بازدید 15538
۳

قاتل شرور درگیری مسلحانه با پلیس آگاهی کشته شد

شامگاه ۱۲ فروردین ۹۹ محمد تقی مهابادی راننده ۳۲ ساله تریلی که همراه برادرش از البرز به چابهار رفته بود در راه برگشت درحالی که بار برنج حمل می‌کرد در محور بزمان - بم با شلیک اشرار مسلح به قتل رسید و برادرش نیز مجروح شد.
کد خبر: ۹۷۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 08 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، همزمان با اعلام این خبر به پلیس با دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت سرانجام شامگاه دوشنبه ۱۸ فروردین متهمان شناسایی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان دراین باره گفت: در درگیری مسلحانه مأمورین پلیس آگاهی ایرانشهر در شهرستان بم شرور مسلح به نام وحید که عامل قتل راننده کامیون البرزی بود به هلاکت رسید.

وی در تشریح این خبر گفت: راننده کامیون بار برنج داشته که گروهی از اشرار به وی حمله کردند و راننده را به قتل رساندند، پس از رصدهای اطلاعاتی متهمین که در بم مخفی شده بودند با همکاری دادستانی بم و نیروی انتظامی این شهرستان و نیروهای اعزامی از ایرانشهر دستگیر شدند. دراین درگیری مسلحانه یکی ازعاملین اصلی قتل راننده، که شرور سابقه دار منطقه بوده، به هلاکت رسید و ۳نفر از متهمین نیز دستگیر شدند که برای ادامه تحقیقات، با نیابت قضایی دراختیار مأموران در ایرانشهر قرار خواهند گرفت. ازاین متهمین سه قبضه سلاح کشف وضبط شد. شرور معدوم دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه و شرارت در جنوب سیستان و بلوچستان بود که در کمترین زمان ممکن و با رصدهای اطلاعاتی انجام گرفته به هلاکت رسید.

همزمان با قتل این راننده محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن تسلیت در پی جان باختن محمد تقی مهابادی راننده کامیون نوشته بود «امروزه کشور در دو جبهه مقابله و مدیریت بیماری کرونا و از طرف دیگر برای تأمین کالاهای اساسی وارد عرصه مجاهدت شده است. اما در این میان نمی‌توان از نقش پررنگ رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی بار چشم پوشی کرد که مسئولیت حمل کالاهای مورد نیاز بهداشت و درمان به استان‌های مختلف را بر دوش می‌کشند و داوطلبانه در این راه گام بر می‌دارند. مرحوم محمد تقی مهابادی نیز از جمله همین رانندگان بود که با عشق و ایثارازاستان البرز اقدام به حمل محموله تخت بیمارستانی برای تجهیز مراکز درمانی پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا به سمت استان سیستان و بلوچستان حرکت کرد و در مسیر بازگشت مسئولیت حمل محموله برنج را که یکی از انواع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است برعهده داشت. رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار کشور را می‌توان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی خطاب کرد و تمامی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بارجزو خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و مورد حمایت ما قرار دارند و بنده از همان ساعات اولیه با پیگیری موضوع از ریاست شورای تأمین استان خواسته ام که هرچه سریعتر نسبت به شناسایی و مجازات عوامل این جنایت اقدام کنند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
لعنت خدا بر هر چه اشرار ، انشاءالله این قاتل شرور تا ابد در جهنم عذاب بکشد
الحمد لله ... برود به آتش دوزخ
یک "در" توی تیتر جا افتاده!
امیدوارم تمام مفسدین و مجرمین به زودی به جزای اعمال شون و ضایع کردن حق و مال مردم برسند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر