بازدید 9537
۱

آخرین آمار جهانی کرونا؛ آمریکا در صدر مبتلایان

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون دو میلیون و ۸۳ هزار نفر هب ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۶۴۴ هزار و ۸۹ مبتلا، در رده نخست جهان قرار دارد.
کد خبر: ۹۷۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 16 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه دو میلیون و ۸۳ هزار و ۶۰۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۳۴ هزار و ۶۳۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۱۰ هزار و ۶۶۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۹ هزار و ۸۴۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۴۴ هزار و ۸۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۸ هزار و ۵۲۹ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۶ هزار و ۵۹۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۸۰ هزار و ۶۵۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۸ هزار و ۸۱۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۲ هزار و ۶۶۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۶۵ هزار و ۱۵۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۱ هزار و ۶۴۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۴۷ هزار و ۸۶۳، ۱۳۴ هزار و ۷۵۳ و ۹۸ هزار و ۴۷۶ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های چین، آلمان و اسپانیا به‌ترتیب با ۷۷ هزار و ۸۹۲، ۷۲ هزار و ۶۰۰ و ۷۰ هزار و ۸۵۳ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
اینا مگه حمله بیولوژیک نکرده بودن بما؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار