بازدید 15518
۸

شهادت دو نفر از کادر درمانی قم

رئیس سازمان نظام پرستاری قم بیان کرد: طاهره اسماعیلی از پرسنل پرستاری بیمارستان شهید بهشتی قم و احمد سلیم آبادی از پرسنل واحد نقلیه بیمارستان کامکار نخستین شهدای کادر درمانی استان قم هستند که در خط مقدم سلامت به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۶۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 22 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، رئیس سازمان نظام پرستاری قم از شهادت دو نفر از کادر درمانی بیمارستان‌های قم خبر داد.

علیرضا طریقی اظهار داشت: دو نفر از افرادی که با شیوع ویروس کرونا به بیماران در بیمارستان‌های قم خدمت می‌کردند، در این عرصه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: یکی از این افراد مسئول نقلیه یکی از بیمارستان‌های قم و دیگری پرستار بود که بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان نظام پرستاری قم بیان کرد: طاهره اسماعیلی از پرسنل پرستاری بیمارستان شهید بهشتی قم و احمد سلیم آبادی از پرسنل واحد نقلیه بیمارستان کامکار نخستین شهدای کادر درمانی استان قم هستند که در خط مقدم سلامت به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۸
اینقدر تو کل دنیا رسانه ها دروغ میگن،که باور کردن خیلی چیزها سخت شده مثلا سفرماه میگن دروغه حمله به برجهای امریکا بعد همه گفتند دروغه هرچی امروز میگن صبح میگن تکذیب شد .باور کردن این مرگها سخته. فکر نکنم واقعیت داشته باشه.شاید بحث کرونا هم دروغه
تصحیح بفرمایید "قتل دو تن از کادر درمان قم".
شما رسانه ها هم دستان آغشته به خون همه پرسنل درمان که بدلیل ابتلا به کووید19 جانشان را از دست می دهند هستید!
نه تنها از لزوم تجهیز اتاق های بستری به دستگاه فشار منفی چیزی نمی نویسید بلکه نظر تمام کسانی که اهمیت می دهند را هم سانسور می کنید.

«سارس کرونا ویروس 2 از طریق هوا سرایت می کند»
منبع مجله پزشکی با ایمپکت فکتور بالای 70:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2004973?query=featured_home
مگر بیشتر از یک خط (پرسنل بهداشت و درمان) در مقابله با ویروس کرونا وجود دارد که آن را خط مقدم نامیدید؟ غیر از خط پشتیبانی (کمکهای قطر و چین و ژاپن و ازبکستان و ترکیه و بقیه کشورها) خط دوم کجاست؟
خدا رحمتشون کند انشاء الله حتما شهید هستند
روحشان شاد
خدا اینها رو رحمت کنه نه مسئولین رو
تو هواپیما باشیم باموشک بزننمون شهیدیم،زیر دست و پا له شیم شهیدیم،کرونا بگیریم شهیدیم،تو سانچی باشیم شهیدیم،تو پلاسکو باشیم شهیدیم،خلاصه همه جوره شهیدیم.
خدایشان بیامرزاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس