بازدید 50508
۸
حاشیه باورنکردنی مدافع منچسترسیتی

رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف در قرنطینه خانگی

در شرایطی که بازیکنان همانند سایر افراد جامعه به حضور در منزل و قرنطینه خانگی ملزم شده اند، وی در منزلش پارتی راه انداخته و پذیرای افرادی شده که در کلوپ های شبانه کار کرده و تن فروشی می کنند.
کد خبر: ۹۷۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵ 06 April 2020

مدافع ملی پوش منچسترسیتی موازین اخلاقی و قرنطینه ای را رعایت نکرد و باعث ایجاد رسوایی اخلاقی بزرگی در بحران کرونا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه سان امروز گزارش هولناکی در مورد کایل والکر منتشر کرد. این نشریه نوشت مدافع 29 ساله به هیچ وجه اخلاق ورزشی رعایت نکرد و یک رسوایی اخلاقی در دوران شیوع کرونا ایجاد کرد. کایل واکر همان بازیکنی است که فصل گرشته در بازی سیتی مقابل برایتون با جهانبخش درگیری شدیدی پیدا کرد.

طبق نوشته این نشریه در شرایطی که بازیکنان همانند سایر افراد جامعه به حضور در منزل و قرنطینه خانگی ملزم شده اند، وی در منزلش پارتی راه انداخته و پذیرای افرادی شده که در کلوپ های شبانه کار کرده و تن فروشی می کنند.

این خبر که همچون بمب خبری انتشار یافت، در حالی بود که والکر در پست های که در فضای مجازی منتشر کرد، هموطنانش را به ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی توصیه می کرد. والکر در فصل جاری 21 بازی برای تیمش انجام داده که یک گل زده و 2 پاس گل داده است.

شما کدوم کایل واکری؟ - ایسنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
این چیزها برای آنها رسوایی دارد و رسانه ای می شود نه برای فوتبالیست های وطنی
وای این کرونا داره با افشای بسیاری از زشتی ها و بی اخلاقی ها در دنیا چه حقایقی را از بی تمدنی دنیای غرب که سالیان سال با عوام فریبی و تبلیغات خودشان را پیشرفته و متمدن جا زده بودند, بر ملا نمی کنه. دمت گرم کرونا. این مورد کثافت کاری هم مشتی نمونه خرواره از دنیای فوتبال در غرب پشت صحنه ها بیشتر بر ملا کن کرونا. پرده ها را کرونا بالا زده آن تمدنی که غرب با تبلیغات ش گوش دنیا را کر کرده بود حالا معلوم می شود سرابی بوده بس.
پاسخ ها
سلیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
ببینم شیطون این گوش رو زیر سبیلی با غلط املایی نوشیت نه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
فقط زشتی های غرب رو نمایان نکرده بلکه نقص و ناتوانی و غرور کاذب کل دنیا رو داره برملا می کنه ولی شما دوست داری فقط طرف غربی اون رو ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
ایشالا خوب میشی.
من خبر انگلیسیش رو خوندم و رسوایی در کار نبود و به دلیل نقض دستورات قرنطینه و عدم تجمعات معذرت خواهی کرده نه به خاطر پارتی مختلط!! مگه ایرانه؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
داداش اگه موضوع نقض قرنطینه بود که دیگه شغل و عنوان میهمان ها رو نمی کفتند . شاید از دیکشنری جعلی ترجمه لغات را پیدا کردی یا برات سانسوری ترجمه کردند تا چشم و گوشت بازتر نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
پس قبول کردی غرب اخلاق نمیشناسه?چقدرخوشت بوداونشب باوالکربودی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی