بازدید 17211
۸

واکنش وزارت بهداشت به خبر انجام ٨٠ هزار آزمایش کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت شایعه انجام ٨٠ هزار آزمایش کووید١٩ در ایران را رد کرد.
کد خبر: ۹۷۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷ 04 April 2020
به گزارش تابناک، سخنگوی وزارت بهداشت در توییتر نوشت:
 
تاکنون بیش از ۱۸۶ هزار تست RT-PCR جهت تشخیص قطعی کووید ۱۹ در بیش از ۹۳ آزمایشگاه در سراسر کشور انجام شده و ظریفت بالفعل ساختار آزمایشگاهی انجام روزانه بیش از ده‌هزار تست است که البته حسب نیاز و ضرورت در کوتاه مدت تا روزانه ۲۰ هزار تست قابل افزایش خواهد بود.
واکنش وزارت بهداشت به خبر انجام ٨٠ هزار آزمایش کرونا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
بنابراین با این حساب اگر قرار باشد از همه مردم کشور تست بگیرند حداقل در حدود 12 سال طول می کشد !!!
خب پس کی آمار هشتاد هزار رو اعلام کرده؟
خوشحال بودیم که وضعیت کرونا در کشور داره مدیریت میشه و اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا از ما جلو افتادن رو دلیل این عملکرد خوب میدونستیم. حالا با آمار جدید مشخص شده علت تست کمتر در کشور ما است حتی ترکیه دو برابر ما تست کرونا انجام داده. با توجه به این جدول اصلا به آمار ایران و چین نمیشه اعتماد کرد
آمارهای دولت در مورد بیماری کورنا مثل آمارش درباره نرخ ترم رشد اقتصادی و اشتغال است حرفی برای گفتن نمی مونه
اگر آمار تست گرفتنشان درست است چرا اطلاعات سایت جهانی کرونا تا الان به روز نشده. فکر کردید سازمان های بین المللی هم مثل مردم ایران بر اساس دروغ پراکنی های شما و بدون مستندات باور می کنند.
از صد و هشتاد و شش هزار بیش از پنجاه ،و پنج هزار تست مثبترداشته ، یعنی از هر سه آزمایش یکی مثبت بوده؟،،، حالا سوال اینست که اگر از یک چهارم جمعیت یعنی بیسترمیلیون نفر تست انجام گیرد ، چه تعدادی تست مثبت دارند ؟،، و با این حساب این ویروی تا مدتها که دارو ،و ‌، واکنسی برایش کشف گردد ، مهمان احباری ملت ایران است ؟،،فقط خوبی این ویروس اینست که بیشتر افرادبالای پنجاه سال را میکشد ،آنهم بیشتر افرادی که بیماری زمینه ای دارند ؟ ،،
تعداد تست کرونای ایران به روز شد.
اينجا تو يكي از شهرهاي استان كرمان يكي از همكاران كه علايمي شبيه به كرونا داشت به بيمارستان مراجعه كرده بود و درخواست تست كرونا داده بود كه بهش گفتند برو بابا مگر هر كي سرفه خشك داشت ازش تست مي گيريم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی