بازدید 7041

تظاهرات مسلحانه مخالفان قرنطینه در پنسیلوانیا

هزاران نفر از شهروندان آمریکایی در حالی که تعداد زیادی از آن‌ها با خود سلاح گرم حمل می‌کردند، در دو شهر ایالت پنسیلوانیا دست به تظاهرات زدند.
کد خبر: ۹۷۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 22 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، شبکه خبری یورونیوز روز سه‌شنبه ویدیو‌هایی از تظاهرات روز گذشته هزاران نفر مخالفان قرنطینه عمومی در شهر‌های پیتسبورگ و هریسبورگ ایالت پنسیلوانیا منتشر کرد که نشان می‌دهد بسیاری از شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با خود سلاح گرم حمل می‌کرده‌اند.

تشدید مقررات محدودکننده در اغلب ایالت‌های آمریکا به‌منظور پیشگیری از گسترش هرچه بیشتر کرونا، بیکاری بیش از ۲۲ میلیون نفر از کارگران این کشور را تنها ظرف چهار هفته اخیر به‌دنبال داشته و به‌دلیل ناتوانی دولت آمریکا در مهار تأثیرات اقتصادی بحران کرونا، مخالفان قرنطینه عمومی تقریباً به‌صورت روزانه اقدام به برگزاری تظاهرات می‌کنند و از مقامات ایالتی و فدرال می‌خواهند که اجازه بدهند کسب‌وکار‌ها دوباره به حالت عادی بازگردند.

در این میان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که در هفته‌های نخست شیوع کرونا در این کشور با بی‌اعتنایی به این مسئله مهم باعث بروز یک بحران بی‌سابقه در آمریکا شده است، هفته گذشته با انتشار پیام‌هایی عجیب در توئیتر اقدام به تهییج شهروندان برخی ایالت‌ها برای برگزاری تظاهرات گسترده علیه فرمانداران ایالت‌ها کرد و حتی از شهروندان سه ایالت میشیگان، مینه‌سوتا و ویرجینیا خواست که ایالت‌های خود را «آزاد» کنند.

آمریکا در زمان حاضر با بیش از ۸۰۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌۱۹) و بالغ بر ۴۳ هزار مورد فوتی بر اثر این بیماری، از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به کشور‌های دیگر، در رتبه نخست جهان قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر