بازدید 15627
۲

پرداخت بخشی از بدهی دولت به تأمین اجتماعی

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت بخشی از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی با هدف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶ 05 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد باقر نوبخت در بخشی از توضیحات خود از صفحه اینستاگرام در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با بیان اینکه این سازمان طرحی را برای کمک به همسان‌سازی حقوق مشمولان تأمین اجتماعی تدوین کرده است گفت: به‌لحاظ قانونی وظیفه همسان‌سازی حقوق مشمولان تأمین اجتماعی به‌عهده سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد، اما با توجه به وظایفی که به‌عهده سازمان برنامه و بودجه می‌باشد این سازمان در روز‌های آینده مسئولان سازمان تأمین اجتماعی را دعوت خواهد کرد تا آن‌ها برنامه خود را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این بخش ارائه کنند.

وی افزود، بر اساس برنامه سازمان برنامه و بودجه این سازمان در نظر دارد برای تأمین منابع لازم برای همسان‌سازی حقوق مشمولان سازمان تأمین اجتماعی بخشی از بدهی دولت به این سازمان را پرداخت نماید.

نوبخت ادامه داد، همین امشب موضوع را به معاونت مربوطه در سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌ام و در هفته جاری جلسه‌ای با نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی با هدف کمک به همسان‌سازی پرداختی بازنشستگان تأمین اجتماعی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع لازم برای این طرح از طریق تأدیه (پرداخت) بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی از محل واگذاری املاک، سهام و یا سایر امکانات انجام خواهد شد.

وی افزود، سال گذشته ۵ هزار میلیارد به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد که بخش مهمی از این منابع صرف پرداخت بدهی به سازمان بیمه سلامت ایرانیان شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
جناب اقای نوبخت از دو حال خارج نیست یا نمی فهمید یا خود را به نمی دانی می زنید به قول خودتان سال قبل 5 هزار میلیارد تومان داده اید که اصل بدهی 250 هزار میلیارد تومان است اگر براین منوال باشد نزدیک50 سال طول خواهد کشید تا بدهی خود را به شرطی که اضافه نشود تسویه کنید ثانیا جهت همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی مانند بازنشستگان کشوری نزدیک 41 هزار میلیارد جهت یک سال مورد نیاز است
برای بازنشستگان کشوری بودجه جداگانه اختصاص می دهید و برای تامین اجتماعی تازه می خواهید بخشی از بدهی خود را به آنها بدهید؟ همین کارها را می کنید که تامین اجتماعی زیر بار قانون مجلس نمی رود و برخلاف قانون ، از جانبازان بازنشسته بیمه کم می کند و آخرین حقوق قبل از بازنشستگی را هم بعنوان مستمری به آنها نمی دهد. آنوقت انتظار دارید مردم از شما راضی باشند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان