بازدید 8625

ابتلای ۱۰۰ ملوان یک ناو آمریکایی به کرونا

نتایج آزمایش یک چهارم خدمه یک ناو هواپیمابر آمریکایی نشان داد که دست‌کم ۱۰۰ نفر از آن‌ها مبتلا به کرونا هستند.
کد خبر: ۹۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ 01 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا شبکه خبری سی‌ان‌ان چهارشنبه شب به نقل از یک مقام ارتش آمریکا گفت که ۱۰۰ نفر از ملوانان نیروی دریایی این کشور در ناو هواپیمابر «یواس‌اس تئودور روزولت» پس از انجام آزمایش مشخص شد که به کرونا مبتلا هستند.

به گفته این مقام نیروی دریایی آمریکا، این ناو هواپیمابر بیش از ۴ هزار خدمه دارد که تنها یک‌هزار نفر از آنان تاکنون آزمایش کووید۱۹ داده‌اند و مابقی نیز به تدریج آزمایش خواهند داد.

براساس این گزارش، تاکنون یک‌هزار نفر از نیرو‌های مستقر در این ناو هواپیمابر در ساحل گوام پیاده شده‌اند و انتظار می‌رود که این رقم به ۳ هزار نفر برسد؛ این در حالی است که «لولئون گوئررو» فرماندار گوام گفته است که ملوانان این ناو تنها در صورتی اجازه ورود به جزیره خواهند داشت که جواب آزمایش کرونای آن‌ها منفی باشد و ۱۴ روز در قرنطینه بمانند.

سی‌ان‌ان پیشتر گزارش داده بود که فرمانده این ناو نیروی دریایی آمریکا درباره شیوع و گسترش کووید۱۹ در این ناو هشدار داده و گفته بود که لازم است اقدامات جدی انجام شود.

وزارت دفاع آمریکا روز جمعه با تایید رشد ۸ درصدی افزایش مبتلایان نظامی این کشور اعلام کرد که تا کنون ۳۰۴ نفر از نیرو‌های پنتاگون به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

براساس آخرین آمار ارائه شده، ۳۰۴ نیروی پنتاگون که آزمایش کرونای آنان مثبت اعلام شده شامل ۱۳۴ غیرنظامی، ۱۰۸ وابسته نظامی و ۶۲ پیمانکار است.

ایالات متحده آمریکا اکنون با نزدیک به ۲۰۰ هزار مورد ابتلای قطعی به کرونا از لحاظ تعداد مبتلایان با فاصله‌ای قابل توجه در صدر جدول جهانی قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان