بازدید 20401
۶

درخواست دیه کارگران و کارمندان در صورت ابتلا به کرونا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر در شرایط کار یعنی در زمانی که دولت اعلام اپیدمی کرد کارگران و کارمندان به کرونا مبتلا شوند، آنها حق دارند که از شرکت متبوع خود شکایت و درخواست دیه کنند.
کد خبر: ۹۶۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 16 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فلاحت‌پیشه درباره لزوم تعطیلی ادارات دولتی و شرکت‌های غیر دولتی گفت: اگر قانونی در شرایط اپیدمی بیماری وجود دارد شامل حال همه می‌شود و نه فقط ادارات دولتی؛ برخی از شرکت‌های خصوصی به گونه استثماری از کارمندانشان کار می‌کشند در حالی که اگر قانونی هست باید فراگیر شود.

وی با بیان اینکه اگر در شرایط کار یعنی در زمانی که دولت اعلام اپیدمی کرد کارگران و کارمندان به کرونا مبتلا شوند، آنها حق دارند که از شرکت متبوع خود شکایت و درخواست دیه کنند، اظهار داشت: برای اینکه چنین شرایطی پیش نیاید و با توجه به اینکه پیشگیری مهم‌تر از درمان است باید این قانون به صورت فراگیر شکل بگیرد.

فلاحت‌پیشه بیان کرد: با کارمندانی که مسئولانشان تصمیم گرفتند آنها همچنان سر کار باشند مثل پرسنل ۱۴۸۰ که در حال پاسخگویی به مردم‌ هستند و پزشکانی که علیرغم اینکه در خط مقدم مقابله با کرونا هستند اما حتی کمترین امکانات را هم ندارند و هیچ حمایت و تشویقی هم از آنها صورت نمی‌گیرد و همچنین دستگاه‌هایی که مسئولان آنها کار را بر دوش پرسنل‌شان انداخته و خود تنها شعار می‌دهند، مواجه هستیم؛ باید در کشور شرایط یکسان حاکم شود که با وجود اینکه به همه کمک می‌شود همگان مصون بمانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
آخه این چه روندی هست که حتما باید اول شکایت کنیم؟؟؟
چرا دولت خسارت کرونا به بخش خصوصی و کارگران فصلی را جبران نمی کنه؟؟
این نظره یا قانونه
قانون باشه ممنون از یادآوری ولی اگر نظر باشه فقط کارفرما و کارگر رو بدون تاثیر خاصی به جون هم میندازه
بعد هم شرکت مطبوع پرتشون کنه بیرون و از کار بیکار بشن !
نمیدونم اینا کجا زنگی میکنن که این حرفها رو میزنن؟؟
زرشک
روسایی که سر کار می آیند اما درب اتاقشون قفله و کارمند بینوا باید با مردم سرو کله بزنه بدون ماسک و دستکش و ضدعفونی کننده و البته تمامی این موارد برای رییس شعبه موجوده البته پشت درب قفل شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی