بازدید 9306
۱

اهدای ماسک از طرف پزشکان ایرانی مقیم اتریش به بابل

پزشکان ایرانی مقیم اتریش هزار ماسک فیلتردار به بیمارستان یحیی‌نژاد ، یکی از بیمارستان‌های محل بستری بیماران مبتلا به کرونای شهرستان بابل مازندران اهداء کردند.
کد خبر: ۹۷۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 22 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، این کمک را انجمن پزشکان ایرانی مقیم اتریش جمع آوری و ارسال کرده است.

پیش از این ۲ بابلی مقیم خارج از کشور هم با کمک ۲۲ میلیون تومانی به مراکز درمانی این شهرستان ، چراغ اول را روشن کرده بودند.

در آغازین روزهای بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان های بابل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در این شهرستان تشکیل شد که بر این اساس این ستاد با کمک مردم و خیرین توانسته بیش از ۴۵ میلیارد ریال برای جبران کمبودها و نیازهای درمانی بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل کمک کند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی بابل که به صورت مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، تاکنون بیش از ۲۰ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند که توسط پرسنل درمانی مورد رسیدگی قرار گرفتند و بیشتر این افراد نیاز به بستری نداشتند.

همچنین تاکنون ۲ هزار بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا هم که در این مدت در بیمارستان های شهرستان بستری بودند و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند، بهبود یافته و ترخیص شدند.

هم اکنون طبق آخرین آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ۱۱۵ نفر رسیده است و این درحالی است که تعداد بستری بیماران کرونایی از ترخیصی ها پیشی گرفته و در روزهای اخیر روند صعودی به خود گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
روانه بازارآزادمیشه وباچندبرابرقیمت به امت شهیدپرورمیفروشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی