌کند و به محض ورود یک نفر می‌تواند این اقدام بی اثر شود از این رعایت فاصله گذاری و کاهش کارگران و فعالین کارگاه‌ها اهمیت دو چندانی نسبت به ضدعفونی معبر و کارگاه دارد و به نظر می‌رسد مدیریت شهری به اتلاف منابع روی آورده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار