بازدید 5573
امام جمعه بناب:

مردم قدردان مدافعان سلامت و بهداشت هستند

امام جمعه بناب گفت: تخصص و تعهد کادر درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باعث کاهش ویروس کرونا شده و مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.
کد خبر: ۹۷۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 15 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی عصر امروز در جمع مدیران شهرستان بناب با بیان اینکه بسیاری از کشور‌های پیشرفته هنوز در کنترل کرونا عاجز هستند، افزود: ایران اسلامی به همت پزشکان متخصص و متعهد و کادر درمانی مجرب و همچنین همدلی و همراهی آحاد مردم در مبارزه با این بحران جدید خوش درخشیده است.

وی با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمانی کشور تصریح کرد: مردم قدرشناس ما علاوه بر دعای خیر، برای ریشه کنی این ویروس همواره در کنار کادر درمانی قرار دارند و جوانان پرشور بسیجی و طلاب عزیز در کنار جامعه پزشکی، مساجد را پایگاهی برای فداکاری، ایثار و صمیمیت کرده اند و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم پشتیبانی خود را از کادر درمانی به منصه ظهور رسانده اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب تأکید کرد: طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) نیز همگام با سایر گروه‌های جهانی در ضدعفونی کردن معابر، محلات و خیابان‌ها نقش آفرینی کردند و بیان رضایت، ولی امر مسلمین جهان از این اقدامات طلاب آذربایجان شرقی نیز انگیزه مضاعف برای عمل به اوامر معظم له پیدا کرده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با اشاره به انتشار تصاویری از پیرزنی که به کرونا مبتلا و در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بناب بستری شده بود و در فضای مجازی نیز انتشار یافت، خاطرنشان کرد: این پیرزن که به علت بیماری آلزایمر حتی اطرافیان خود را نمی‌شناخت، با فداکاری کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) بناب مداوا و از بیمارستان ترخیص شد که جا دارد از زحمات کادر درمانی شهرستان بناب بویژه پرستار زحمتکش وی تقدیر به عمل آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل